Jeesus on minun Herrani, Vapahtajani, Pelastajani, Kuninkaani, valoni, auttajani, tukeni, turvani, ystäväni...
Mitä kaikkea Jeesus on sinulle?
Jeesus Messias on Herra
21
62
Vastaukset
Jeesus on pienellä todennäköisyydellä historiallinen henkilö, josta tuli erään pienen ryhmän, eli uskoonsa pettyneiden juutalaisten kauan odotettu messias. Jeesus kuitenkin osoittautui tavalliseksi kylähulluksi, joka on historian tapahtumista selkeästi havaittavissa.
- Yksi-usko
Jeesus on maailman ihmeellisin persoona ja täydellinen Jumala sekä täydellinen ihminen. Ei ollenkaan kylähullu vaan paremminkin kapinallinen, joka osoitti Raamatun totuuden ja kapinoi pinttyneitä perinnäistapoja vastaan. Ehkäpä meissäkin olisi hyvä olla tuota tervettä kapinallisuutta Raamatun puolesta pinttyneitä tapoja vastaan.
- tuli.vaan.mielehen
Jos Jeesus oli niinkuin sanot "kylähullu" niin miksi sinua pitäisi kutsua?
Yksi-usko kirjoitti:
Jeesus on maailman ihmeellisin persoona ja täydellinen Jumala sekä täydellinen ihminen. Ei ollenkaan kylähullu vaan paremminkin kapinallinen, joka osoitti Raamatun totuuden ja kapinoi pinttyneitä perinnäistapoja vastaan. Ehkäpä meissäkin olisi hyvä olla tuota tervettä kapinallisuutta Raamatun puolesta pinttyneitä tapoja vastaan.
Jeesus oli lähinnä sekava persoona ja tämä selviää hänen höpinöihinsä tutustuessa.
Raamatun totuudesta sen verran että kaikki keskeiset kristinuskon eettiset periaatteet on varastettu suoraan Aristoteleeltä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Aristoteles
Joten palvo siten mieluummin Aristotelestä, kun kylähullua joka vain varasti hänen ajatuksensa.tuli.vaan.mielehen kirjoitti:
Jos Jeesus oli niinkuin sanot "kylähullu" niin miksi sinua pitäisi kutsua?
Ihan tavallinen suomalainen mies.
Sitten jos höpisisin täällä taivaallisesta isästäni, tai että teidän pitäisi hylätä perheenne seurataksenne minua, tai että kun minä kuolen, niin teidän vielä eläessä tulen takaisin tekemään lopun maailmasta, saisitte kaikin mokomin pitää minua kylähulluna, jopa täysin tärähtäneenä sekopäänä.- Yksi-usko
bushmanni kirjoitti:
Jeesus oli lähinnä sekava persoona ja tämä selviää hänen höpinöihinsä tutustuessa.
Raamatun totuudesta sen verran että kaikki keskeiset kristinuskon eettiset periaatteet on varastettu suoraan Aristoteleeltä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Aristoteles
Joten palvo siten mieluummin Aristotelestä, kun kylähullua joka vain varasti hänen ajatuksensa.Jeesus vain voi minut ja sinutkin pelastaa, mutta se edellyttää uskoa Jeesukseen. Aristoteles ei ketään pelasta, siellä se makaa haudassa eikä voi pelastaa edes itseään. Jeesus on ainoastaan voittanut kuolemalla kuoleman. Halleluja. Jeesus on Herrain Herra ja Kuningasten Kuningas.
- Soldad
Niin ja hänen toinen tulemisensa on todella näyttävä ja kuninkaallinen: "Niin kuin salaman leimahdus näkyy idästä länteen on hänen tulemuksensa oleva. Hän tulee pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Suuren taivaallisen sotajoukon saattelemana ja suuren taivaallisen pasuunan soidessa. Hän kutsuu omansa neljältä ilmalta. Silloin kaksi naista jauhaa käsikivillä maailman äärillä toinen otetaan ja toinen jätetään. Joka on pelloilla ei keriä kotiin kun kaikki tapahtuu, joka on katolla ei ehdi alas kun kaikki tapahtuu. Entis ajan profeetat nousevat kuolleista ensin sen jälkeen myös muut toiset tuomion ylösnousemukseen toiset armon ylös nousemukseen ja meidä jotka uskomme temmataan pilviin ja tuuliin Jeesusta vastaan. Suuri taivaallinen Jerusalem laskeutuu alas taivaasta jonne hän kokoaa omansa ja sinne ei päästetä mitään epäpyhää tai saastaista. Huorin tekiät ja velhot ja murhaajat jäävät ulos kiristelemään hampaitaan.
Tämän ensimmäisen ylös nousemisen jälkeen heitetään saatana ja väärä profeetta helvettiin joka tulta ja tulikiveä palaa se on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä ja saatana vangitaan tuhanneksi vuodeksi"
Tapahtuma jatkuu vielä tämän edellä kirjoittamani jälkeenkin, mutta en kirjoita siitä enempää. Mutta autuas se jolla on osa ensimmäisessä ylös nousemuksessa.
Kirjoitin ulkomuistista tuon edellä kirjoitetun siksi, ettei kukaan uskoisi kun aletaan väittää jossakin sitä, että Jeesus on tullut sinne tai tänne, sillä vääriä kristuksia ja profeettoja tulee enne hänen toista tulemistaan. Kuten luit niin Jeesuksen tulo on niin näyttävä, ettei siitä voi erehtyä.
Korjailkaa tekstiäni niin halutessanne, en siitä pahastu Yksi-usko kirjoitti:
Jeesus vain voi minut ja sinutkin pelastaa, mutta se edellyttää uskoa Jeesukseen. Aristoteles ei ketään pelasta, siellä se makaa haudassa eikä voi pelastaa edes itseään. Jeesus on ainoastaan voittanut kuolemalla kuoleman. Halleluja. Jeesus on Herrain Herra ja Kuningasten Kuningas.
>>> Jeesus vain voi minut ja sinutkin pelastaa, mutta se edellyttää uskoa Jeesukseen. >>>
Juu, varmaan. Ja Zeus pelastaa Zeukseen uskovat. Thor pelastaa Thoriin uskovat. Allah pelastaa Allahiin uskovat jne, eli näin tämä leikki etenee.
Jeesus pelastaa ja antaa sinulle kuoleman jälkeen uuden mahdollisuuden aivan yhtä suurella todennäköisyyllä kuin Allah omille kannattajilleen. Tai Thor omilleen. Siitä ei liene epäselvyyttä.
Sitten se usko Jeesukseen, niin se on kimurantimpi tapaus.
Eli mieti Zeusta ja että miksi et usko Zeukseen, niin vastaus on sama kuin että miksi minä en tule koskaan uskomaan Jeesukseen. Ei vain sen ukon jutut nappaa yhtään, koska ne ovat muilta varastettua, tai sitten aivan hirveää paskaa.
Jos olisin lukutaidoton tollo vuonna 215, niin varmasti uskoisin, ei siinä mitään, mutta kun vuosi on 2016, niin ei enää tuota, kiitos. Taikauskon ajat ovat olleet ja menneet.
Jeesus lupasi kannattajilleen tulla takaisin heidän eläessä, eikä hän tullut, niin hän on valehtelija.
>>> Aristoteles ei ketään pelasta, >>>
Ainoa järkevä lause ja näin todellakin on.
Sitten kysymys kuuluu, että pelastaakohan sellainen oikeasti, joka varasti suurimman osan ajatuksistaan Aristoteleeltä?
Eipä taida, ei todellakaan, mutta toki siihen saa uskoa, kuten tonttuihinkin.
- Jumala_on_kaikkeni
Mä oon enempi kallellaan Jumalaan päin. En palvo Jeesusta enkä rukoile Jeesusta. Oon tietty kiitollinen kuolemastaan ja siitä, että Jeesuksen kuoleman kautta mullakin on mahdollisuus pelastua. Kun toimii niin kuin Jeesus, palvelee Jumalaa.
- Yksi-usko
Niin. Mulle Jeesus on yhtä kuin Jumala. Samaa persoonaa. Samoin kuin Pyhä Henki.
- Jumla_on_kaikkeni
Yksi-usko kirjoitti:
Niin. Mulle Jeesus on yhtä kuin Jumala. Samaa persoonaa. Samoin kuin Pyhä Henki.
Jaa. No mulle Jeesus ja Pyhä henki ovat lähinnä Jumaluuden ilmentymiä. Joku sanoi hyvin tällä palstalla, että Pyhän hengen persoona on Jumala.
- Yksi-usko
Korjaan vähän omaa kommenttiani. Kyllä minäkin uskon siihen, että Jumala on yksi, ja että hänessä on kolme persoonaa, Isä, Poika ja Pyhä Henki. Kuitenkin rukoilen Jeesuksen nimeen. Voin rukoilla esim. Rakas Jeesus....Jeesushan on Jumala. Jeesus tuli maan päälle näyttämään Jumalan rakkauden ihmisiä kohtaan. Jeesuksen nimiä ovat: Ihmeellinen Neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas (Jes. 9:5). Tuossa tulee kyllä selville se, että Jeesus on Jumala. Jeesus on myös yhtä Isän kanssa.
- jeesusrikos
Minulle jeesus on uskovaisten tekosyy loukata minun ihmisoikeuksiani.
jeesukseen vedoten uskovaiset tekevät parhaansa tuhotakseen minulta onnellisen ja tasapainoisen elämän.
Nautin elämäni jokaisesta päivästä siltikin vaikka jeesuksella pyritään syyllistämään minut täysin luonnollisista asioista.
jeesus on uskovaisten ihmisoikeusrikollisten työkalu jolla pyritään tuhoamaan tasapainoinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminen.- ka.ka.ka
siks sinä täällä uskovien palstoilla luuhaatkin.
- Yksi-usko
Jeesus se tasapainoisen elämän antaakin. Usko Jeesukseen antaa myös pelastusvarmuuden. Voiko elämä olla sen tasapainoisempaa, kun on pelastusvarmuus.
- hyväesimerkki
Miksi Jeesus sitten sanoi, että Isä on häntä suurempi? Filippiläiskirje 2.luku jakeet 5,6 sanotaan Jeesuksesta. Säilyttäkää itsellänne, tämä asenne, joka oli myös Jeesuksella Kristuksella, vaikka hän oli Jumalan muodossa, ei harkinnut lainkaan anastusta, nimittäin sitä, että hän olisi Jumalan vertainen. Jeesus oli aina alamainen Isälleen, eikä kilpaillut Isänsä kanssa Kaikkivaltiaan Jumalan asemasta. Jumala palkitsi hänen tottelevaisuutensa.
- Yksi-usko
Minäkin mietin jossain vaiheessa, että pitäisikö rukoilla Isää Jumalaa vai Jeesusta ja mikä on taivaallinen järjestys kolmen (Isän Pojan ja Pyhän Hengen) suhteen.
Filippiläiskirjeen toisessa luvussa kerrotaan Jeesuksesta, kun hän tuli kuolemaan meidän syntiemme tähden nöyränä palvelijana, nousi kuolleista ja on palaava takaisin Kunnian Kuninkaana ja Herrain Herrana.
Johanneksen evankeliumissa kerrotaan selkeästi Sanasta eli Jeesuksesta, joka loi meidät. Kaikkivoipalle Jumalalle ei ole mikään konsti syntyä seimen lapseksi. Alla vielä tarkemmin nuo kaikki kohdat.
