Varoitus huijausmedioista (esim. MV sun muut...)

KTS--

38

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinhän se on. Valtamedia pyrkii totuuteen ja hylkää asiat, jotka ovat selvää valhetta.

• Journal.Liski

"Entäpä jos valtamedia ei kirjoita näistä asioista, koska ne eivät ole totta."

Valtamedia ei kirjoita asioista, jotka eivät sovellu liberaaliseen propagandaan. Tästä syystä nettilehdistö on välttämätön tiedotuskanava näin syntyneiden aukkojen peittämiseksi. Täytyy aina muistaa, että se mitä nettilehdistö tänään, niin sitä valtamedia kolmen kuukauden kuluttua.

• KTS--

• uteliaselias

Luetko muuten Magneettimediaa netistä?

• KTS--
        uteliaselias kirjoitti:

Luetko muuten Magneettimediaa netistä?

Magneettimedia ja Mitä Vittua on uskonnollis-konservatiivisten laitalaisten siunaamia medioita ja juutalaisvihan ykköslevittäjiä maassamme.

• uteliaselias

No luetko Magneettimediaa?

• luterilainenmies

Höpö,höpö samoja uutisia Mv:ssä kuin muissakin tosin pelkkiä pakolaisuutisia. Tietysti kaikkia uutisia ei voida kertoa valtamediassa, koska se voi luoda pelkoa.

Kannattaa lukea kaikkialta uutisia, niin huomaa ettei ne kyllä eroa, ei voi väittää jos ei tiedä..

• Simelius

Valtamedia on suvakkeja täynnä. Siksi ei kerrota totuutta.

• Msmn

Joo no kyllä mä enemmän luotan mv.n juttuihin ku muihin lehtiin. Aijon kyllä jatkossaki olla yksi niistä jotka sitä lukee ja kannattaa.

• Jo noiden kahden lauseen perusteella voin todeta, että en yhtään ihmettele.

• uteliaselias

Nettilehtiä luetaan filtteri päällä, mutta on tärkeää tietää mitä aidosti tapahtuu. Valehtelemiseen ne eivät voi ryhtyä, koska syyte rapsahtaa.

• Suomessa on sellainen lehdistön vapaus, että saa kirjoittaa kuten haluaa; valtiovalta ei määrää linjaa.

Mutta ei ne lehdet jostain syystä kirjoita kuten MV. Niillä on todennäköisesti hyvä syy siihen.

• MV ei ole mikään nettilheti. Sitä vastaan on nostettu useitakin rikosilmiotuksia, mutta koska sen ylläpitäjä on Espanjassa, on vaikeaa saada häntä vastaamaan teoistaan.

• pahuuttavastaan

Kaikki valehtelee, ylen uutisia en viitsi enään edes lukea! Toisilla on se kuka maksaa ja hyötyy. Yleensä pienemmät on parempia.

• Ylen uutiset kuuluvat maan luotettavimpiin, joten siinähän sitten haudut vihasi ja ennakkoluulojesi myrkyissä.

• hilainen-tosiasia
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Ylen uutiset kuuluvat maan luotettavimpiin, joten siinähän sitten haudut vihasi ja ennakkoluulojesi myrkyissä.

Ylen uutisissa tuskin valehdellaan,mutta jätetään kertomatta jos asia ei miellytä.

Pelätään mm rasismin lisääntymistä,jos mamujen tekemistä rikoksista
        uutisoidaan.

Yleensä tieto tulee muualta kun valtamedialta.Jos jotakin hyvää mamu tekee,uutisointi kyllä toimii ylelläkin paremmin kun hyvin.

• 212e21
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Ylen uutiset kuuluvat maan luotettavimpiin, joten siinähän sitten haudut vihasi ja ennakkoluulojesi myrkyissä.

Juu ylen uutisssa ja asia ohjelmissa pyörii arabi terristeja yms. pelle lordereita ylen kestitsemänä ei todellakaan hyvä mut jokaselle jotakin sulle siis myös.

• 212e21 kirjoitti:

Juu ylen uutisssa ja asia ohjelmissa pyörii arabi terristeja yms. pelle lordereita ylen kestitsemänä ei todellakaan hyvä mut jokaselle jotakin sulle siis myös.

Ihan selvästi MV on juuri sulle oikea uutiskanava. :D

• MV:n kytkökset venäjän trollailuun alkavat vahvistua.

Venäjä ilmeisesti katsoo että suomessa aikaan saatu sekasorto ja kiivas vastakkainasettelu horjuttavat poliittista kenttää paremmin Venäjälle soveltuvaksi.

On esitetty että siksi MV:ssä on vain homovastaista, EU- kriittistä, rasistista ja Natovastaista kirjoittelua. Siellä ei koskaan ole mitään kielteistä Venäjästä tai suomen suurimmasta maahanmuuttaja ryhmästä eli venäläisistä.

