Tanskan poliisi kertoi tiistaina, että 16-vuotias tyttö, jolla oli hallussaan pommintekoaineita, on asetettu syytteeseen terrori-iskun suunnittelusta kahteen kouluun.
Poliisin julkaisemassa lehdistötiedotteessa kerrotaan, että myös tytön 24-vuotias ystävä, joka paikallisen median mukaan osallistui taisteluihin Syyriassa, sai syytteet osallisuudesta pommien rakentamiseen.
TV2-kanavan mukaan tyttö oli äskettäin kääntynyt islamiin. Tyttö pidätettiin 13. tammikuuta. Hänen ystävänsä pidätettiin seuraavana päivänä epäiltynä muun muassa pomminrakennusohjeiden antamisesta tytölle.
http://mvlehti.net/2016/03/08/islamiin-kaantynyt-tanskalaistytto-suunnitteli-terrori-iskuja-kouluihin/
MUSLIMITYTTÖ AIKOI TEHDÄ TERRORI-ISKUJA KOULUISSA
30
84
Vastaukset
- Suvakkientotuus
Iltalehdessä (vai sanomissa) kerrottiin että toinen räjäytettäväksi aiottu koulu oli juutalainen koulu.
Veikkaan että sen perusteella rasmus-ryhmän, takkunetin ja muiden suvakkien mukaan koulujen räjäytysyritykset eivät tietenkään liity mitenkään millään tavalla islamiin, vaan kyseessä olivatkin natsit.
Joopa joo, taas ne natsit teki pahojaan, kaikki onkin taas valkoisten heteromiesten syytä.No siinä oli kyllä jo hämmentävän nopea uhriutuminen. Ensimmäisessä virkkeessä mainitaan juutalainen koulu ja kolmannessa virkkeessä mielikuvituksen kautta onkin kaikki 'taas valkoisten heteromiesten syytä'.
- Itse_asiassa
TheUrbanLegends kirjoitti:
No siinä oli kyllä jo hämmentävän nopea uhriutuminen. Ensimmäisessä virkkeessä mainitaan juutalainen koulu ja kolmannessa virkkeessä mielikuvituksen kautta onkin kaikki 'taas valkoisten heteromiesten syytä'.
niin uskomattomalta kuin se terveestä ihmisestä saattaa tuntua, niin rasmuksessa, takussa ja muissa "suvaitsevaisissa" someryhmissä valkoisten eurooppalaisten syyttäminen maahantulijoiden ja muslimien rikoksista on arkipäivää. Tavalla tai toisella em. ryhmiin kuuluvat ihmiset kääntävät rikoksen kuin rikoksen kantaväestön syyksi.
Itse_asiassa kirjoitti:
niin uskomattomalta kuin se terveestä ihmisestä saattaa tuntua, niin rasmuksessa, takussa ja muissa "suvaitsevaisissa" someryhmissä valkoisten eurooppalaisten syyttäminen maahantulijoiden ja muslimien rikoksista on arkipäivää. Tavalla tai toisella em. ryhmiin kuuluvat ihmiset kääntävät rikoksen kuin rikoksen kantaväestön syyksi.
Tässä niin ei nyt kuitenkaan ollut tapahtunut, vastaamastani viestistä päätellen. Siinä vain veikkailtiin.
Otit nyt kuitenkin esiin tällaisen arkipäiväisen asian noissa ryhmissä, joten laitatko muutaman esimerkin?- Suvakkientotuus
Sen kun menet itse lukemaan em. ryhmien sivuja, itse en viitsi alkaa nyt kaivamaan sulle mitään linkkejä. On muutakin tekemistä.
Mutta kyllä niiden nettikeskusteluissa on syytetty valkoihoisia matujen tekemistä rikoksista, ja raiskauksen ja ahdistelun uhreja on luonnehdittu mm. rasistisiksi pikkuhuoriksi. - Tässä_muutamia
Tässä niin ei nyt kuitenkaan ollut tapahtunut, vastaamastani viestistä päätellen. Siinä vain veikkailtiin.
Otit nyt kuitenkin esiin tällaisen arkipäiväisen asian noissa ryhmissä, joten laitatko muutaman esimerkin?rasmuslaisten aivopieruja:
http://paavotajukangas.com/2015/11/24/paivan-rasmus-rasistit-houkuttelevat-pakolaisia-raiskaamaan/
http://paavotajukangas.com/2016/01/12/paivan-rasmus-13/
http://mvlehti.net/2016/02/18/paivan-rasmus-raiskauksilla-on-kolikon-toinenkin-puoli/ Suvakkientotuus kirjoitti:
Sen kun menet itse lukemaan em. ryhmien sivuja, itse en viitsi alkaa nyt kaivamaan sulle mitään linkkejä. On muutakin tekemistä.
Mutta kyllä niiden nettikeskusteluissa on syytetty valkoihoisia matujen tekemistä rikoksista, ja raiskauksen ja ahdistelun uhreja on luonnehdittu mm. rasistisiksi pikkuhuoriksi.Eli ei löydy. Asia selvä.
Tässä_muutamia kirjoitti:
rasmuslaisten aivopieruja:
http://paavotajukangas.com/2015/11/24/paivan-rasmus-rasistit-houkuttelevat-pakolaisia-raiskaamaan/
http://paavotajukangas.com/2016/01/12/paivan-rasmus-13/
http://mvlehti.net/2016/02/18/paivan-rasmus-raiskauksilla-on-kolikon-toinenkin-puoli/Näissä ei nyt valitettavasti käsitelty tuota asiaa, mistä oli kyse.
- Nii-in
Näissä ei nyt valitettavasti käsitelty tuota asiaa, mistä oli kyse.
Mitä sitten? Pyysit muutamaa esimerkkiä siitä, kuinka po. ryhmissä syytetään kantaväestöä maahanmuuttajien tekemistä rikoksista. Todisteet ovat kiistattomat.
Nii-in kirjoitti:
Mitä sitten? Pyysit muutamaa esimerkkiä siitä, kuinka po. ryhmissä syytetään kantaväestöä maahanmuuttajien tekemistä rikoksista. Todisteet ovat kiistattomat.
Niinpä pyysin. Enkä saanut. Olet varmaan lukenut linkkiesi tekstit, joten tiedät itsekin. Keskimmäisessä Hesarin keskusteluun oli joku kommentoinut sekavasti jotain sellaista, mistä oletan hänen tarkoittavan, että epäilee uutisen tekoa rasistin tekemäksi. Muissa ei nähdäkseni edes tuossa määrin puhuttu asiaa liipaten, saati että tosiaan olisi ilmennyt, että 'valkoisia eurooppalaisia' syytettäisiin 'maahantulijoiden ja muslimien rikoksista'.
- No_mutta
Niinpä pyysin. Enkä saanut. Olet varmaan lukenut linkkiesi tekstit, joten tiedät itsekin. Keskimmäisessä Hesarin keskusteluun oli joku kommentoinut sekavasti jotain sellaista, mistä oletan hänen tarkoittavan, että epäilee uutisen tekoa rasistin tekemäksi. Muissa ei nähdäkseni edes tuossa määrin puhuttu asiaa liipaten, saati että tosiaan olisi ilmennyt, että 'valkoisia eurooppalaisia' syytettäisiin 'maahantulijoiden ja muslimien rikoksista'.
Sinulla lienee sitten lukihäiriö. Linkeistä käy selvästi ilmi, että rasmuksessa syytetään maahanmuuttajien rikosten uhreja ja muutenkin puolustellaan rikollisia ulkomaalaisia, olivatpa heidän rikoksensa kuinka törkeitä tahansa.
No_mutta kirjoitti:
Sinulla lienee sitten lukihäiriö. Linkeistä käy selvästi ilmi, että rasmuksessa syytetään maahanmuuttajien rikosten uhreja ja muutenkin puolustellaan rikollisia ulkomaalaisia, olivatpa heidän rikoksensa kuinka törkeitä tahansa.
Ensimmäisessä linkissä joku jossakin pohtii, että rikoksia lavastettaisiin. Siinä ei kuitenkaan sanota mainitsemiasi asioita. Ei käy ilmi, missä tuo pohdinta on tapahtunut.
Toinen linkki käytiin jo läpi sekavine selityksineen Hesarin uutiseen. Siinä epäiltiin syylliseksi rasistia, ei siis syytelty kantasuomalaista, että olisi syypää maahanmuuttajan tai muslimin rikokseen. Jos nyt ymmärsin sen selostuksen oikein, mitä en mene vannomaan.
Kolmannessa linkissä on sitten MV-sälää. Joku jossain on kirjoittanut tahallisista perättömistä ilmiannoista. Rikoksista ei syytellä kantasuomalaisia. MV:n tapaan sitten luetaan ajatuksia ja kerrotaan, mitä kirjoittaja olisi tarkoittanut, mutta edes siinä ei väitetä, että olisi syytelty kantasuomalaisia muiden rikoksista.
Jos vielä puolustellaankin törkeitä rikoksia noilla keskustelupalstoilla, niin siitäkin olisi kiva saada linkki. Mutta kun ei yhtään tapausta löytynyt tähänkään saakka ja linkitkin ihan muualle, niin en kovin toiveikkaana nyt odottele.- Suvakkientotuus
Niinhän se suvakkien totuus pelaa. Ideologian sokaisema ei voi ymmärtää selvää tekstiä. Mutta todennäköisemmin kyseessä on tahallinen väärin ymmärtäminen, jotta julkisessa keskustelussa muka osoitettaisiin että "rasistien" puheet eivät pidä paikkaansa. UrbanLegends puhuu näin ollen aivan samalla tavalla sontaa kuin miten kyseisissä ryhmissä valehdellaan.
Suvakkientotuus kirjoitti:
Niinhän se suvakkien totuus pelaa. Ideologian sokaisema ei voi ymmärtää selvää tekstiä. Mutta todennäköisemmin kyseessä on tahallinen väärin ymmärtäminen, jotta julkisessa keskustelussa muka osoitettaisiin että "rasistien" puheet eivät pidä paikkaansa. UrbanLegends puhuu näin ollen aivan samalla tavalla sontaa kuin miten kyseisissä ryhmissä valehdellaan.
Vai niin tämä nyt menee. Siirrytään ajatustenlukuun. Minä en tiedä, miten sinä onnistut tuonne sisäänlukemaan, että maahanmuuttajien rikokset ovat siellä jonkun mielestä kantasuomalaisten syytä tai että nuo julkaistut mielipiteet edes olisivat Rasmuksen tmv. sivulta (voivat olla, voivat olla olematta, ei ilmene), mutta minä en silti aio lähteä keksimään kanssasi moisia olemattomuuksia.
En pidä ollenkaan mahdottomana, etteikö näin jossakin puhuttaisikin, mutta en minä tyhjästä lähde uskomaan jokaista väitettä. Kyllä jotenkin pitää sanansa todistaa. Tämäkin kun on olevinaan vielä niin arkipäiväistä, niin on se kumma, ettei vaikka sieltä Rasmuksesta sitten löytynyt paria linkkiä, joissa asiasta oikeasti puhuttaisiin.- Rautalankaa
Ensimmäisessä linkissä joku jossakin pohtii, että rikoksia lavastettaisiin. Siinä ei kuitenkaan sanota mainitsemiasi asioita. Ei käy ilmi, missä tuo pohdinta on tapahtunut.
Toinen linkki käytiin jo läpi sekavine selityksineen Hesarin uutiseen. Siinä epäiltiin syylliseksi rasistia, ei siis syytelty kantasuomalaista, että olisi syypää maahanmuuttajan tai muslimin rikokseen. Jos nyt ymmärsin sen selostuksen oikein, mitä en mene vannomaan.
Kolmannessa linkissä on sitten MV-sälää. Joku jossain on kirjoittanut tahallisista perättömistä ilmiannoista. Rikoksista ei syytellä kantasuomalaisia. MV:n tapaan sitten luetaan ajatuksia ja kerrotaan, mitä kirjoittaja olisi tarkoittanut, mutta edes siinä ei väitetä, että olisi syytelty kantasuomalaisia muiden rikoksista.
Jos vielä puolustellaankin törkeitä rikoksia noilla keskustelupalstoilla, niin siitäkin olisi kiva saada linkki. Mutta kun ei yhtään tapausta löytynyt tähänkään saakka ja linkitkin ihan muualle, niin en kovin toiveikkaana nyt odottele.Ensimmäisessä linkissä rasmuslainen kommentoi Kempeleen raiskausta solvaamalla kantasuomalaista uhria "rasistiseksi pikku nartuksi" ja syyttämällä tätä tilanteen lavastuksesta.
Toisessa linkissä rasmuslainen syyttää suomalaisia rasisteja pakolaisiin kohdistuvasta terrorismista vetoamalla vastaanottokeskuksessa syttyneeseen tulipaloon. Hän jatkaa suomalaisten syyttämistä vielä silloinkin, kun käy ilmi, että palon oli sytyttänyt vokin asukas.
Kolmas linkki tarjoaa esimerkin rasmuslaisten yleisestä asenteesta rikollisia maahanmuuttajia kohtaan. Heitä ei tuomita edes silloin, kun ovat selvästi syyllistyneet törkeisiin rikoksiin, vaan heitä pitää kaikesta huolimatta ymmärtää ja sääliä.
Huomattavaa on, että nämä eivät ole mitään yksittäisiä hörhöjä, vaan rasmuksen aktiivisia jäseniä, joiden aivopierut ovat saaneet paljon "tykkäyksiä" muilta rasmuslaisilta. - Nii-in
Vai niin tämä nyt menee. Siirrytään ajatustenlukuun. Minä en tiedä, miten sinä onnistut tuonne sisäänlukemaan, että maahanmuuttajien rikokset ovat siellä jonkun mielestä kantasuomalaisten syytä tai että nuo julkaistut mielipiteet edes olisivat Rasmuksen tmv. sivulta (voivat olla, voivat olla olematta, ei ilmene), mutta minä en silti aio lähteä keksimään kanssasi moisia olemattomuuksia.
En pidä ollenkaan mahdottomana, etteikö näin jossakin puhuttaisikin, mutta en minä tyhjästä lähde uskomaan jokaista väitettä. Kyllä jotenkin pitää sanansa todistaa. Tämäkin kun on olevinaan vielä niin arkipäiväistä, niin on se kumma, ettei vaikka sieltä Rasmuksesta sitten löytynyt paria linkkiä, joissa asiasta oikeasti puhuttaisiin.Kyllä ne ovat rasmuksesta. Ja tuollaisia juttuja löytyy enemmänkin googlaamalla. Tai käymällä itse rasmuksen Facebook-ryhmässä. Tässä ketjussa on annettu kiistattomat todisteet siitä, että rasmuksessa todella puolustellaan ulkomaalaisia rikollisia ja syytellään heidän uhreja rasismista.
Rautalankaa kirjoitti:
Ensimmäisessä linkissä rasmuslainen kommentoi Kempeleen raiskausta solvaamalla kantasuomalaista uhria "rasistiseksi pikku nartuksi" ja syyttämällä tätä tilanteen lavastuksesta.
Toisessa linkissä rasmuslainen syyttää suomalaisia rasisteja pakolaisiin kohdistuvasta terrorismista vetoamalla vastaanottokeskuksessa syttyneeseen tulipaloon. Hän jatkaa suomalaisten syyttämistä vielä silloinkin, kun käy ilmi, että palon oli sytyttänyt vokin asukas.
Kolmas linkki tarjoaa esimerkin rasmuslaisten yleisestä asenteesta rikollisia maahanmuuttajia kohtaan. Heitä ei tuomita edes silloin, kun ovat selvästi syyllistyneet törkeisiin rikoksiin, vaan heitä pitää kaikesta huolimatta ymmärtää ja sääliä.
Huomattavaa on, että nämä eivät ole mitään yksittäisiä hörhöjä, vaan rasmuksen aktiivisia jäseniä, joiden aivopierut ovat saaneet paljon "tykkäyksiä" muilta rasmuslaisilta.Ensimmäisestä linkistä ei käy ilmi, kuka tai missä kommentoi, eikä Kempeleen raiskausta mainita missään.
Toisessa linkissä edelleen joku tuntematon henkilö kommentoi Hesarin juttua ja todennäköisesti epäilee syylliseksi kantasuomalaista. Ei siis tässäkään niin, että tämä ulkomaalaisen tekemä rikos on kantasuomalaisen syytä, mutta eipäily syyllisestä hänellä ilmeisesti on. On kirjoitettu niin huonosti tuo kommentti, että paha sanoa.
Kolmannessa sinunkin mielestäsi puhutaan siis eri asiasta. Ymmärrystä ja sääliä siellä ei tosin pyydetä, kuten väität. Henkilö on tuntematon eikä kuvakaappauksesta tässäkään tapauksessa ilmene, missä tämä kommentti on tehty.
Mutta jos sinulla on kerran näistä tarkempaa tietoa, kuin mitä linkeissä on, niin miksi et laita linkkiä niihin alkuperäisiin kommentteihin, joista asiayhteyskin ilmenisi?Nii-in kirjoitti:
Kyllä ne ovat rasmuksesta. Ja tuollaisia juttuja löytyy enemmänkin googlaamalla. Tai käymällä itse rasmuksen Facebook-ryhmässä. Tässä ketjussa on annettu kiistattomat todisteet siitä, että rasmuksessa todella puolustellaan ulkomaalaisia rikollisia ja syytellään heidän uhreja rasismista.
Kiistaton todiste olisi esimerkiksi linkki Rasmuksen sivuille. Linkistä sitten näkyisi, miten siellä esimerkiksi sanotaan, että on suomalaisten vika, jos maahantulija tekee rikoksen. Tai että ei maahantulijaa pitäisi syyttää rikoksesta niin ankarasti, että kyllä häntä pitäisi ymmärtää. Tai että maahantulija raiskasi naisen, ja se on sen naisen vika. Sanamuodot toki voisivat olla mitä vain, mutta näkisi siis kiistatta, että juuri siellä ja juuri tällaisia asioita puhutaan.
Kiistaton todiste sen sijaan ei ole linkki jonnekin ihan muualle, jossa nimetön henkilö on kirjoittanut jotakin jossakin, ja pitää vain uskoa, että sen kirjoituksen ohi hän tarkoitti jotakin muuta ja että se kirjoitus on ollut Rasmuksessa ja että sen aiheena on ollut jotakin, mikä ei linkistä ilmene.
Ei se kovin monimutkaista ole.- voijösses
Kiistaton todiste olisi esimerkiksi linkki Rasmuksen sivuille. Linkistä sitten näkyisi, miten siellä esimerkiksi sanotaan, että on suomalaisten vika, jos maahantulija tekee rikoksen. Tai että ei maahantulijaa pitäisi syyttää rikoksesta niin ankarasti, että kyllä häntä pitäisi ymmärtää. Tai että maahantulija raiskasi naisen, ja se on sen naisen vika. Sanamuodot toki voisivat olla mitä vain, mutta näkisi siis kiistatta, että juuri siellä ja juuri tällaisia asioita puhutaan.
Kiistaton todiste sen sijaan ei ole linkki jonnekin ihan muualle, jossa nimetön henkilö on kirjoittanut jotakin jossakin, ja pitää vain uskoa, että sen kirjoituksen ohi hän tarkoitti jotakin muuta ja että se kirjoitus on ollut Rasmuksessa ja että sen aiheena on ollut jotakin, mikä ei linkistä ilmene.
Ei se kovin monimutkaista ole.Miten tämä voi olla sinulle niin kamalan vaikeaa? Mene sinne rasmuksen sivuille lukemaan niiden viestejä, jos et muutoin usko. Kaikki linkkien takana olevat viestit löytyvät sieltä. Osanet hakea sen itse Facebookista, vai tarvitsetko linkin?
voijösses kirjoitti:
Miten tämä voi olla sinulle niin kamalan vaikeaa? Mene sinne rasmuksen sivuille lukemaan niiden viestejä, jos et muutoin usko. Kaikki linkkien takana olevat viestit löytyvät sieltä. Osanet hakea sen itse Facebookista, vai tarvitsetko linkin?
Olen siellä satunnaisesti joskus käynyt törmäämättä tuollaisiin keskusteluihin. Tämän piti olla arkipäiväistä, mutta jostain syystä sieltä ei nyt kukaan sitten kuitenkaan pysty kaivamaan esimerkkejä. Itse pitäisi mennä taas toisten väitteitä todistamaan. En jaksa enää siihen leikkiin lähteä - jos sanojaan ei pysty todistamaan, niin en näe syytä niitä uskoa.
- Suvakkientotuus
Väärin ymmärtäminen ja linkkien etsimisen vaatiminen sen kun jatkuu aina vaan. Hyvä niitä linkkejä on vaatia, kun niitä ei kukaan jaksa eikä ehdi etsiä. Ja pitäisi vielä olla alkuperäiset linkit. Löydät ne kyllä itse, jos haluat, mutta tuskin haluat sillä se voi horjuttaa uskoa "unelmaan".
Kun nyt noin innokkasti jaksat jankata, niin sopiiko kysyä minkä ikäinen olet? Veikkaisin että 15 - 18 vuotias tyttö? - Rautalankaa
Ensimmäisestä linkistä ei käy ilmi, kuka tai missä kommentoi, eikä Kempeleen raiskausta mainita missään.
Toisessa linkissä edelleen joku tuntematon henkilö kommentoi Hesarin juttua ja todennäköisesti epäilee syylliseksi kantasuomalaista. Ei siis tässäkään niin, että tämä ulkomaalaisen tekemä rikos on kantasuomalaisen syytä, mutta eipäily syyllisestä hänellä ilmeisesti on. On kirjoitettu niin huonosti tuo kommentti, että paha sanoa.
Kolmannessa sinunkin mielestäsi puhutaan siis eri asiasta. Ymmärrystä ja sääliä siellä ei tosin pyydetä, kuten väität. Henkilö on tuntematon eikä kuvakaappauksesta tässäkään tapauksessa ilmene, missä tämä kommentti on tehty.
Mutta jos sinulla on kerran näistä tarkempaa tietoa, kuin mitä linkeissä on, niin miksi et laita linkkiä niihin alkuperäisiin kommentteihin, joista asiayhteyskin ilmenisi?Googlaapa tietoa Pirjo Pönni Jokisesta, niin saat lisätietoa ensimmäisen linkin kontekstista.
Toisessa linkissä rasmuslainen edelleenkin syytti suomalaista Tampereen vastaanottokeskuksen tulipalosta - ja syytti vielä sen jälkeen, kun Hesari uutisoi, että palon sytytti keskuksen asukas.
Kolmaskin liittyy jämptisti aiheeseen, sillä sen kirjoittaja haluaa kuulla raiskauksiin syyllistyneiden ulkomaalaisten tarinoita, koska "nämä ei ole koskaan yksiselitteisiä asioita" ja "valehtelua joukossa".
Jos tämä ei ole sinun näkökulmastasi ole ulkomaalaisten rikollisten puolustelua ja suomalaisten syyttämistä, niin sitten vika on ihan siellä sinun omassa päässäsi. Rautalankaa kirjoitti:
Googlaapa tietoa Pirjo Pönni Jokisesta, niin saat lisätietoa ensimmäisen linkin kontekstista.
Toisessa linkissä rasmuslainen edelleenkin syytti suomalaista Tampereen vastaanottokeskuksen tulipalosta - ja syytti vielä sen jälkeen, kun Hesari uutisoi, että palon sytytti keskuksen asukas.
Kolmaskin liittyy jämptisti aiheeseen, sillä sen kirjoittaja haluaa kuulla raiskauksiin syyllistyneiden ulkomaalaisten tarinoita, koska "nämä ei ole koskaan yksiselitteisiä asioita" ja "valehtelua joukossa".
Jos tämä ei ole sinun näkökulmastasi ole ulkomaalaisten rikollisten puolustelua ja suomalaisten syyttämistä, niin sitten vika on ihan siellä sinun omassa päässäsi.Ensimmäinen linkki menee taas MV-sivulle. Saahan siitä taustatietoa eikä vaikuta hänen toimintansa asialliselta, mutta kuvakaappauksista ei kyllä edelleen ilmene, missä näitä pätkiä on sitten puhuttu. Joka tapauksessa, hänen kirjoittelunsa on minusta tökeröä.
Minä en tiedä, mistä sinä tiedät rasmuslaiseksi henkilön, jonka nimeä tai kuvaa ei näe. Minä en tiedä. Tästä olen kuitenkin jo näkemykseni kertonut, että epäili syylliseksi kantasuomalaista.
Mutta se siitä.- Rautalankaa
Ensimmäinen linkki menee taas MV-sivulle. Saahan siitä taustatietoa eikä vaikuta hänen toimintansa asialliselta, mutta kuvakaappauksista ei kyllä edelleen ilmene, missä näitä pätkiä on sitten puhuttu. Joka tapauksessa, hänen kirjoittelunsa on minusta tökeröä.
Minä en tiedä, mistä sinä tiedät rasmuslaiseksi henkilön, jonka nimeä tai kuvaa ei näe. Minä en tiedä. Tästä olen kuitenkin jo näkemykseni kertonut, että epäili syylliseksi kantasuomalaista.
Mutta se siitä.Siitä, että kyseisestä kirjoituksesta on otettu myös sellainen kuvankaappaus, jossa hänen profiilikuvansa ja nimensä ovat näkyvissä.
Rautalankaa kirjoitti:
Siitä, että kyseisestä kirjoituksesta on otettu myös sellainen kuvankaappaus, jossa hänen profiilikuvansa ja nimensä ovat näkyvissä.
Päätit sitten kuitenkin laittaa siitä toisesta tapauksesta linkin, jossa nimenomaan ei ilmennyt kuvaa eikä nimeä. Mutta antaa olla, tämä on jo niin posketonta jaappaamista, että pitkästyttää. Uskon väitteet, jos joskus jotain niitä tukevaa ilmenee. Siihen asti saatte uskoa keskenänne.
- UrbanTruths-NotLegends
Tässä on järkevä kirjoitus. Muutenkin suositeltavasta blogista.
http://takkirauta.blogspot.fi/2015/11/feminismi-maanpetoksellinen-ideologia.html - Rautalankaa
Päätit sitten kuitenkin laittaa siitä toisesta tapauksesta linkin, jossa nimenomaan ei ilmennyt kuvaa eikä nimeä. Mutta antaa olla, tämä on jo niin posketonta jaappaamista, että pitkästyttää. Uskon väitteet, jos joskus jotain niitä tukevaa ilmenee. Siihen asti saatte uskoa keskenänne.
Ei sinun tarvitsekaan minua uskoa. Mutta uskonet sentään omia silmiäsi? Jos haluat ottaa selvää asioista, voit käydä siellä rasmuksen sivustolla. Sieltä löytyy paljon absurdia kommenttia.
- Ilaavjuu
oli palannut rakkauden uskontoon.
Isis kouluttaa nyt kiihtyvällä tahdilla naisia ja lapsia terrorismiin. Taisi olla lähemmäs 20 % naisia...
31 000 naista on juuri nyt raskaana isis taistelijoille eli jossain on suursikaloita, isisillä suurtuotantoisiskasvatusketju.
Tällähän iom perustelee tarvetta laskea matuja edelleen euhun. Jos ei lasketa, ne radikalisoituu, väittää iom.
Teki niin tai näin, suvakit mahdollistaa nyt matuja hyysätessään eukansalaisten sukupuuttoon tappamisen.No eikö jo pitäisi uskoa todellisuutta, että ne ovat vaarallisia vauvasta vaariin ja mummoon asti. Käveleviä pommeja koko sakki. Että silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418737Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli281675- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711067
- 92912
- 49785
- 75767