Ketähän olisi paras rukoilla, kun rektumiani kutittaa jo kolmatta päivää peräkkäin. Olen kokeillut vähän kaikkia YHWH-sedästä jessun pojasta Onaniaksesta aina kolmasti laulavaan kukkoon ja paratissin kaikkeinsta kavalimmasta silmälasikoprakärmeestä lähtien. Olen jopa raakannut kutisevan alueen ja tuputtanut sinne mirhaa, meiramia, mannaa ja munakokkelia.
Auttaisikohan jos keskittäisi rukoilun jollekkin yhdelle hahmolle? Mutta kenelle, siinäpä pulmaakerrakseen. Mikä olisi hyvin viisaiden jt henkistetty neuvo?
Avunpyyntö!
4
<50
Vastaukset
Sen verran on asia edennyt, että kun olen oikein oikein henkistyneenä lukenut Blow Jobin kirjaa, sekä rukoillut laupiaan samriinilaisen äitiä, marina matkaleenaa, niin selvisi rektumin kutiamisen primääri syy. Siellä on nimittäin pukamiin päässyt pesiytymään supiaisia. Supiaisethan olivat yksi epykgtiäläisten vitsuksista vaaraoiden maassa juuri ennen vedenpaisumusta.
Mutta millähän ne saisi pois? Kerupi sanoi minulle näyssä, kun onaniakammiossani hartaasti rukoilin, että ruåtsalaisten hellepäivän herkku, hapansilakka, tepsisi. Toinen ehdotus oli nalli ja dynamenttipötkylä.- kaikkionjonähnyt
Tässä on esimerkki mihin luopumus johtaa.
Aha.Kiitos vastauksesta. Täytyy luopua sitten luopumuksesta. Täytyy ruveta alkamaan ottaa jt kaikkitietävä ulkokultaisuus, perusteeton ylimielisyys. Teennäinen hymy ja tekoveljeys. Alkaa puhumaan puppua ovilla, ja lähettämään rahaa pruuklyniin. Uskomaan kaiken maailman satuolentoihin. Tekemään kusetuksia ja vääryyksiä kun ne saa kätevästi "katumalla" poispyyhityiksi. Jos kokeilisi aluksi tällä kattauksella supiaisten lähdetystä.
No nyt se apu löytyi. Ratkaisu oli niinkin ilmiselvä kuin että vanhan konekiväärin liipasinjousesta tehty anusaukon ryppynyöri oli kuoleentunut, eli metallin väsymisestä oli kyse. Nyt kun on vaihdettu uusi saksalaisesta Kruppin erikoisteräksestä takomalla valmistetty ryppynyöri, niin kelpaa taas laskea suolikaasua lähimmäisten iloksi. Samalla napsittiin supiaiset pois ja yhtään ei enää kutita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575880
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465207Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323195- 552749
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252581- 432270
- 232060
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131870On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151781