Kamuttaja. Uusimmat kuulumiset.

Kotona ollaan taas, tulin vähän aikaa sitten.
Laitan tämän päivän aikana hieman murretta mutusteltavaksi.

21

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varaclein

      Missä olit uivelo

    • uivelot

      Fanit heräsi

    • viclein

      Vanhempaa henkilöä kohtaan pitäisi olla kohtelias. Ei minuakaan murrejutut kiinnosta eikä juuri muutkaan kyseisen palstalaisen kirjoitukset, mutta ei se oikeuta epäkohteliaisuuteen. On hänessä joka pauksessa enemmän tyyliä kuin teissä uiveloissa.

      Aito clein

      • hissanmaikk

        Kamuttaja alkoi heti kehua itseään kirjoitti välillälgeininä


      • Jos todella aidosti olet tuota mieltä, niin olet oikeassa clein. Sinusta en kyllä vielä ole saanut oikein selvää, mikä on hipiäsi peittona. Hanhen höyhenet vai Matti mateen limaiset pienen pienet suomut? Matteella nämä suomut taitavatkin olla tosi tosi pieniä?


    • kiinnostunutlukija

      Ne joita ei kiinnosta voivat jättää murrejutut lukematta. On meitä kiinnostuneitakin, joten tervetuloa taas.

    • vaadin.poistoa

      Jotain ongelmia täytyy olla psyykessä kun jaksaa ja viittii murrehöpinöitä kirjoittaa.

    • sinkomies

      Johtuu sairaalloisesta ja pakonomaisesta esilläolontarpeesta. Tälle sekopäälle, tämä saitti on ainoa, missä se voi olla esillä. Milloin milläkin sinisellä tai muilla nikeillä.

      • hissanmaikk

        Minä järjestän sillä sialle bannin aivevarmasti


      • exsinkomies

        Henkilö käyttää toisen henkilön nimimerkkiä tahallaan


    • Oikein mukavaa että olet palannut. Hienoa! Täällä on ollut kaikenlaista levottomuutta ja spekulaatiota poissaollessasi. Useimmat tietty, häiriköivät ja arvailivat kaikenlaista väärin jne. Mutta eipä tuo pahemmin minua haittaa. "Rekatut niket kadoksissakin" aiheutti suuren suurta huolta. Siitä tuli nyt sitten luetuin, kuten varmaan jo huomasitkin. Sinun lähtöterveisetkin saavutti suuren suosion ja rotestin kanssa kerittiin siinä käydä jo erälläkin;)

      Tervetuloa takaisin!

      • Kiitos toivotuksista.
        Katselin noita ketjuja, ja pitkiä näkyy olevan.
        Meitä rekisteröityjä näköjään kaivataan.

        Sieltä löytyi hauska sana "uivelo" jonka olen joskus lapsuudessa kuullut, ja on näköjään joku muukin.
        Muistan kyllä merkityksen.


    • pielisen.pertta

      Hienoa nyt keitän kahvit ja leikkaan paksun siivun pullaa Kahden Sinisen paluun kunniaksi.

      • Minä henkilökohtaisesti tykkään enemmän kaakaosta.


    • DrGrGras

      Kahdenko. Kolmehan niitä tuli kaikkiaan. Rotestimökinpoika ( sivupersoona ) on vielä Virossa, pakkohoidossa. Kaikki neljä sivupersoonaa on jo osallistuneet.

    • Meni vähän myöhäiseksi ensimmäinen murrejuttu, mutta nyt se on siellä.

    • Eipä ole Virossa eikä pakkohoidossa vaan ihan terveenä ruumiin ja sielun voimissa.
      Saattaapi käydä erällä Lieksassa useamminkin tänä syksynä, lomautusta pukkaa töistä.

    • nuori.lieksalainen

      Hieno alku lokakuulle useita sinisiä palasi.

    • lady.Lieksa

      Ei ole pakko vastata jos et halua, mutta voitko vihjata missä olit. Kerroit joskus terveytesi olevan niin heikko että et jaksa tulla Lieksaankaan.

      • Terveystieto pitää paikkansa.
        Olin suuressa sairaalassa, ja siellä pariin kertaan kirurgin kanssa tekemisissä.


    • Tähänkään ei ole pakko vastata!
      Tietämättömyys on joskun pareet kuis kutaleitten liika tieto.

      Jos ei ymmärrä merkkejä, eikä edes yhtä merkkiä, aivan täynnä merkkejä. Se on "merkillisin" kaikista merkillisistä. Nimimerkit ovat tutkimaton sielu. Niitä emme voi erikseen kaikkia tutkia. Kotisohvalla toki voitte hutkia. Mutta katsotaanko jotain kaikkea valoittavaa muuta;)

      Nyt lähden muille markkinoille;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe