Miksi täältä ei poisteta avoimesti rasistisia viestejä, mutta poistetaan rasisteja ivaava viesti, jossa oli toistettu tällä palstalla rasistien kirjoittamia hölmöyksiä?
Pitäisikö tuolla ylhäällä oleva teksti: "Keskusteluissa ei saa kirjoittaa rasistisia tekstejä" muuttaa muotoon " Keskusteluissa ei saa kirjoittaa rasisteja ivaavia tekstejä"?
Sheriffi Thu - Cracerille
7
993
Vastaukset
on varmaan itse joku finninaama, klanipää.
Ei sheriffi ole skini.
Kyllä sillä on hiukset päässä.
Katsokaa vaikka
http://galleria.suomi24.fi/Thundercracker
- Thundercracker
En nyt jaksa alkaa selittelemään jokaiselle erikseen, mutta pari asiaa noin yleisesti:
-Selkeästi rasistiset viestit kyllä poistetaan.
-En kuitenkaan aio olla tuon rasismin suhteen turhan tarkka ainakaan tällä palstalla, onhan tämä sentään rasismipalsta. Jos jokainen viesti josta ehkä jollain kaukaa haetulla ajattelutavalla voitaisiin mahdollisesti tulkita jotain ikäänkuin rasismiin viittaavaa poistettaisiin heti, niin ei tästä hommasta mitään tulisi. Jotkut entisistä sheriffeistä muistaakseni yrittivät jotain tälläistä, erittäin huonolla menestyksellä.
-Minulla saattaa aina joskus olla sen verran kiireitä päiviä, että en ehdi lukea aivan kaikkia viestejä jokaisena päivänä. Täällä saattaa siksi olla joitain viestejä jotka ehkä olisi pitänyt poistaa, jotka ovat vain jääneet minulta huomaamatta.
-Olen joskus jättänyt joitain viestejä poistamatta ihan vain sen takia, koska mielestäni niistä on eniten haittaa niiden kirjoittajalle, jos niitä ei poisteta.
-Aion jatkossakin poistaa kaikki sellaiset viestit, joissa keskitytään toisten keskustelijoiden asiattomaan haukkumiseen ja ivaamisen, tai muutoin yritetään kääntää keskustelu pelkäksi vittuiluksi. Niiden suhteen olen huomattavasti tarkempi. Mielestäni sellaiset viestit eivät palvele mitään muuta funktiota, kuin sitä, että pyrkivät lisäämään asiatonta keskustelua. Ja näissä tapauksessa ei ole mitään väliä sillä, onko kyseessä ns. "rasisti" tai "antirasisti" tai joku muu.
-Osa täällä aikaisemmin ihmetystä herättäneistä poistoista on ylläpidon, eikä minun, tekemiä. Niistä en pysty vastaamaan.
-Otan vastaan palautetta, ja yritän jatkossa toimia vähän paremmin, kaikkien palstalla käyvien keskustelijoiden toiveita huomioon ottaen.- aye-serene
"-En kuitenkaan aio olla tuon rasismin suhteen turhan tarkka ainakaan tällä palstalla, onhan tämä sentään rasismipalsta. "
-Hyvä, rasismi palstahan tämä on.
"Jos jokainen viesti josta ehkä jollain kaukaa haetulla ajattelutavalla voitaisiin mahdollisesti tulkita jotain ikäänkuin rasismiin viittaavaa poistettaisiin heti, niin ei tästä hommasta mitään tulisi. Jotkut entisistä sheriffeistä muistaakseni yrittivät jotain tälläistä, erittäin huonolla menestyksellä. "
-Näin kävi entiselle sheriffille ennen sinua.
"Aion jatkossakin poistaa kaikki sellaiset viestit, joissa keskitytään toisten keskustelijoiden asiattomaan haukkumiseen ja ivaamisen, tai muutoin yritetään kääntää keskustelu pelkäksi vittuiluksi. "
-Tuo oli parasta mitä sanoit. Poista vain kaikki sellainen kun me v-mme toisillemme. Valitettavasti v-luun on helppo joskus sortua. :) Minä ainakin olen kiitollinen jos poistat sellaiset, olin sitten kirjoittanut ne itse tai joku muu.
-Poistit äskettäin yhden v-lun minua kohtaan. Kiitos.
/serene
- Ylistetty olkoon
Sheriffi on Thundercracer!
Miten hänen nimeään tuolla tavoin vääristelään! Anteeksiantamatonta ja sikamaista!
Hänellä ei ole mitään tekemistä kenenkään Aureli anuksen tai Iku-Tursan kanssa!
Ei ole!
Hän ei ole neohumanisti!
Ei ole! - isänmaallinen
Thorin vasara murskaa vihollisemme !!!!!!
Vihdoinkin olemme saaneet edes tälle palstalle isänmaallisen sheriffin, joka puolustaa isänmaallisia arvoja.
Heil Siitoin !!!
Heil Thorin Vasara !!!
Heil Hitler !!!- Thundercracker
sheriffi on isänmaallinen, mutta luulenpa, että meillä on erilainen käsitys isänmaallisuudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136