Kotona ollaan taas, tulin vähän aikaa sitten.
Laitan tämän päivän aikana hieman murretta mutusteltavaksi.
Kamuttaja. Uusimmat kuulumiset.
21
76
Vastaukset
- varaclein
Missä olit uivelo
- uivelot
Fanit heräsi
- viclein
Vanhempaa henkilöä kohtaan pitäisi olla kohtelias. Ei minuakaan murrejutut kiinnosta eikä juuri muutkaan kyseisen palstalaisen kirjoitukset, mutta ei se oikeuta epäkohteliaisuuteen. On hänessä joka pauksessa enemmän tyyliä kuin teissä uiveloissa.
Aito clein- hissanmaikk
Kamuttaja alkoi heti kehua itseään kirjoitti välillälgeininä
Jos todella aidosti olet tuota mieltä, niin olet oikeassa clein. Sinusta en kyllä vielä ole saanut oikein selvää, mikä on hipiäsi peittona. Hanhen höyhenet vai Matti mateen limaiset pienen pienet suomut? Matteella nämä suomut taitavatkin olla tosi tosi pieniä?
- kiinnostunutlukija
Ne joita ei kiinnosta voivat jättää murrejutut lukematta. On meitä kiinnostuneitakin, joten tervetuloa taas.
- vaadin.poistoa
Jotain ongelmia täytyy olla psyykessä kun jaksaa ja viittii murrehöpinöitä kirjoittaa.
- sinkomies
Johtuu sairaalloisesta ja pakonomaisesta esilläolontarpeesta. Tälle sekopäälle, tämä saitti on ainoa, missä se voi olla esillä. Milloin milläkin sinisellä tai muilla nikeillä.
- hissanmaikk
Minä järjestän sillä sialle bannin aivevarmasti
- exsinkomies
Henkilö käyttää toisen henkilön nimimerkkiä tahallaan
Oikein mukavaa että olet palannut. Hienoa! Täällä on ollut kaikenlaista levottomuutta ja spekulaatiota poissaollessasi. Useimmat tietty, häiriköivät ja arvailivat kaikenlaista väärin jne. Mutta eipä tuo pahemmin minua haittaa. "Rekatut niket kadoksissakin" aiheutti suuren suurta huolta. Siitä tuli nyt sitten luetuin, kuten varmaan jo huomasitkin. Sinun lähtöterveisetkin saavutti suuren suosion ja rotestin kanssa kerittiin siinä käydä jo erälläkin;)
Tervetuloa takaisin!Kiitos toivotuksista.
Katselin noita ketjuja, ja pitkiä näkyy olevan.
Meitä rekisteröityjä näköjään kaivataan.
Sieltä löytyi hauska sana "uivelo" jonka olen joskus lapsuudessa kuullut, ja on näköjään joku muukin.
Muistan kyllä merkityksen.
- pielisen.pertta
Hienoa nyt keitän kahvit ja leikkaan paksun siivun pullaa Kahden Sinisen paluun kunniaksi.
- DrGrGras
Kahdenko. Kolmehan niitä tuli kaikkiaan. Rotestimökinpoika ( sivupersoona ) on vielä Virossa, pakkohoidossa. Kaikki neljä sivupersoonaa on jo osallistuneet.
Meni vähän myöhäiseksi ensimmäinen murrejuttu, mutta nyt se on siellä.
Eipä ole Virossa eikä pakkohoidossa vaan ihan terveenä ruumiin ja sielun voimissa.
Saattaapi käydä erällä Lieksassa useamminkin tänä syksynä, lomautusta pukkaa töistä.- nuori.lieksalainen
Hieno alku lokakuulle useita sinisiä palasi.
- lady.Lieksa
Ei ole pakko vastata jos et halua, mutta voitko vihjata missä olit. Kerroit joskus terveytesi olevan niin heikko että et jaksa tulla Lieksaankaan.
Terveystieto pitää paikkansa.
Olin suuressa sairaalassa, ja siellä pariin kertaan kirurgin kanssa tekemisissä.
Tähänkään ei ole pakko vastata!
Tietämättömyys on joskun pareet kuis kutaleitten liika tieto.
Jos ei ymmärrä merkkejä, eikä edes yhtä merkkiä, aivan täynnä merkkejä. Se on "merkillisin" kaikista merkillisistä. Nimimerkit ovat tutkimaton sielu. Niitä emme voi erikseen kaikkia tutkia. Kotisohvalla toki voitte hutkia. Mutta katsotaanko jotain kaikkea valoittavaa muuta;)
Nyt lähden muille markkinoille;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685