Raiskauksen uhrina ollut nainen oli kertomansa mukaan poistunut viime viikolla lauantain vastaisena yönä kaupungin keskustassa sijaitsevasta ravintolasta.
Ravintolan ulkopuolella hän oli tavannut ulkomaalaisen miehen, joka oli taluttanut hänet pois keskustasta. Nainen ei kyennyt irtautumaan miehen otteesta ja joutui lopulta raiskatuksi.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1463712458790
ULKOMAALAINEN MIES RAISKASI NAISEN JYVÄSKYLÄSSÄ
20
231
Vastaukset 20
- ruutijäljetotsaan
Nämä ulkomaalaiskoirat pitäisi tappaa jo ennen kuin tekevät näitä tuhojaan.
- AofD
Jännityksellä odottaen,missä se ensimmäinen raiskaaja matu laitetaan multiin...
- Timo_XL_
Mä veikkaan et se ayksyllä vankilasta vapautuva Hussein on vahva kandidaatti? :/
- FolioMulder
AofD kirjoitti:
Jännityksellä odottaen,missä se ensimmäinen raiskaaja matu laitetaan multiin...
90-luvulla nuo Afrikkalaisten raiskailemiset jo alkoi eli samoina vuosina, kun niitä tänne änkeeytyi.
Kauan on siis mennyt eikä niitä kostoiskuja ole tapahtunut, mikä on yllättävää ja kertoo kansamme pehmeydestä. Siitä huolimatta kantaväestöä haukutaan rasistiseksi. - Anonyymi00020
Demarit ei halua sitä. Demarit keräävät raiskaajia ympäri maailmaa tuhoamaan suomalaisia.
- ArabikeväänRaiskuut
"Epäillyn uskotaan houkutelleen humaltuneita naisia ennenkin."
Jahans eli ns. suklaanappisilmäinen "elämäntapamatu". - suvakkivajakki
Ei tää pidä ollenkaan paikkaansa!
Ei ei EI!
Kaikki raiskaukset koko Suomessa loppu jo aikapäiviä sitten!
En usko!- En.usko.minäkään
Samaa mieltä. Ei ole raiskausta. On vain suvakkimaisessa yhteisymmärryksessä tapahtunut tyydyttävä sukupuolinen hetero mallinen yhdyntä.
Sitä paitsi miksi nainen on rikkonut islamistisia sääntöjä ja mennyt päihdyttämään itsensä? Tosi syntinen, kukaan muslimi halua vaimokseen sellaista juoppoa, mutta panna voi.
- FolioMulder
Ja suvakit ne jaksaa puolustella sosiaaliperäisiä miesmamujaan.
Näitä raiskailijoita on valtavan paljon ottaen huomioon heidän määränsä (ulkomaalaisraiskaajat useimmiten Afrikkalaisia ja Lähi-itäläisiä)
Eli ei ne mitään hätää ole tulleet pakoon, vaan sosiaaliluukulle ja valkoista naista metsästämään, vaikka väkisillä.
Turpaan ja kunnolla opiksi, ulos maasta ja rajat kiinni sosiaalipakolaismiehiltä !
Ja karkotuksia helpommin rikoksista ! - ihffff
AIDS Ali ollu taas asialla kyrpä ei pysy housuissa.
- AlexStubb
Suvaitkaa!! RIKKAUTTA!!!
- ei.suvaitsija
Eikä suvaita.
- Timo_XL_
Juu ei mekään!
Ei muuta ku raiskarimamut munista hirteen lyhtypylväisiin!
- perseallu
Meillä On Unelma.
- pekka.tuli.puskasta
Näitä känniääliöiden raiskaamisia ei tapahtuisi, jos alkoholi olisi Suomessa kielletty. Mallia pitäisi ottaa muslimeista, jotka eivät käytä alkoholia.
- Uuttaeilöytynyt
Nostitte sitten kolmannen ketjun kuukauden vanhasta asiasta.
- EiArmoaRasisteille
Valehtelet rasisti!
- Anonyymi00017
jännää
- Anonyymi00018
Tää oli varmaankin yksittäistapaus. Hehän ovat mallikansalaisia.
- Anonyymi00019
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25848Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää67837- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38592- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437