7 v. poika puhui enemmän totuutta kuin kirkko

TunnetkoJeesuksen

Olin ulkomailla leirintäalueella. Telttani vieressä oli perhe matkailuaton kanssa. Perheen lapset leikkivät ulkona ja toinen heistä kysyi minulta: "tunnetko Yeshuan?".

Nämä kaksi sanaa "tunnetko Yeshuan" olivat enemmän kuin mitä kirkko koko elämäni aikana oli minulle puhunut (kaste, ripari, monet häät, hautajaiset jne). Mietin mielessäni että en tunne, mutta tiesin, että hän tuntee. Minulla oli ollut uskonnollinen jeesus, mutta en ollut vielä Herran oma.

Sitten tajusin ottaa Herran elämääni ja lähdin seuraamaan Häntä. Alkoi Raamattu kiinnostamaan, kun tajusin, että minua on sumutettu. Uskon elämä on Jeesuksen tuntemista ja Pyhässä Hengessä elämistä, Jumalan Sanassa pysymistä. Se on kapea tie iankaikkiseen elämään ja lavea tie iankaikkiseen kadotukseen.

14

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TunnetkoJeesuksen

      On pysyttävä Herrassa ja Hänen armossaan. Armoa ei voi väärinkäyttää.

      • On tämäkin taas suurta huijausta. Ei Jeesusta voi millään ilveellä ottaa mihinkään, vielä vähemmän häntä voi seurata. Taivaassako seurailet?


    • Ja pointtisi on ?

    • taas-tätä-hölynpölyä

      Jaa, jaa yeshua-uskonlahko.

      • Sapatin.Yeshua.666

        Yeshua-uskonlahko on Perkeleestä.


    • ""tunnetko Yeshuan?"

      Olisiko tarkoittanut Hynysen Jounia?

    • Samanlaisen hyppäyksen olemme me muutkin uskovaiset
      suorittaneet ja samaten olemme kauhistuneet mihin olisimme
      Lain mukaan joutuneet Vanhurskaan Jumalan tuomiolla.

      • Missä kohtaa Raamattua Jumala sanoo tuomitsevansa ketään meistä?


      • torre12 kirjoitti:

        Missä kohtaa Raamattua Jumala sanoo tuomitsevansa ketään meistä?

        Esimerkiksi tuossa :
        Ilmestyskirja :
        20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet TUOMITTIIN sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
        20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät TUOMITTIIN, kukin tekojensa mukaan.
        20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.


      • Siis missä Jumala sanoo tuomitsevansa ketään?

        Mitähän sinunkin tekosi ovat Jumalan edessä ja Raamatun valossa? Sinulle ei voi paljoa luvata loppupeleissä. Olisi pitänyt vähän katsoa mitä tekee.


    • Sapatin.Yeshua.666

      Yeshua on vittupää. Lällällää!

    • comfortably.numb

      Kymmenvuotiaana kaaduin jäisessä portaikossa ja löin pääni pahasti. Isäni myöhemmin naureskeli jutuille joita olin heitellyt parin viikon ajan. Jumalasta ja Jeesuksesta olin saarnaillut ja enkelten kanssa liidellyt sadassa metrissä. Tilanteen ollessa päällä ei kuulemma ollut edes hymyilyttänyt.

    • Lapset tajuaa näistä paljon enemmän kuin me. Eräässä tuutavaperheessä kävi jehovan todistajia, ja 6-vuotias osasi heti erottaa valheet, toisin kuin vanhemmat. "Noi todistaa ihan väärin", sanoi poika.

      Eräs joka sai näyn taivaasta, kertoi että Jeesus viihtyi parhaiten siellä olevien lasten kanssa.

    • pahanhenkenperkele666

      Yeshua = Pahan hengen Perkele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe