matujen elätyksen. Kun kerran muslimeita tänne haluatte, niin maksakaa myös, joka kk. sopivaksi katsottu summa vaan jollekkin varta vasten avatulle tilille.
Suvakit maksakoot omasta pussistaan
10
<50
Vastaukset
Milloinka nuo viherpunavassaripiipertäjäsuvakit ovat mitään itse maksaneet omasta pussistaan ? Aina ne on olleet Suomalaisten veronmaksajienvähiä rahoja vaatimassa mitä järjettömämpiin hankeisiin. On se helppoa olla suvaitsevainenja humaani auttaja, kun itse ei tarvitse maksaa yhtään mitään ja suvakin naamaa näytetään TV:ssä suurena hyväntekijänä muka. Että silleen.
- Miksi_niin
Eihän tänne kukaan ole ketään enemmältä halunnut tai pyytänyt tulemaan. Tälle tilanteelle ei kukaan Euroopassa ole mitään mahtanut. Pakko asia on ollut jotenkin hoitaa.
Suurimpia syyllisiä tilanteessa ovat olleet Afganistanin, Irakin, Syyrian ja Turkin hallitukset. Lisäksi USA, Venäjä ja Ransaka. Oletko varma, että haluat mallin, jossa kukin voi itse valita, mitä haluaa verovaroillaan tukea? Noinkohan keski- ja suurituloisista sitten enää löytyisi tarpeeksi maksajia kustantamaan pienituloisten elämää.
No olen varma siitä, että Suomen sosiaaliturva on luotu vain Suomalaisia varten.
Ei sen sosiaaliturvan kehittäjät suunnitelleet siitä tulevan koko maailman elintasosurffareiden sosiaaliapujärjestelmä. Että silleen.höpöhöpö kirjoitti:
No olen varma siitä, että Suomen sosiaaliturva on luotu vain Suomalaisia varten.
Ei sen sosiaaliturvan kehittäjät suunnitelleet siitä tulevan koko maailman elintasosurffareiden sosiaaliapujärjestelmä. Että silleen.Mutta oletko varma, että pelkällä vapaaehtoispohjalla niitä elättäjiä riittäisi?
höpöhöpö kirjoitti:
Tuskin monikaan noita elintasosurffareita haluaa elättää ? Että silleen.
Edelleen, moniko todellisuudessa haluaa elättää pienituloisia suomalaisiakaan?
Olen itse ollut ihan tyytyväinen nettomaksajan osassa; olenhan itsekin saanut ilmaisen koulutuksen jne. Mutta jos systeemi vaihdettaisiin sellaiseksi, että kukin saisi valita, maksaako vaikkapa pienituloisten lääkärikuluja tai toimeentulotukea, niin tiedä häntä. Ehkä sitä sitten tulisi laitettua ainakin osa niistä nyt toisten tukemiseen menevistä rahoista talteen siltä varalta, että itse tai läheiset joskus tarvitsevat lääkäripalveluita tai muita, mihin ei yhteisestä potista enää juuri osallistuttaisi.
Onko mukavampaa maksaa läheisilleen, kuin tuntemattomille, jotka vielä kiitokseksi huutavat, että miksi minun pitää omista terveydenhoitokuluistani muka maksaa aiempaa suurempi osa? Niin.
Että ehkä se on ihan hyvä se systeemi, että verorahoilla katetaan heikompien auttamiset, eikä vapaaehtoispohjalta, että tukekoon ken tahtoo.
- VihervasemmistoVerolle
Jos on liittynyt sdp:hen, vasemmistoliittoon tai vihreisiin, niin kaikilta näiden puolueiden kannattajajäseniltä pitäisi periä valtiolle vähintään 500euron/kk ylimääräinen maahanmuuttajavero, jolla tuettaisiin maahanmuuttajia ja autettaisiin heitä sopeutumaan Suomen vaikeisiin olosuhteisiin.
- näyttäkää.nyt
Miksi minun toimeentulotukea pitää jakaa mamuille?
- voivitalis
Paskat ne ei ole koskaan maksaneet mitään. Velkarahalla ne on pyörinyt ja kusessa olemme heidän takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj282649KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.951628Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381558Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet661533Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771329- 1171224
- 851090
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1091063En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31054Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2491053