Miten Jehovan todistajat suhtautuvat rockmusiikkiin? Itse kuuntelen sitä, ja olen käynyt rockkonserteissa ja klubeillakin. Pidän rockmusiikista niin paljon, että en uskonnon takia siitä halua luopua. En tietenkään kuuntele kaikenlaista rockmusiikkia, vaan valitsen, mitä kuuntelen. Onko siellä uudessa järjestelmässä mahdollisuus kuunnella rockmusiikkia?
Kysymys rockmusiikista
5
<50
Vastaukset
- kirkkorotta
Slayer, Exodus, Lamb of God, Kreator, Anthrax, Metallica, Testament, Arch Enemy...
Tuossa nyt muutama bändi jotka ovat vain ja ainoastaan rikastuttaneet omaa elämääni. Mitään haittavaikutuksia en ole noiden kuuntelemisesta koskaan havainnut :)
Jehovan todistajat saattavat kyllä olla asiasta erimieltä...- LimbonicArt
Tjaah. Oletko Jehovan todistaja tai entinen sellainen?
Mitäs tästä tykkäät?
https://www.youtube.com/watch?v=irA7nlQoe7w - kirkkorotta
En ole todistaja, en edes ex.
Linkittämäsi video oli minulle liian hapokasta mutta sehän ei tietenkään tarkoita etteikö siinä esitetty musiikki silti olisi hyvää.
Thrash-metal on lähempänä omaa sydäntäni.
- SelvätSävelet_
Tuollainen musiikki johtaa homoseksuaalisuuteen eikä siksi ole sopivaa Jehovan todistajille.
Vain ja ainoastaan Siionin virsiä. Sekä tietysti näitä wc-seuran ja Jeesuksen sertifioimia sävelteoksia:
https://www.youtube.com/results?search_query=huuhaa innanen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 531705
- 211183
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858