Suomi on kuulemma niin saakelin huono maa. Töitä välttelemällä ette meinaa millään pärjätä koko ikäänne, kun aina vaan leikataan. Pitäisi muka itse tehdä jotakin itsensä eteen. Se on kyllä jo rasismia ja vihapuhetta omaa kansaa kohtaan. Nyt itseänne niskasta kiinni ja muuttamaan ulkomaille paremman toimeentulon toivossa, siellä on leipä leveä ja ahkeruus ja yritteliäisyys palkitaan. Mars matkaan jo tänään.
Miksette muuta pois?
9
132
Vastaukset
Olen osani tehnyt, nyt ansaitulla eläkkeellä.
En muuta minnekään.- Minun-rahoilla
Samoin minä. Otan pois sen minkä olen eläkkeitä maksanut.
Ennenkuin eläkkeet on nostettu, en lähde mihinkään. - Minun-kotimaa
Matut ei ole maksanut senttiäkään eläkkeitä ja sosiaaliturvaa suomalaiseen verokassaan.
.
Matu lähtee, Suomalainen jää.
- Pakooooooooon
Juu mä aatteelinki just tossa et vois hakee kansainvälisen suojelun perusteella turvapaikkaa Irakista, ku tää Suomen touhu tuntuu menevän turvattomammaks vuosi vuodelta, ja poliitikotki eiku valehtelee et pelolle ei saa antaa valtaa!? (joten pitäiskö aittenki hakee poliittista turvapaikkaa? hmm...?) Pitäs vaa ekan tsekata et onks Irak allekirjottanu YKn pakolaissopimuksen?
- turvaton-hevonen-
Ei ole allekirjoittanut, ja siksi ihmetyttää kuinka sieltä pukkaa väkeä tänne.
- tähän.tottunut
Ei muualla saa örveltää ja häiriköidä kaduilla ja julkisissa kulkuneuvoissa paskat housussa ja kaljatölkki kädessä. Kukaan ei maksaisi mulle sitä kaljaakaan ja varkaalle voidaan antaa lyijyä selkään.
- NarkKariJari
Täällä narkkareita arvostetaan mediaa ja poliitikoita myöten! Narkkarin on hienoa olla Suomessa, miksi muuttaa pois ? Uusia kamamyyjiä tulee maahan useita satoja vuodessa, voi olla, että hintoihinkin tulee alennuspainetta. Narkkareista puhutaan runoilijoina ja taiteilijoina, aivan mahtavaa. Hienoa elää Suomessa!
- english2
Welcome to paradise... parasite.
https://www.weforum.org/agenda/2016/11/shopping-i-can-t-really-remember-what-that-is/
Perustulo tekee sinusta köyhän.
Syöt halvinta ruokapalvelua, asut halvinta asumispalvelua, käytät halvinta vaatepalvelua, asut suurkaupungissa vailla yksityisyyttä tai luontokosketusta.
Ellet tee niinkuin sosiaalinen kollektiivi määrää, saat rangaistuksia.
Lenin olisi ylpeä. Hänen visionsa toteutuu?
Suomalaiset pölhöpoliitikot on tätäkin maailmanhallituksen hanketta ensimmäisenä kokeilemassa. - Lähtekää.pian
Nuoret. Lähtekää Suomesta pian.
Suosittelen kaikille Suomen nuorille maasta lähtemistä heti kun opiskelut ja kielitaito on pulkassa. Tämä maa ei tarjoa teille mitään elämisen arvoista.
Avioitukaa Australialaisen tai Uusi seelantilaisen kanssa tai muuttakaa USA,han tai Kanadaan mutta älkää jääkö tänne pilaamaan elämäänne. Työttömyyttä, kurjuutta, kylmää ja nälkää höystettynä asuntopulalla. Pakoloisia tulee ovista ja ikkunoista. Sitä on tämän päivän Suomi. Poliitikot panevat sanat suuhunne ja ajatukset aivoihinne. Oikeuslaitos rankaisee teitä ajatusrikoksesta kuten keskiajalla.
Suomea johtaa niin kurja, lyhytnäköinen ja ammattitaodoton poliitikkokunta, että Suomi on kohta pelkkä muslimien savuava temmelleyskenttä. Kun lähdette täältä ja mahdollisesti tulette joskus kymmenen vuoden kuluttua käymään niin silloin te tajuatte, että ette ole menettäneet mitään jättäessänne Suomen. Silloin Suomi näyttäytyy juuri sellaisena kuin mitä se oikeasti on. Harmaata, mustaa, kylmää, apaattisia ihmisiä, meluavia muslimeja, huonoa ruokaa.
Tuota saastaa ei vain tahdo helposti huomata kun asuu täällä pysyvästi. Itse voin niin pahoin, että tekee mieli lähteä heti juoksemaan kun on sanut kukat lasketuksi Äidin ja Isän haudalle.
Jättäkää tämä harmaa perseläpi ikiajoiksi. Sitä toivoisi teidän vanhemmat ja haudassa olevat isovanhemmatkin. Ulkomaat tarvitsevat teidän panostanne ja ihmisyyttänne mutta Suomi ei arvosta teitä kuin vaalien aikaan. Vaalien välisenä aikana te olette pelkkää kuonaa.
Hyvää elämää jossain muualla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472