Varoja he saavat aivan jostain muualta kuin mainoksista:

”Pahoin pelkään, että MV-lehti, Sputnik ja moni muu ulkomaalaisvihaa lietsova julkaisu ei tarvitse mainosrahoja. Sillä on paljon tukevampi rahoituksellinen jalka Moskovassa. Jatkuva kohu maahanmuuttajista ja EU-asioista huolehtii Venäjän intressien toteutumisesta Suomessa.”
      http://veikkohyyrynen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/210093-venalainen-mielipidevaikuttaminen-suomessa

Todellakin meidän aikamme hyödyllisiä idiootteja ovat MV-lehden propagandan hyväuskoiset levittäjät.

• kristitty-

Venäjälle tosiaankin tipahti herkkupala syliin Euroopan päättäjien ja teidän suvakkien hölmöyden tähden, kun halusitte tänne tuon tulijoiden massan. Se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että turvapaikanhakijat ovat nyt paha ongelma Suomelle ja muulle Euroopalle, ja että te yritätte lakaista sitä ongelmaa maton alle parhaanne mukaan, ja siksi tarvitaan MV:n kaltaisia julkaisuja.

• Pelkäänpä että asia on juuri noin. Ankan lailla vaakkuva ja taapertava otus alkaa geneettisestikin varmistua ankaksi. Ankan omistajan nimi on tietysti pieni aihetodiste sekin.

• paras_lehti-mv
        kristitty- kirjoitti:

Venäjälle tosiaankin tipahti herkkupala syliin Euroopan päättäjien ja teidän suvakkien hölmöyden tähden, kun halusitte tänne tuon tulijoiden massan. Se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että turvapaikanhakijat ovat nyt paha ongelma Suomelle ja muulle Euroopalle, ja että te yritätte lakaista sitä ongelmaa maton alle parhaanne mukaan, ja siksi tarvitaan MV:n kaltaisia julkaisuja.

Ehdottomasti tarvitaan mys MV. Pysytään edes jotenkin ajan tasalla mitä maassa tapahtuu.

• Kuten huomataan, trollit heräsivät jälleen...

• Trolliarmeijan on helppo herätä rahavirtojen innoittamana

• KTS kirjoitti:

Trolliarmeijan on helppo herätä rahavirtojen innoittamana

Eniten ihmettelen niitä uskovia, jotka tähän sortuvat. Onkohan joku kehottanut siihen jossain piireissä?

• mummomuori kirjoitti:

Eniten ihmettelen niitä uskovia, jotka tähän sortuvat. Onkohan joku kehottanut siihen jossain piireissä?

Varmasti on. Tyypit joiden kyky edes solmia kengännauhansa on epävarma tarvitsevat aina johtajan.

• kristitty-
        mummomuori kirjoitti:

Oletkohan sinä mummomuori itse niin laumasieluinen ja ulkoapäin ohjautuva, että kuvittelet muiden ihmisten olevan samanlaisia? Monet tietysti ovatkin. Yhtä lailla monet kysyvät itseltään, miten minä tuohon ja tuohon asiaan suhtaudun, ja asennoituvat sen mukaan. Esimerkiksi itselläni ei ole mitään "piirejä" eikä ryhmiä, joihin kuuluisin tai samaistuisin jotenkin. Minusta ihminen on jäänyt aika keskenkasvuiseksi, jos hän toimii sen mukaan, mitä jossakin tai joku kehottaa, eikä kysy itseltään.

Omana syvimpänä motiivinani on isänmaanrakkaus, se sama ja samanlainen, joka on ollut minulla koko ikäni, mutta jota ei ole tarvinnut nostaa esille mitenkään erityisesti. Nyt ovat olosuhteet jossakin määrin toisenlaiset.

• kristitty- kirjoitti:

Oletkohan sinä mummomuori itse niin laumasieluinen ja ulkoapäin ohjautuva, että kuvittelet muiden ihmisten olevan samanlaisia? Monet tietysti ovatkin. Yhtä lailla monet kysyvät itseltään, miten minä tuohon ja tuohon asiaan suhtaudun, ja asennoituvat sen mukaan. Esimerkiksi itselläni ei ole mitään "piirejä" eikä ryhmiä, joihin kuuluisin tai samaistuisin jotenkin. Minusta ihminen on jäänyt aika keskenkasvuiseksi, jos hän toimii sen mukaan, mitä jossakin tai joku kehottaa, eikä kysy itseltään.

Omana syvimpänä motiivinani on isänmaanrakkaus, se sama ja samanlainen, joka on ollut minulla koko ikäni, mutta jota ei ole tarvinnut nostaa esille mitenkään erityisesti. Nyt ovat olosuhteet jossakin määrin toisenlaiset.

>Oletkohan sinä mummomuori itse niin laumasieluinen ja ulkoapäin ohjautuva, että kuvittelet muiden ihmisten olevan samanlaisia?
        En usko tähän yhtään.
        >Minusta ihminen on jäänyt aika keskenkasvuiseksi, jos hän toimii sen mukaan, mitä jossakin tai joku kehottaa, eikä kysy itseltään.
        Totta.

• kristitty-
        kristitty- kirjoitti:

"Sun kätes, Herra, voimakkaan suo olla turva Suomenmaan..."

https://www.youtube.com/watch?v=4uuxVONx9Q4

• persoonallisuus
        kristitty- kirjoitti:

Olisi kiva kuulla, että mitä tuo isänmaallisuutesi pitää sisällään?

• kristitty-
        persoonallisuus kirjoitti:

Olisi kiva kuulla, että mitä tuo isänmaallisuutesi pitää sisällään?

Se pitää sisällään sitä, mitä tuossa linkittämässäni virressä lauletaan. Hieno virsi, kannattaa kuunnella. Sen lisäksi isänmaallisuuteni pitää tietysti sisällään paljon muuta, mutta olisi aika hankala ruveta luettelemaan sitä runsautta.

• onko.kannattavaakin
        KTS kirjoitti:

Trolliarmeijan on helppo herätä rahavirtojen innoittamana

Ha-haa! Trollien mummo, kts ja ruutikallo täysi tunnustus :D.
        Noh, paljonkos te tästä trollauksesta saatte palkkaa?

• kristitty- kirjoitti:

Miksi aina rakentelet noita oletuksiasi ja sitten koetat keskustella niiden kanssa?

Kyllä tänä päivänä vaatii rohkeutta julkisesti puolustaa niitä arvoja, joita Jeesus kehottaa pitämään arvossa.

Olen jo aika useaan kertaan sen ilmaissut, että mielipiteitä ei tule muodostaa tuolla kertomallasi tavalla. Ei, vaikka se tietää melko moista tölvimistä milloin mistäkin suunnasta.

Tällä asialla ei ole oikeastaan tekemistä isänmaanrakkauden kanssa. MV ei millään muotoa ole sellainen julkaisu, mikä rakentaisi suomea. Sen tarkoitus on vain hajottaa ja kylvää vihaa propagandallaan. Julkaisun hampaissa ovat etenkin suomalaista yhteiskuntaa ja sen arvoja kannattavat ihmiset.

• MV ja sen kaltaset joutuvat keksimään aiheita, kun "valtamedia" on asian jo käsittelyt. Elannon puolesta nen toisen rivin kirjoittelijat kirjoittavat, totuus tai ei, ihan sama, kunhan saadaan seuravankinnumeron myydyksi.

Mitä ei ole yökättävämpi kuin toimittaja joka joutuu leipänsä edestä valehtelemaan ja keksimään olemattomia tapahtumia jotka eivät milloinkaan tapahtuneetkaan.

• hullujenpaikka

ei tarvitse keksiä mitään. käyppä helsingin yössä riittää materiaalia ihan riittävästi.
        itse ostin jo tallinnasta asunnon. nyt olis espoosta halvalla 2hkk55n.
        En olisi 10v sitten uskonut muuttavani pakolaiseksi viroon.

• KTS--
        hullujenpaikka kirjoitti:

ei tarvitse keksiä mitään. käyppä helsingin yössä riittää materiaalia ihan riittävästi.
        itse ostin jo tallinnasta asunnon. nyt olis espoosta halvalla 2hkk55n.
        En olisi 10v sitten uskonut muuttavani pakolaiseksi viroon.

Täällä pääkaupunkiseudulla on kuten ennenkin ollut yöllä ja päivällä.
        Säikyt vippaslössiläiset on asia erikseen.

• KTS-- kirjoitti:

Täällä pääkaupunkiseudulla on kuten ennenkin ollut yöllä ja päivällä.
        Säikyt vippaslössiläiset on asia erikseen.

Tuttuni on pyörinyt Helsingin yössä jo hyvin kauan, ja on joutunut erilaisten rikosten uhriksi monta kertaa. Päivällä ei ole koskaan sattunut mitään.

Ja rikollisuuteen ja lorvimiseen riittää pelkkä suomalainenkin. MV haluaa vaan kertoa erityisporukan toilauksista. Muualta saa tietoa mitä muut tekevät.

• jjjbbbgg

Mvlehti on vääristelevä ja valehteleva media.
      Siitä ei totuutta löydycchvv

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1848
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      907
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      85
      883
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      727
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      648
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe