Lopettakaa tämä hulluus!

Kiirehommiin

Me emme jaksa enää, tämä pelottaa ihan kamalasti.
Pakolaisia tulee aivan tolkuttomasti. Kaikki rahat haaskataan niihin.
Ei meillä ole mitään velvollisuutta maksaa niiden kuluja ja asuntoja.
Suomalaiset kurjistetaan, eikä hallitus tee mitään.
Sipilältä, Soinilta ja Stubbilta ei voi mitään hyvää odottaa,
mutta onhan siellä muitakin

31

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohituskaistanKollit

      Mitä enemmän noista tuoreimmista maahanmuuttajista tulee tietoa, sitä enemmän tuntuu, että median antama kuva on luokkaa "etsi viisi virhettä". Kun eihän se porukka ole ollenkaan sitä, joka voitaisiin nähdä hädänalaisena ja kiireessä kotikonnuiltaan lähteneeksi. Hyvin pukeutuneita ja hyvin syöneitä merkkivaatteissa pönöttäviä pojankolleja. Suurine vaatimuksineen. Älykännykät tanassa.

      Lähinnä tulee mieleen, että tuo porukka on nyt siinä asemassa, että se tukkii paikat siltä porukalta, joka siellä sotatoimialueilla ihan oikeasti kaipaisi pääsyä turvaan.

      Tuo muuttajaporukka saattaa myös tärvellä suuremmassa tarpeessa olevien pakolaisten mainetta. Oikeasti hädänalaista ei motivoiduta auttamaan kun kuvassa on tuollainen nuori kolli.

      • Taidat olla erehtynyt pakolaisuuden olemuksesta. Miksi hyvinsyönyt älykännykän omista ei voisi olla vainottu ja kuolemanvaarassa oleva? Ilmeisesti antaisit armon ainoastaan köyhille ihmisille. Köyhyyttä ei kuitenkaan hyväksytä turvapaikan saamisen perusteeksi.

        Ja tuo alituinen viittaus älykännyköihin olisi ainoastaan osoitus typeryydestä, ellei se olisi tarkoituksellista propagandan tekoa. Toki itsekin tiedät, että älykännykät eivät nykyisellään paljon maksa. Kotimaastaan pakoon lähtevälle se on lähes välttämätön.


      • MalmönMallia
        Erasmus kirjoitti:

        Taidat olla erehtynyt pakolaisuuden olemuksesta. Miksi hyvinsyönyt älykännykän omista ei voisi olla vainottu ja kuolemanvaarassa oleva? Ilmeisesti antaisit armon ainoastaan köyhille ihmisille. Köyhyyttä ei kuitenkaan hyväksytä turvapaikan saamisen perusteeksi.

        Ja tuo alituinen viittaus älykännyköihin olisi ainoastaan osoitus typeryydestä, ellei se olisi tarkoituksellista propagandan tekoa. Toki itsekin tiedät, että älykännykät eivät nykyisellään paljon maksa. Kotimaastaan pakoon lähtevälle se on lähes välttämätön.

        http://www.savonsanomat.fi/uutiset/ulkomaat/maahanmuuttajat-hurjana-malmossa-tassa-loppuu-ruotsin-valtio/2144780#cxrecs_s

        Maahanmuuttajat hurjana Malmössä: Tässä loppuu Ruotsin valtio

        Kuulemma ambulanssinkuljettajat pelkäävät aluetta. Yksi sairasauto joutui taannoin kivityksen kohteeksi Rosengårdin koululla. Paloautotkin tulevat alueelle vain poliisisaattueessa.


      • siellonrauhaain
        MalmönMallia kirjoitti:

        http://www.savonsanomat.fi/uutiset/ulkomaat/maahanmuuttajat-hurjana-malmossa-tassa-loppuu-ruotsin-valtio/2144780#cxrecs_s

        Maahanmuuttajat hurjana Malmössä: Tässä loppuu Ruotsin valtio

        Kuulemma ambulanssinkuljettajat pelkäävät aluetta. Yksi sairasauto joutui taannoin kivityksen kohteeksi Rosengårdin koululla. Paloautotkin tulevat alueelle vain poliisisaattueessa.

        Kyllähän se on Ruotsissa Malmössä maahanmuuttajan turva paljonkin parempi kuin Suomessa. Tuolla Malmössä ei näköjään tarvitte enää päästää ruotsalaisia ollenkaan poikkeileen. Ja ruotsalainenhan onkin vaarallinen. Ampulanssi ja paloauto oikein ekstravaarallisia.


      • 123gghh
        Erasmus kirjoitti:

        Taidat olla erehtynyt pakolaisuuden olemuksesta. Miksi hyvinsyönyt älykännykän omista ei voisi olla vainottu ja kuolemanvaarassa oleva? Ilmeisesti antaisit armon ainoastaan köyhille ihmisille. Köyhyyttä ei kuitenkaan hyväksytä turvapaikan saamisen perusteeksi.

        Ja tuo alituinen viittaus älykännyköihin olisi ainoastaan osoitus typeryydestä, ellei se olisi tarkoituksellista propagandan tekoa. Toki itsekin tiedät, että älykännykät eivät nykyisellään paljon maksa. Kotimaastaan pakoon lähtevälle se on lähes välttämätön.

        Joo.eihän kännykkä paljoa maksa...varstaakkin niitä voi...mutta sen ylläpito maksaa. Varsinkin jos soitat bagdadiin prepaid liittymällä,niin se se vasta on kallist lystiä. Että miten hädänalaisella pakolaisella on varaa semmoseen,kun suomalinen työtön joutuu tarkkaan laskemaan miten kauan voi puhelimessa puhua.


      • MalmönMallia kirjoitti:

        http://www.savonsanomat.fi/uutiset/ulkomaat/maahanmuuttajat-hurjana-malmossa-tassa-loppuu-ruotsin-valtio/2144780#cxrecs_s

        Maahanmuuttajat hurjana Malmössä: Tässä loppuu Ruotsin valtio

        Kuulemma ambulanssinkuljettajat pelkäävät aluetta. Yksi sairasauto joutui taannoin kivityksen kohteeksi Rosengårdin koululla. Paloautotkin tulevat alueelle vain poliisisaattueessa.

        Kova oli uho nuorella miehellä. En kuitenkaan kovin suurta painoa laittaisi hänen sanomisilleen.


      • 123gghh kirjoitti:

        Joo.eihän kännykkä paljoa maksa...varstaakkin niitä voi...mutta sen ylläpito maksaa. Varsinkin jos soitat bagdadiin prepaid liittymällä,niin se se vasta on kallist lystiä. Että miten hädänalaisella pakolaisella on varaa semmoseen,kun suomalinen työtön joutuu tarkkaan laskemaan miten kauan voi puhelimessa puhua.

        Nämä eivät yleensä paljon Bagdadiin soittele. Etukäteen sovitaan aika, jolloin vaihdetaan tekstiviestejä. Älykännyköiden avulla suunnitellaan myös paljon matkareittejä.


    • sodat.pois

      Älkäähän antako pelon viedä. Paras tapa suhtautua on alkaa oikeasti varustautumaan. Koska hallitus ei mitään ohjeita anna, tiedot on otettava mistä saa. Jenkeissä on buumi missä varustavat kotinsa maailmanlopun varalta, siellä on varaa rakentaa sadan neliön väestösuoja ja sinne ruokaa ym vuosiksi.
      Meillä ei monellakaan sitä mahdollisuutta ole. Pitää kaivaa esi-isien taidot, itsepuolustuskurssit olisi nyt erittäin tärkeitä. Kotivaran hankkiminen kotiin/kellariin. Välineitä itsensä ja lastensa puolustamiseen.
      Aina on sanottu että oma apu, paras apu. Nyt se todellakin pitää paikkansa, esivalta ei meitä suojele, poliisikin on vain suojeleviNAAN.
      Yhteishenkeä naapureiden ja sukulaisten kanssa tarvitaan nyt paljon. Suojelkaamme toinen toisiamme, muutakaan apua ei ole.
      Suomalainen auttaa mielellään sodasta tulevia pakolaisia, mutta jos sieltä tulevatkin sotilaat, jotka ovat jättäneet naisensa. lapsensa ja vanhuksensa sotatantereelle, niin ei hyvältä näytä.
      Mutta, pelko pois, vetäkäämme yhtä köyttä ja auttakaamme itseämme ja toisiamme.

      • Tuo on jo täysin naurettavaa. Että pakolaisuus olisi rinnastettavissa jonkinlaiseen sotilaalliseen operaatioon. Nouse hyvä ihminen sieltä perunakuopasta ja tarkkaile vähän maailmaa!


      • Kasvamaan
        Erasmus kirjoitti:

        Tuo on jo täysin naurettavaa. Että pakolaisuus olisi rinnastettavissa jonkinlaiseen sotilaalliseen operaatioon. Nouse hyvä ihminen sieltä perunakuopasta ja tarkkaile vähän maailmaa!

        Meneppä erasmus jo tunnille. Kello soi jo.


      • JOnjon__1

        Tarkkailen maailmaa: joukkoraiskauksia, joukkotappeluita, rasistista väkivaltaa suomalaisia kohtaan, uhkailua, ryöstöjä oliko jotain lisättävää vielä?


      • Vainsemitävoidaan

        Ja tätäkö me halutaan Suomeen?
        Elintasopakolaiset takaisin sinne mistä tulivat!
        Todelliset avuntarvitsijat otetaan avosylin vastaan!
        Älkää unohtako, että Suomessa on paljon köyhiä suomalaisia,
        on paljon työttömyyttä!
        Kuka säälii työtöntä suomalaista?
        Ensin me, sitten muut!


    • lamppu.palaa

      Nyt ei auta pyytää muita lopettamaan.

      On aika ottaa itse VASTUU omasta ja tulevien sukupolvien tulevaisuudesta. Heidän hyvinvointia murennetaan samoin kuin meidän.

      Suomalaiset ovat oppineet passiivisiksi. Missä on joku viranomainen kun jotain pitää tehdä. Viranomaiset huudetaan apuun kun lapsi ei tottele tai naapurin koira paskantaa portin pieleen. NYT OTETTAVA VASTUU ITSESTÄ JA OMASTA TULEVAISUUDESTA.

      Nyt mieltä osoittamaan! Adresseja allekirjoittamaan.

    • munattomat_SSS

      Tätä Suomen SSS:tä voidaan kyllä kohta aiheellisesti syyttää maanpetoksesta, sellaista heidän toimintansa on. Laittomia rosvoja päästetään maahamme, ei päästetty 40-luvulla, silloin hallituksella oli vielä munaa.

    • punainenkortti

      "Sipilältä, Soinilta ja Stubbilta ei voi mitään hyvää odottaa."
      He toteuttavat illuminatien (=mustiensielujen) maahantunkeutumisohjelmaa. Stubb on illuminati itse. Sipilä ja Soini on vallattu ja toimivat ulkopuolisen voiman vallassa, kuten koulusurmaajat aikanaan. Kaikki päättyy kaaokseen, mitä nopeammin sitä parempi. Tuhkasta nousee uusi elämä ja uudet ohjelmat, jossa edellämainitut herrat eivät ole mukana.

    • Kohtuus

      Aika jännä että yli viiden miljoonan ihmisen kansa vastustaa kynsin ja hampain 20.000 pakolaista, jordanissa on 6,5 miljoonaa asukasta eli noin suomen kokoinen väestömäärältään mutta sen lisäksi heillä on syyriasta 650.000 pakolaista. Ruotsissa on 8,2 miljoonaa asukasta ja heille pakolaisia on saapunut yksin tämän vuoden aikana 80.000, tuhat saapuu joka päivä lisää.

      • jossinnikkäästi

        Kyllä noilla määrillä jo jonkun kalifaatin perustaa. Edes pienen.


      • lamppu.palaa

        Ja pointtisi on? Ikään kuin ei olisi oikeutta vastustaa. Mikä teitä oikein vaivaa?!!?

        Viestisi on yhtä relevanttia on jos kerron että Japani otti viime vuonna 11 pakolaista.

        Me emme halua Ruotsin maahanmuuttopolitiikkaa Suomeen. Ruotsi on jo kusessa. Et taida tietää että Ruotsissa myös kansalaiset kyrsiytyneet. Some kertoo toista. Heidät on vain opetettu vielä passiivisemmiksi kuin suomalaiset.

        Suomessa on aivan tarpeeksi verovaroilla elätettäviä jo nyt! Mistä sen näkee? Vanhukset makaa paskavaipoissa, lääkitään passiivisiksi - Isoäidit ja isoisät ja lapsettomat, jotka ovat meidän jälkipolvien elämä olisi parempi. Lasten koululuokat kasvavat ja opetusta annetaan ihmiseltä koneelle.

        Ja täällä _kehtaa_ jotkut puoltaa toimenpiteitä, jotka ovat ykskantaan pois meidän heikoimmilta - lapsilta ja vanhuksilta! Aivan törkeää!


      • Kohtuus

        Tuo määrä suomen osalta on vielä aika normaalia muuttoliikettä jos sitä lukuihin vertaa, suomesta esim. muutti viime vuonna 15.000 ihmistä ulkomaille.

        Mitä te sitten sanotte kun EU aikanaan jakaa pakolaiset EU maiden kesken ?


      • EiAutaMuu

        Sitä, että irti EU:sta!


      • dagarilaine84

        AIna löytyy maita joilla menee paskemmin, se kun sanoo ettei Suomella ole aihetta valitta koska joku muu maa ottaa satoja tuhansia on kuin toteaisi syöpään kuolevalle että älä valita, joku kuolee kahteen syövän ja aidsin yhdistelmään. Lisäksi Suomella on täysin erilainen kulurakenne mitä vastaanottamiseen tulee kun verrataan Jordaniaan tai jopa Ruotsiin. Sen lisäksi Suomessa negatiiviset oheisilmiöt ovat maahanmuuttajaryhmien osalta aiheuttaneet huomattavia turvallisuusriskejä suomalaisille. Tuntuuko palkitsevalta auttaa jos vastapalveluksena raiskaus ja väkivalta rikokset lähtevät jyrkkään nousuun ja sosiaalimenot nousevat miljardeilla?


      • Turvokki
        EiAutaMuu kirjoitti:

        Sitä, että irti EU:sta!

        Samat sanat !


    • OtetaanFiksut

      Että jos työvoimaa tarvitaan, niin rekrytoitaisiin mieluummin rauhanomaisemmista maista ihmisiä, jotka sopeutuvat ja noudattavat meidän lakejamme, eikä näitä islaminuskoisia. Muutenkin esim. aasiasta kotoisin olevat ovat testatusti älykkäämpiä kuin eurooppalaiset ja amerikkalaiset, niin heistä oikeasti voisi olla apua talouden saamisessa nousuun.

      • YhäKysyttävä

        Hyvä kysymys aina, että eikö muslimille parempi sijoituspaikka olisi joku islamilainen maa. Annettaisiin sitten vaikka tukea täältä.


    • sodat.pois

      Sitä ei kannata ihmetellä jos Jordaniassa ei jauheta pakolaisista. Ehkäpä ovat kaikki samalla tasolla rahallisesti ja henkisesti.
      Meillä on ihan toinen tilanne, olemme itse täällä maatamme rakentaneet, emmekä voi sietää että joku, mikä tahansa ryhmä tulee tänne ja romuttaa kaiken.
      Minä ainakaan en voi henkilökohtaisesti sietää, että suurella vaivalla säästämäni ja kustantamani omaisuus katoaa jonkun muun ylläpitoon.
      Ihan eri asia on, jos itse haluan kylvää omaisuuteni taivaantuuliin, sitten ei ole varaa valittaa. Mutta olen sitä mieltä, että sen minkä itse olen hankkinut, haluan itse myös pitää.
      Ja mitä siihen varustautumiseen tulee, olisin lisännyt sanan ase, mutta sitähän ei saa suomessa sanoa. Ehkä kansalaiset kuitenkin itse tajuavat oman parhaansa.

    • rthjukll

      Naisena olen kauhuissani. Kukaan ei ole täällä turvassa.
      Kyllä on uskomattoman nahjus hallitus meillä.
      Kansalla ei tunnu olevan mitään väliä, kunhan saadaan vaan pakolaisia.
      Sipilä kutsuu ja Soini myötäilee.

    • Kaketus22

      Jokaisen pakolaismyönteisen kannattaisi käydä tai lukea noista Ruotsin lähiöistä jossa mamut asuu,lakia ei käytännössä noudateta palvelutkin viety ryöstelyn takia pois,koulumenestys järkyttävän heikkoa yms..
      Ruotsin tie ei ole meidän Suomalaisten tie ja siinä ei litään häpeilemistä ole.
      Edelleen sitä mielä että nuo Islamistit sopeutuu tänne mahdollisimman huonosti..ei työelämään eikä yhteisöön..

      • Ruotsissa

    • Raiskauksia
    • Varokaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe