Nigeriassa hylättiin 2 vuoitas poika noitana

711

12

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zkhgdr

Älkää hätäikö sillä kohta suvakit hommaa pojan Suomeen.

• Uskonnot aiheuttavat paljon pahaa maailmassa. Vain että noita.

Meillä on pitänyt esimerkiksi lailla suojata lapset, etteivät jehovan todistajat voi estää pelastamasta lasten henkeä verensiirroilla. Katolinen kirkko suorittaa manauksia vieläkin. Suomenkin kirkoissa kulkee saarnaajia kertomassa, miten sairaudet tulevat pahoista hengistä. Lestadiolaispiireissä monilla ehkäisy on vieläkin pahempi asia kuin se, että vaimo väsyy loputtomiin raskauksiin ja synnytyksiin. Homoilta yritetään edelleen kieltää tasa-arvo, kun joku kuviteltu jumala nyt kerran sitä mieltä muka on.

Kyllähän se sivistys etenee, mutta kovin hitaasti. Eikä auttamisen ohella pitäisi viedä taantumuksellisia uskontoja.

• Juuri niin, sama mieltä. Kun katso niiden kristillisten lahkojen ja kirkkojenkin puuhat, millainen pedofiili- ja homoporukka siinä pesiinny, tule oksennus.

Ei siitä muuten niin kovin monta vuotta ole, kun noidanvaino oli Europasskin.

• islameikuululänsimaihin

Minua taas oksettaa islamiin uskovat sekopäät...jotka eivät kunnioita muita kun itseään ja luulevat että kuuluvat ainoaan oikeaan uskoon ja muut pitäisi tappaa, ja sitten vielä se naisten alistamis kulttuuri ja eläinrääkkäyset.

• yksionkolme
        yksiulkomaalainen kirjoitti:

Juuri niin, sama mieltä. Kun katso niiden kristillisten lahkojen ja kirkkojenkin puuhat, millainen pedofiili- ja homoporukka siinä pesiinny, tule oksennus.

Ei siitä muuten niin kovin monta vuotta ole, kun noidanvaino oli Europasskin.

Minulla on aivan eri käsitys kristinuskosta....se on ihmiselle hyväksi...itse ihan nuorruin ja mulla on mukava olla! On tämä merkillinen yhtälö! Miten voi olla niin erilaista kokemusta Jumalasta ja Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä?!

• Hoh-hoh-hoooo

Tuokaa se Suomeen niin saatte vakuuttua, että vanhemmat olivat täysin oikeassa.

• 1014
    • Uskomatonta.leikkiä

Typerää pelleilyä evoluutiota vastaan.

• tertertert

Armo voisi käydä oikeudesta tuollaisessa tapauksessa. Mutta kierrätetäänhän sitä vanhoja vaatteitakin.

• VajakkienManner

Normaalia toimintaa vajakeilla. Afrikkalaiset ovat kehitysvammaisen tasolla älyllisesti.

• oliskohan_näin

Zika-virus on Afrikasta kotoisin.

• 1817

Käsittämätöntä julmuutta hylätä oma 2 vuotias lapsi kadulle.

Suomen ilmasto olisi pikaisesti hoitanut tuon lapsen pois kärsimästä - pakkanen tulee ja vie myös aikuiset kodittomat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      50
      5769
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      44
      4372
    3. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      148
      3979
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      91
      3640
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      71
      2869
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      105
      2507
    7. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      40
      1879
    8. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      56
      1826
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      235
      1693
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1461
    Aihe