"Taustatietoa Filippiläiskirjeestä, tuosta "ilon kirjeestä": Paavali itse oli tuolloin vankina Roomassa, koska oli julistanut uutta uskontoa. Timoteus oli Paavalin työtoverina. Filippiläiset olivat tuottaneet Paavalille paljon iloa. Jumalan lapsilla on myös lähetystehtävä: he loistavat niin kuin tähdet maalimassa. Jakeissa 1-4 kehotetaan yksimielisyyteen. Jakeissa 5-11 kerrotaan Jeesuksen antamasta esimerkistä seurakunnalle ja että heidän valonsa lähteenä on elämän sana." (Lähde: Kirkon opintokeskus: Esko Haapa, omin sanoin kerrottuna)
"Olkoon teilläkin sellainen mieli, joka Kristuksella Jeesuksella oli (5.jae). Hänellä oli Jumalan muoto, mutta hän ei pitänyt kiinni oikeudestaan olla Jumalan vertainen (6.jae) vaan luopui omastaan. Hän otti orjan muodon ja tuli ihmisten kaltaiseksi. Hän eli ihmisenä ihmisten joukossa, hän alensi itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, ristinkuolemaan asti. Sen tähden Jumala on korottanut hänet yli kaiken ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman. Jeesuksen nimeä kunnioittaen on kaikkien polvistuttava, kaikkien niin taivaassa kuin maan päällä ja maan alla, ja jokaisen kielen on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi: "Jeesus Kristus on Herra". Fil 2:6-11
Mikä on Sana? Tämä selviää Johanneksen evankeliumista. Joh 1:1-18
"ALUSSA OLI SANA. Sana oli Jumalan luona ja SANA OLI JUMALA. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. KAIKKI SYNTYI SANAN VOIMALLA. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. TODELLINEN VALO, joka valaisee jokaisen ihmisen, OLI TULOSSA MAAILMAAN. Maailmassa hän oli, ja HÄNEN KAUTTAAN MAAILMA OLI SAANUT SYNTYNSÄ, mutta se ei tuntenut häntä. Hän tuli omaan maailmaansa, mutta hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskoivat häneen. He eivät ole syntyneet verestä, eivät ruumiin halusta, eivät miehen tahdosta, vaan Jumalasta. SANA TULI LIHAKSI JA ASUI MEIDÄN KESKELLÄMME. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän on täynnä armoa ja totuutta. JOHANNES TODISTI HÄNESTÄ ja huusi: "Hän on se, josta sanoin: Minun jälkeeni tuleva kulkee edelläni, sillä HÄN ON OLLUT ENNEN MINUA. Hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet arvoa arvon lisäksi. Lain välitti Mooses, armon ja totuuden toi Jeesus Kristus. Ainoa POIKA, JOKA ITSE ON JUMALA ja joka aina on isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet. (Joh 1:1-18) - Yksi-usko
Yksi-usko kirjoitti:
Minäkin mietin jossain vaiheessa, että pitäisikö rukoilla Isää Jumalaa vai Jeesusta ja mikä on taivaallinen järjestys kolmen (Isän Pojan ja Pyhän Hengen) suhteen.
Filippiläiskirjeen toisessa luvussa kerrotaan Jeesuksesta, kun hän tuli kuolemaan meidän syntiemme tähden nöyränä palvelijana, nousi kuolleista ja on palaava takaisin Kunnian Kuninkaana ja Herrain Herrana.
Johanneksen evankeliumissa kerrotaan selkeästi Sanasta eli Jeesuksesta, joka loi meidät. Kaikkivoipalle Jumalalle ei ole mikään konsti syntyä seimen lapseksi. Alla vielä tarkemmin nuo kaikki kohdat.
"Taustatietoa Filippiläiskirjeestä, tuosta "ilon kirjeestä": Paavali itse oli tuolloin vankina Roomassa, koska oli julistanut uutta uskontoa. Timoteus oli Paavalin työtoverina. Filippiläiset olivat tuottaneet Paavalille paljon iloa. Jumalan lapsilla on myös lähetystehtävä: he loistavat niin kuin tähdet maalimassa. Jakeissa 1-4 kehotetaan yksimielisyyteen. Jakeissa 5-11 kerrotaan Jeesuksen antamasta esimerkistä seurakunnalle ja että heidän valonsa lähteenä on elämän sana." (Lähde: Kirkon opintokeskus: Esko Haapa, omin sanoin kerrottuna)
"Olkoon teilläkin sellainen mieli, joka Kristuksella Jeesuksella oli (5.jae). Hänellä oli Jumalan muoto, mutta hän ei pitänyt kiinni oikeudestaan olla Jumalan vertainen (6.jae) vaan luopui omastaan. Hän otti orjan muodon ja tuli ihmisten kaltaiseksi. Hän eli ihmisenä ihmisten joukossa, hän alensi itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, ristinkuolemaan asti. Sen tähden Jumala on korottanut hänet yli kaiken ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman. Jeesuksen nimeä kunnioittaen on kaikkien polvistuttava, kaikkien niin taivaassa kuin maan päällä ja maan alla, ja jokaisen kielen on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi: "Jeesus Kristus on Herra". Fil 2:6-11
Mikä on Sana? Tämä selviää Johanneksen evankeliumista. Joh 1:1-18
"ALUSSA OLI SANA. Sana oli Jumalan luona ja SANA OLI JUMALA. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. KAIKKI SYNTYI SANAN VOIMALLA. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. TODELLINEN VALO, joka valaisee jokaisen ihmisen, OLI TULOSSA MAAILMAAN. Maailmassa hän oli, ja HÄNEN KAUTTAAN MAAILMA OLI SAANUT SYNTYNSÄ, mutta se ei tuntenut häntä. Hän tuli omaan maailmaansa, mutta hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskoivat häneen. He eivät ole syntyneet verestä, eivät ruumiin halusta, eivät miehen tahdosta, vaan Jumalasta. SANA TULI LIHAKSI JA ASUI MEIDÄN KESKELLÄMME. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän on täynnä armoa ja totuutta. JOHANNES TODISTI HÄNESTÄ ja huusi: "Hän on se, josta sanoin: Minun jälkeeni tuleva kulkee edelläni, sillä HÄN ON OLLUT ENNEN MINUA. Hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet arvoa arvon lisäksi. Lain välitti Mooses, armon ja totuuden toi Jeesus Kristus. Ainoa POIKA, JOKA ITSE ON JUMALA ja joka aina on isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet. (Joh 1:1-18)Ei Jeesuksesta turhaan sanota, että LUOJA. Jeesus on myös Luoja.
- Penistekolaaninensaarna
Uskokaa Jumalaan ja tehkää maa hyväksi.
Essayhriälainen alempiylempi Kasjavah sanoo tissyyrialaisten luona 10536 eKr.
Jumalani sinä Et pyöveli vaan hyvä veli Paulus. - Onnituleee
Hallelujaa hallelujaa onni tulee iloitkaa!
- kirjoitusten.kautta
Kun "viimeinen pasuna soi, Ylienkelinääni kajahtaa" ja kun Kuningas tulee, niin mitä silloin tapahtuu kohdallani, niin sitä Jeesus on ollut minulle.
Täällä näen Hänen askeleensa, sekä kutsun seurata, sydän tekee valintoja hyväntiedon puulla ja elämänpuulla. On lähimmäistä matkalla, on Herra Henkensä kautta liikkeellä, on Sana, myös Agabe- rakkaus.
On vihollisia ympärillä, jotka kehotuksesta ja Sanan neuvosta pitäisi olla rakkaudenkohteina, on vanha-aatamilaista henkeä, on yhtä ja toista polun varrella. - siis valintoja.
Sana näyttää pelastuksen, aikain alusta - sijaisen kuoleman, Jumalan tavan puettaa alastomuus - että voisi taistella syntiä vastaan Jumalan sota-asuin, koska Hän on täyttänyt voittovoiman Hengessä.
Katselen Golgataa - mietin - kuinka tuo risti - minun työni - on painanut Hänen harteitaan, naulat kantaneet hänen kehonsa painon, ruoskittuna, se ohdakkeita ja orjantappurapensaasta taivuttamani kruunu koristamassa Hänen päätään.. Niin, siinäkin monenlaista nähtävää, minun työni, ja Hänen, kun hän otti maljan juodakseen, että se rakkautensa ja Isän rakkaus näkyisi silmilleni. Synti - rakkaudettomuudessa ristin rakentaminen, rakkaudettomuudessa - naulat, jne. työni näkyy, tämänpäivänkin työ. Hän kantoi koko maailman synnit. Siis tuossa se näkyy. Voi kun Häntä seuraten en enää löisi noita nauloja, veistäisi ristiä, painaisi piikkikruunua syvemmälle, vaan Isän rakkaus Pojassa, kohtaisi sydämeni, päivittäin.
Tuota katsellen syön "elämänpuulta" leipää, jonka Hän Henkensä kautta avaten taittaa syötäväkseni - elämäkseni ja tuo malja, jonka nostan huulilleni, voi kun se uskossa kohtaisi koko elämäni läpi, päivittäin, rukouskammiossani sitä miettisin ja Isän rakkautta katselisin ja lähtisin päivääni - kohtaamaan lähimmäiseni Isän ja Pojan kanssa Hengen voimasta.
Minustakin on taistelu, lunastushinta on kova, seulotaan ja seulotaan muitten mukana.
Maailmanruhtinas, joka haluaa valtaistuintaan pitää, hänellä on tarjoukset, houkutukset, jolla myötäillen näyttää itselleni ja kaikille jopa kaiken maailman kullan ja kimalluksen, sekä joillekin lihallisen rakkauden, mihin rakastua - lihansopimuksen kautta.
Ei rienaajalla ole pikkupussia, ja pieniä seteleitä, mutta kullekin sopiva määrä, että houkuttaa ottaa vastaan maksu -sielusta-- ja menettää elämä, kun rakkaus onkin sitten toiseen herraan.
Varjele Isä- olet lunastanut minut - ohjaa Hengessä tieni Jeesuksen askeliin, että Iankaikkisen elämän armolahjan perisin. Varjele, että katselisin joka hetki tätä kallista lunastusta, sillä täällä seulotaan ja rakkaus on vaikea alue, jota tietä käydään.
Voihan se olla hyväntiedonpuustakin hedelmä, jossa uskonnollista rakkautta viitoitetaan, mutta varjele siitäkin, sillä se rakkausviitta ei ole taivaallinen. Se on langettava viitta- rakkaus. Se on lihallisen rakkauden hienosäätöisin rakkaus. -- Opeta Isä Sanasi, Kirjoituksesi, etten lankeisi.
Kuinka saa nähdä, että en minä töineni pelastu. Tie on kaita tie, jota käydään. Se ylösnousemuspäivä kertoo, kuulenko Hänen äänensä. Voi että armonistuimelta kuuntelisin tuota ääntä päivittäin. Että tuntisin Kuninkaan ääneni, kun hääpäivä koittaa kohdalleni, että oikea Ylkä tulee hakemaan siihen elämään, johon olen tänään kutsuttu.
Näen "rakkauden" Kuninkaan kruunun - Valtakruunun - Hänen päässään. Hän julistaa Valtakuntansa voiman tuossa hetkessä.
Kaikki luodaan uudeksi. Tuo Valtakunta. Jokaisen polven on notkistuttava ja julistettava - että rakkaus on tosi. Jeesus Kristus on Herra! Siinä on Jumalan kansa - joka kävi myös matkan täällä erämaassa ja uskossa vaelsivat Luvattuun. Siinä JumalanKansan joukossa toivon aina vaeltavani, että Elämänkirjan kohdalla nimeni olisi kirjattuna, eikä sitä pyyhittäisi pois.
Tänään - Häneen uskon. Huominen on edessä, Herra! Armahda, että vaeltaisin huomennakin, ettei rienaajan seuloessa, sokaseisi tietäni, että jotain sieluni lunnaaksi otan muuta elämäni haltuun, kuin tuon Elämänpuun leivän.
Voi kuinka monet näen istumassa tienvieressä, nauttien monenlaista hedelmää, joka tuntuu maistuvan, mutta julistavat olevansa jumala. Sen hengen sokaisemana tämänmaan rakkaus sotii ja vaivaa muitakin senmaan kulkijoita. Sotivat, riistävät, sylkevät toistensa ylle, joku etsii onneaan päihteistä, huumeista, rahasta, vallasta, jne. jne. mittaamaton on hyväntiedonpuun hedelmä - sen juurella rienaaja tarjoilemassa.
Onko Jumala sanonut, että ette saa syödä... kaikista ja kaikkinaisia hedelmiä.
Herrani, älä anna silmiäni kiintymään mihinkään hedelmään. Kaikki "elämääni" tarkoitettu puutarhan puuthan on käytettävissä.
Siis se Sana - Kirjoitukset kertovat muitten puitten ravintoarvot elämäksi. Opeta ne, elämänpuun lisäksi.
Rakkaus - se on vaikein läksy - kun Kristusta seuraten opettelen.
Sitä pohdin - Isän edessä - rukouskammiossani - koska Isä maksaa sen opetuksen. Siksi en kysele sitä toreilta, muotojumalisuuksilta, yleisuskontojen penkeiltä. Se arvaamattomuus, että oliko "hyvänpuun" hedelmä, on minulle arvaamattomuus, siksi kammio ja Sana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922