Tunsi hieman hilpeäksi oloni kun luin eilisista ketjuista pääasiassa Munakarvaveljeni arvailuja kuka kukin mahtaa olla.
Olen edelleen varma Mkva-Jomben tuhatnikkisyydestä. Hän on vuorenvarmasti ainakin Känä. Ei ole pitävästi poissuljettu, etteikö olisi myös Pysty ja Pankki.
Eikö meidän pitäisi täällä tuoda esille asiantuntemustamme ja omia perusteltuja näkemyksiä?
Itse tunnen jonkin verran maanpuolustusta ja kaikkea siihen liittyvää sekä maailmanpolitiikkaa, erityisesti Venäjän osalta
P.S. Taisi Jombe olla aika raivoissaan kun ei Aito-Arskana päässyt täällä mellastamaan.
Se oli hieno asia. Sana olkoon edelleen VAPAA.
Kuka kukin ainakin lienee?
21
67
Vastaukset
- MunakarvaJnrakasjohtaja
Mielipidepankki ei missään vaiheessa ole osoittanut ymmärtävänsä lakikirjasta enempää kuin minäkään.
Munakarvaveljni ei taas ole puolella sanallakaan esittänyt faktaa sotilasosaamisestaan vaikka omien sanojensa mukaan sitä pitäisi olla kosolti. "Tunsi hieman hilpeäksi oloni kun luin eilisista ketjuista pääasiassa Munakarvaveljeni arvailuja kuka kukin mahtaa olla".
Hilpeyteen aihetta, sillä sinähän et koskaan arvaile, kuka kukin mahtaa olla;))
On näköjään paikallaan toistaa tämä muutama päivä sitten sanomani:
>>Olet sinä outo! Asut palstalla joka päivä aamusta iltaan, ilmeisesti minä koko ajan mielessäsi. Teet avauksia minusta, puhut minusta muiden avauksilla, nostelet vanhoja viestejäni palstalle, metsästät minua loputtomasti. Olet kuin uskollinen koira isäntänsä kintereillä. Koira ei tosin sekoita isäntäänsä vieraisiin; sinä ”näet” minut lukuisissa sivullisissa. Villiinnyt täysin, kun minä en palstalla käy, nähdään viime päiviltäkin.
Pelleilynä tuollainen olisi ihan liian typerää. Mikä sitä siis teettää? Muun tekemisen puute? Lohduton yksinäisyyskö? Noiden nikkiesi voisi uskoa kertovan perverssistä halustasi minua kohtaan. Vai kertooko tuo kaikki sittenkin vain hyvin vakavasta sairaudestasi? <<
Hieman imarreltu olen tultuani mainitsemiksesi luulluksi, mutta rehellisenä miehenä minun täytyy kieltäytyä siitä kunniasta. Kun noista kukaan ei ole kaltaisesi puskaryssä, ehkä saat selvitettyä heidän henkilöllisyytensä heidän profiiliensa kautta, vaikkapa siltä poliisitutultasi apua pyytäen:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/1393157/arska-on-nyt-aito-arska--
http://www.suomi24.fi/profiili/Mielipidepankki
http://www.suomi24.fi/profiili/Pystyyn_kuollut
Sotilasasioista ei ole aiheellista keskustella tällä palstalla, mutta olen niistä keskustellut enemmänkin mm. aito-arskan kanssa maanpuolustuksen ja rauhanturvaamisen palstoilla. Mielipidepankki on kyllä osoittanut lakien tuntemustaan mm. City-Keskusta-episodin aikana. Pystyyn_kuollut on kai keskustan kannattaja, mutta tuskin hän sanoisi sinusta samoin kuin Oiva H aikoinaan Sonnimiehestä: ”onhan hän sentään kepulainen”.- MunakarvaJnrakasjohtaja
Eivät nuo linkit edelleenkään sulje pois mahdollisuutta, ettet voisi olla nuo kolme.
Kannattaisi varmaan lopettaa höperehtiminen toisten mielenterveydestä ja perverssistä halusta yms ääliömäisyyksistä.
Ihmettelen edelleen täydellistä kyvyttömyyttäsi analyyttiseen ajatteluun ja lapsenuskoista naiviuttasi Tsadin Sanomien asemaan jonkinlaisena absoluuttisen totuuden lähteenä.
- OnpaIhmeTapaus
"Eikö meidän pitäisi täällä tuoda esille asiantuntemustamme ja omia perusteltuja näkemyksiä?" No miksi et sitten tuo vaan 99% kirjoituksistasi keskittyy kahdeksankymppiseen eläkeläiseen.
- NäinOnJombet
Kapilla on trauma kun ei pääse tarkistamaan kaikkia meidän keskustelijoiden taustoja. Hänen pakkomielteensä kun on esittää korkeammin koulutettua ja paremmin menestynyttä kuin keskustelukumppaninsa.
Kaikki muut täällä kirjoittelevat ovat kuitenkin paremmin koulutettuja, paremmin menestyneitä ja ylipäätään paremmalla ymmärryksellä varustettuja kuin kaposemme. Sekös häntä riepoo. Onhan hän sentään istunut everstin vieressä!!!- EiNiinVaanNäin
Avaaja niitä muiden taustoja haluaisi tietää. Avaajan pakkomielteen syyn kapi sanoo, lue sieltä. Onhan hän sentään ollut aliupseeri vaikka päässytkään esikuntaan eikä maailmalle rauhanturvajoukkoihin eikä häntä ylennetty kapteeniksi. Sekös häntä riepoo. Mikä sinua riepoo?
- TotuusTuostakin
EiNiinVaanNäin kirjoitti:
Avaaja niitä muiden taustoja haluaisi tietää. Avaajan pakkomielteen syyn kapi sanoo, lue sieltä. Onhan hän sentään ollut aliupseeri vaikka päässytkään esikuntaan eikä maailmalle rauhanturvajoukkoihin eikä häntä ylennetty kapteeniksi. Sekös häntä riepoo. Mikä sinua riepoo?
Äläpä puhu peetä.
Avaaja ei ole vähäänkään ihmetellyt tai kysellyt yhdenkään muun kirjoittajan taustoja. Jos muuta väität niin syytä esittää todisteet samalla.
Täällä on tasan tarkkaan yksi joka kaivelee esiin toisten ihmisten taustoja. Viime viikollakin kopsasi tänne erään toimiupseerin uran tietoja. Itse hän on itsensä henkilötiedot tänne tunkenut, vaikka ei niitäkään kukaan koskaan ole kaivannut. Ja tuo yksi ei ole tämän ketjun avaaja. Kukin päätelköön tykönään kuka tuo yksi on. TotuusTuostakin kirjoitti:
Äläpä puhu peetä.
Avaaja ei ole vähäänkään ihmetellyt tai kysellyt yhdenkään muun kirjoittajan taustoja. Jos muuta väität niin syytä esittää todisteet samalla.
Täällä on tasan tarkkaan yksi joka kaivelee esiin toisten ihmisten taustoja. Viime viikollakin kopsasi tänne erään toimiupseerin uran tietoja. Itse hän on itsensä henkilötiedot tänne tunkenut, vaikka ei niitäkään kukaan koskaan ole kaivannut. Ja tuo yksi ei ole tämän ketjun avaaja. Kukin päätelköön tykönään kuka tuo yksi on.Heh heh! Olet sinä hauska! Vai ei ole tuo ”johtaja” kaivellut kenenkään taustoja! Ei ole arvellut, että Mielipidepankki ei ole lakimies, ja samanlaista taustan kaivelua monen muun kohdalta. Minun taustaani hänen ei olisi tarvinnut kaivella, kun olen avoimesti kertonut kuka ja mitä olen, mutta ei se ole riittänyt hänelle, vaan hänen on täytynyt luoda minulle taustaa myös mielikuvituksessaan. No, työelämäni osaltahan olen hänelle tosin vain esikuntamies;))
Onhan hän tosin rakentanut myös omakuvaansa mielikuvituksensa voimin, mm. johtajana ja rakkaanani ja idolinani ja mitä kaikkea minuun liittyvää hän on kertonutkaan olevansa.
Eiköhän se ole taustan kaivelua ja pahempaakin, ainakin sairaampaa tuollainen, että haluaa tietää ja luulee tietävänsä kuka täällä kukin on. Jotenkin ymmärtäisi, jos sellainen kiinnostus kohdistuisi teihin puskissanne piileksiviin, mutta tuo puskaryssä luulee meitä rekisteröityneitäkin kaltaisekseen. Kun nyt vähän silmäilin palstaa, niin näin, että tässä minuksi luulemiensa Känän, Aito-Arskan, Mielipidepankin ja Pystyyn_kuolleen lisäksi myös rekisteröitynyt OikeistoSosDem on joutunut minuksi ja hyvin moni muu, sellaisten ketjujen avaaja, jossa minä en ole käynytkään.
Kyllä sinullakin on yhtäläisyyttä tuon ”johtajan” kanssa. Yhtä tärkeä näyn olevan sinulle kuin tuolle johtajallekin, viesteissäsi keskityt vain minuun ja myös luot mielikuvituksellasi minulle elämäntarinaa. Sanottakoon siis totuus tuostakin.- NäinOnJombet
kapi_ kirjoitti:
Heh heh! Olet sinä hauska! Vai ei ole tuo ”johtaja” kaivellut kenenkään taustoja! Ei ole arvellut, että Mielipidepankki ei ole lakimies, ja samanlaista taustan kaivelua monen muun kohdalta. Minun taustaani hänen ei olisi tarvinnut kaivella, kun olen avoimesti kertonut kuka ja mitä olen, mutta ei se ole riittänyt hänelle, vaan hänen on täytynyt luoda minulle taustaa myös mielikuvituksessaan. No, työelämäni osaltahan olen hänelle tosin vain esikuntamies;))
Onhan hän tosin rakentanut myös omakuvaansa mielikuvituksensa voimin, mm. johtajana ja rakkaanani ja idolinani ja mitä kaikkea minuun liittyvää hän on kertonutkaan olevansa.
Eiköhän se ole taustan kaivelua ja pahempaakin, ainakin sairaampaa tuollainen, että haluaa tietää ja luulee tietävänsä kuka täällä kukin on. Jotenkin ymmärtäisi, jos sellainen kiinnostus kohdistuisi teihin puskissanne piileksiviin, mutta tuo puskaryssä luulee meitä rekisteröityneitäkin kaltaisekseen. Kun nyt vähän silmäilin palstaa, niin näin, että tässä minuksi luulemiensa Känän, Aito-Arskan, Mielipidepankin ja Pystyyn_kuolleen lisäksi myös rekisteröitynyt OikeistoSosDem on joutunut minuksi ja hyvin moni muu, sellaisten ketjujen avaaja, jossa minä en ole käynytkään.
Kyllä sinullakin on yhtäläisyyttä tuon ”johtajan” kanssa. Yhtä tärkeä näyn olevan sinulle kuin tuolle johtajallekin, viesteissäsi keskityt vain minuun ja myös luot mielikuvituksellasi minulle elämäntarinaa. Sanottakoon siis totuus tuostakin.Kaikki muut täällä kirjoittelevat ovat paremmin koulutettuja, paremmin menestyneitä ja ylipäätään paremmalla ymmärryksellä varustettuja kuin kaposemme.
Sekös häntä riepoo. Onhan hän sentään istunut everstin vieressä!!!
Näin on Jombet - Hohohohohoooo
NäinOnJombet kirjoitti:
Kaikki muut täällä kirjoittelevat ovat paremmin koulutettuja, paremmin menestyneitä ja ylipäätään paremmalla ymmärryksellä varustettuja kuin kaposemme.
Sekös häntä riepoo. Onhan hän sentään istunut everstin vieressä!!!
Näin on JombetMitä? Onko Jombe päässyt ihan everstin viereen? Oliko tärkeäkin tilaisuus?
Tuosta pitää saada lisätietoa. Kerro tarkemmin. Oliko eversti aktiivipalveluksessa vai evp? Oliko plommit rintapielessä?
Mä haluun tietää!!! - TotuusTuostakin
kapi_ kirjoitti:
Heh heh! Olet sinä hauska! Vai ei ole tuo ”johtaja” kaivellut kenenkään taustoja! Ei ole arvellut, että Mielipidepankki ei ole lakimies, ja samanlaista taustan kaivelua monen muun kohdalta. Minun taustaani hänen ei olisi tarvinnut kaivella, kun olen avoimesti kertonut kuka ja mitä olen, mutta ei se ole riittänyt hänelle, vaan hänen on täytynyt luoda minulle taustaa myös mielikuvituksessaan. No, työelämäni osaltahan olen hänelle tosin vain esikuntamies;))
Kyllä sinullakin on yhtäläisyyttä tuon ”johtajan” kanssa. Yhtä tärkeä näyn olevan sinulle kuin tuolle johtajallekin, viesteissäsi keskityt vain minuun ja myös luot mielikuvituksellasi minulle elämäntarinaa. Sanottakoon siis totuus tuostakin.Paljastan sinulle nyt yhden asian.
Kirjoitin tuon koska kaikki meistä ymmärsivät, kuka todellisuudessa on kirjoittanut tuon nimim. "EiNiinVaanNäin " tekstin.
Ja BINGO!!!
Kävi juuri niinkuin oletin, sieltähän sinä pompahdat esiin kommentoimaan asiaa.
Kiitos todisteista. TotuusTuostakin kirjoitti:
Paljastan sinulle nyt yhden asian.
Kirjoitin tuon koska kaikki meistä ymmärsivät, kuka todellisuudessa on kirjoittanut tuon nimim. "EiNiinVaanNäin " tekstin.
Ja BINGO!!!
Kävi juuri niinkuin oletin, sieltähän sinä pompahdat esiin kommentoimaan asiaa.
Kiitos todisteista.Eihän tuo "johtaja" näköjään olekaan ainoa harhainen täällä! Vai ymmärsit sinä ja muutkin, että minä olisin ollut tuo jota tarkoitat.
Kysypä sitä nyt palstan valvonnalta, minä tällä kehotan sitä kertomaan tuleeko se koneeltani! Ja minulla ei ole kuin tämä yksi kone, pöytäkone.
Mutta sinä olet varmaan ollut tuo nikki NäinOnJombet. Bingo!- Osmium7
kapi_ kirjoitti:
Eihän tuo "johtaja" näköjään olekaan ainoa harhainen täällä! Vai ymmärsit sinä ja muutkin, että minä olisin ollut tuo jota tarkoitat.
Kysypä sitä nyt palstan valvonnalta, minä tällä kehotan sitä kertomaan tuleeko se koneeltani! Ja minulla ei ole kuin tämä yksi kone, pöytäkone.
Mutta sinä olet varmaan ollut tuo nikki NäinOnJombet. Bingo!Paloheinän paksu poika arvailee...;)
- MunakarvaJnrakasjohtaja
kapi_ kirjoitti:
Kyllä sinullakin on yhtäläisyyttä tuon ”johtajan” kanssa. Yhtä tärkeä näyn olevan sinulle kuin tuolle johtajallekin, viesteissäsi keskityt vain minuun ja myös luot mielikuvituksellasi minulle elämäntarinaa. Sanottakoon siis totuus tuostakin.Esikunnissa toteutetaan edelleen rauhan aikana vain rutiineja. Ne eivät paljon pollaa rasita.
- OpeOulusta
MunakarvaJnrakasjohtaja kirjoitti:
Esikunnissa toteutetaan edelleen rauhan aikana vain rutiineja. Ne eivät paljon pollaa rasita.
Lisäksi kapi keitteli porukalle kahvia ja teroitteli upseerien kyniä. (kapin aikaan ei ollut tietokoneita)
- OpeOulusta
Jos syntyy äpäränä korvessa, kuten kapi,käy muutaman luokan kansakoulua ja rottakoulun, niin totta kait riepoo kapia olematon elämän taipaleensa.
- MkarvaJombenrakasjohtaja
Känä on aloittanut maataloudesta ja toisella nikillä jatkaa ikäänkuin luodakseen vaikutelman, että joku muukin on samaa mieltä.
On tosi läpinäkyvää tuo Mkva-Jomben touhu, ainakin minulle. Sitä on jatkunut kohta kaksitoista vuotta. "Virren" pohja on sama vaikka yrittääkin varioida.- MkarvaJombenrakasjohtaja
Mkva kirjoittelee tänään myös vanhan tepattipartnerinsa nimellä.
- MkarvaJombenrakasjohtaja
MkarvaJombenrakasjohtaja kirjoitti:
Mkva kirjoittelee tänään myös vanhan tepattipartnerinsa nimellä.
Myös pääministerin nimeä tuo saitin ekshibitionisti käyttää. Sekin osoittaa kuinka vähällä ymmärryksellä yksinäinen tsadilaisvanhus enää pelittää.
- Munakarva-auJombenJOHTAJ
Aika helposti MunakarvaJomben kädenjälki näkyy näin asiantuntijan silmään.
- Munakarva-auJombenJOHTAJ
Minun armas MunakarvaVeljeni yrittää kuumeisesti selvittää kuka kukin on.
Mahtaako hän tietään suuressa tsadilaisessa viisaudessaan: Kuka on oikeistosossu ja onko hänen vaimonsa Barbara?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477019
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.474654Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252852- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313