Tuossa kun lueskelin Vantaan Sanomia, niin huomasin taas vasemmistohyysäreiden paikallispäällikkö Kimmo Kiljusen vaativan jo lisää veronkorotuksia. Niin kuin edelliset eivät
riittäisi...
Talouteen suoraan vaikuttavia asioita, kuten
koulutus, terveydenhoito ja maahanmuuttajien ¨sisäänajo¨ yhteiskuntaan ovat suuria kustannuseriä kaupungille.
Mistä me haluamme oikeasti säästää?
Lastemme koulutuksesta ja hyvinvoinnista?
Terveydenhoidosta?
Maahanmuuttajien (joista kykenevin osa painuu suoraa päätä Yhdysvaltoihin tai Britanniaan) mielettömän kalliista sosialisoinnista yhteiskuntamme elätiksi.
Tietysti osa mamuista sopeutuu, mutta valitettavasti suurin osa työllistyy kunnan palkollisiksi, työllistäen lisäksi vielä toisiaan.
Tulkit, muslimiavustajat kouluissa, kaupungin kurssivetäjien avustajat, ym.ym.
En kannata mitään pakkoevakuiointia koko porukalle, vaan rikoksista tuomituille pakkolähtöä
takaisin. Ja EU:n ruikuttaville byrokraateille,
(joita Suomen viranomaiset pelkäävät kuin ruttoa)
terveisiä.
Syökää peräpukamanne! Ei huonoja mamu-lakeja aina
pidä noudattaa Suomessakaan! Itse me omat asiamme
kuitenkin joudumme kustantamaan.
Kalliit lunnaat
Legioonalainen
1
239
Vastaukset
sinulla ole hakua auttaa heikompiosaisia? oletko ahne?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136