T. Kansa on sankari !!!

hyvä!

Tapani Kansa pelasti naisen,sekä kolme Islanninhevosta palavasta rakennuksesta viikonloppuna.
Se oli miehen työ !
Iltapäivälehdissä on tästä enemmän juttua.

26

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihailija--

      Tapani Kansa on lisäksi loistava taiteilija,yksi Suomen parhaimpia ja monipuolisimpia.

      • Asiaa kirjoitat "Ihailija" !:)


    • Kikka

      Upeaa Tapsa!!! Se oli miehen työ!!
      Tapsa on urhoollinen jätkä.

    • hoh hoijaaa

      No niin kerrankin Kansa osas tehdä jotain järkevää
      pääsi jopa lehteen.

      Oli hyötyä kun ei saa yöllä nukuttua?

    • hohhoh

      Kuka tahansa olisi tehnyt saman siinä tilanteessa.Että Kansa...

      • Kyllä siinä vaaditaan rohkeuttakin. Ei kaikki olisi sinne suinpäin rynnännyt, kun rakennus oli jo savua täynnä.
        Tapsa on urhea ja sankarillinen mies !


      • tiedän

        Niin mäkin luulen että kuka vaan olis tehnyt saman homman mutta Kansa nyt sattu paikalle ja sai nimensä lehteen hoh hoijakkaa vai Kansa urhea hahhhh


      • Pinja
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä siinä vaaditaan rohkeuttakin. Ei kaikki olisi sinne suinpäin rynnännyt, kun rakennus oli jo savua täynnä.
        Tapsa on urhea ja sankarillinen mies !

        Se oli miehen työ.


      • Tepa
        tiedän kirjoitti:

        Niin mäkin luulen että kuka vaan olis tehnyt saman homman mutta Kansa nyt sattu paikalle ja sai nimensä lehteen hoh hoijakkaa vai Kansa urhea hahhhh

        Kyllä varmaan olisikin niin, mutta kysymys onkin nyt siitä ,että kuinka moni ylipäätään olisi puolenyön aikaan lähtenyt kolmenkymmenen asteen pakkaseen kävelylle ja näin ollen yleensä edes havainnut tarpeeksi ajoissa koko tulipaloa ?
        Oli se hyvä ,että Tapsa sattui olemaaan paikalla


    • Heidi

      Tapsa sanoi ,että hän oli jo menossa nukkumaan, mutat sitten hänelle tuli sellainen outo tunne, että pitää mennä vielä ulos.
      Varmaan tuollaiset herkät ihmiset saavat sellaisia ns."viestejä".
      Luojanlykky, että Tapsa sattui paikalle. Kyllä tuosta voisi jo urhoollisuusmitalin myöntää.

      • Jalluwaan

        oman talonsa tuikkas tuleen ja luuli pelastavansa mamman, mut olikin naapurin rva..


      • Jalluwaan
        Jalluwaan kirjoitti:

        oman talonsa tuikkas tuleen ja luuli pelastavansa mamman, mut olikin naapurin rva..

        siitä Kansasta piti tullakin tai pussikuski, niinhän hää itte haaweili.


      • Tepa
        Jalluwaan kirjoitti:

        oman talonsa tuikkas tuleen ja luuli pelastavansa mamman, mut olikin naapurin rva..

        Voi sinua "Jalluwaan" ! Teikäläisellä olisi varmaan vastaavassa tilanteessa ollut p...kat housuissa .


      • pipo
        Tepa kirjoitti:

        Voi sinua "Jalluwaan" ! Teikäläisellä olisi varmaan vastaavassa tilanteessa ollut p...kat housuissa .

        varmaan itse soitti molemmille iltapäivälehdille, kun arvasi pääsevänsä otsikoihin :)

        möisi varmaan mummonsakin yhdestä lööpistä.


    • suruvaippa

      Luultavasti Kari Tapio EI ollut dokaamassa,( vai olitko mukan? ) luultavasti oli saattamassa äitinsä hautaan. Siinä tilanteessa on ihan sama, palaako joku mökki jossain! Siinä tilanteessa sammutetaan kyynelillä ikävää...itse kukin...kun se kohdalle sattuu...

      • ei jaksa ymmärtää????

        Siis miksi suruvaippa vedät Kari Tapion tähän T Kansa kirjoitukseen sitä en ymmärrä ja mitä Karin äidin kuoleama tähän liittyy ???

        Hei haloo suruvaippa mieti vähän mitä kirjoitat!!!


      • ghjk
        ei jaksa ymmärtää???? kirjoitti:

        Siis miksi suruvaippa vedät Kari Tapion tähän T Kansa kirjoitukseen sitä en ymmärrä ja mitä Karin äidin kuoleama tähän liittyy ???

        Hei haloo suruvaippa mieti vähän mitä kirjoitat!!!

        No siinä oli kyllä ihan joku muu,joka Klabbin tähän mukaan veti."Nimettömän" kommentti oli näköjään poistettu.Jos kirjoituksia on pakko poistaa,voisi samalla poistaa niihin viittaavat vastaukset...


    • Mä vaan

      Iltasanomat:
      Sankaribaritoni. laulaja Tapani Kansa pelasti valppaudellaan ja ripeällä toiminnallaan kittiläläisen Taivaanvalkeat-ohjelmapalvelutoimiston työntekijänaisen ja hevoset raivoisasta tulipalosta. Klassisella laulukoulutuksella Kansasta ei saatu sankaritenoria, sillä miehen ääniala on baritoni. Sankari Kansa on jokatapauksessa, Kittilässä ehkä jopa kansansankari.

    • kaasua
      • hahh haaaaa....

        Onkohan Justiinax muistanut lukea iltasanomat
        ja laittaa Kansan kuvan talteen????

        Kansalla tuo kaahaus on varmaan veressä????


      • hahh haaaaa.... kirjoitti:

        Onkohan Justiinax muistanut lukea iltasanomat
        ja laittaa Kansan kuvan talteen????

        Kansalla tuo kaahaus on varmaan veressä????

        No niin, pääsitpäs taas ilkkumaan. Luin kyllä tuon jutun lehdestä. En mä puolustele Tapsan kaahaamista, mutta kai silläkin täytyy jotain "paheita" olla.


      • tuliperseessä
        hahh haaaaa.... kirjoitti:

        Onkohan Justiinax muistanut lukea iltasanomat
        ja laittaa Kansan kuvan talteen????

        Kansalla tuo kaahaus on varmaan veressä????

        Jos sillä oli taas TULIPALO kiire ;)


      • tuttujuttu

        Hei, hän syntynyt on vauhti kallossaan.
        Hei hei, hei ja bensaa suonissaan....


    • Jussi

      Hänen autonajotaitonsa huomioonottaen ehdottaisin uudeksi ammatiksi piipaa-auton kuljettajaa.

      • loiro

        HEH ;D
        Tapsa on kyllä niin hyvä laulaja, että toivttavasti pysyttelee laulajana kuitenkin vaan.

        Hänen ajotaidoisakaan ei kyllä varmaan mitään vikaa ole. Viimekesänä tansseista lähtiessä illan pääesiintyjän ollut T. Kansa ajoi edellämme. Kauaa hän ei näkyvissämme pysynyt. Sen verran vauhdikkaasti hän ajoi,että katosi mutkasta tietä näkymättömiin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe