Eduskunnan varapuhemies Markku Kosken (KEPU) illallisella eduskunnassa nautittiin veronmaksajien piikkiin viinaa yli 1 300 euron edestä!!!!
Eduskunnan ensimmäinen varapuhemies Markku Koski (kesk) tarjosi puolueensa kansanedustajille ja ryhmäkanslian henkilöstölle sekä heidän puolisoilleen illallisen itsenäisyyspäivän aattona eduskunnan ravintolassa.
Tilaisuuteen osallistui 90 henkilöä. Keskustalla on 55 kansanedustajaa.
Vieraille tarjottiin glögit sekä illallinen ruokajuomineen. Buffet-illallinen maksoi 30 euroa hengeltä.
Ruokailun aikana kului muun muassa lähes 50 pulloa viiniä. Lisäksi illan aikana hupeni yhteensä yli 210 neljän sentin konjakki-, calvados- ja likööriannosta.
Illallisen kustannukset nousivat 7 126 euroon, josta ruoan osuus oli 2 700 euroa. Henkilökulut puolestaan nielivät 2 300 euroa. Ravintolasalin koristeluun käytetyistä kukista kertyi sadan euron lasku.
Puhemies Paavo Lipponen (sd) tai toinen varapuhemies Ilkka Kanerva (kok) eivät kestinneet omien eduskuntaryhmiensä edustajia ja näiden puolisoita samalla lailla."
Kepun Koski tuhlasi verorahoja viinaan!
3
201
Vastaukset
- Tapio.Talvi
Puhemiehistöllä on oma määrärahansa ja kaikki tietysti käyttävät sitä oman korvasyyhynsä mukaan.
Tietysti, jos oman puolueen, kuten tässä tapauksessa keskustan taholta, mollataan muita vastaavissa tilanteissa , on paikallaan kertoa yksityiskohtia.
Ilmeisesti oli kutsuttu kansanedutajatoverit puolisoineen, miehineen tai vaimoineen tai jalka....... Kukapa tietää. - se on paljon rahaa
Ja eikös ne olleet äitienpäivät, että kyllä tuollainen puolustaa paikkansa.
Kuitenkin tähdentäisin varapuheenjohtaja Koskelle, että saisi hieman ottaa kristillisiä arvoja tuohon toimintaan. Voi olla, että on oikein "Ryypätä" ns. äitienpäivänä. Minä olen eri mieltä.
Paljonkohan viinaa menee Toukokuussa varsinaisena äpv:nä- tammar
Mitenkä alkoholi ja kristilliset arvot sulkevat
toisensa pois? Olin taannoin tuolla Baijerissa ja
tuli nautittua monessa luostarissa todella hvääz
olutta. Eikös tämä Martin Lutherkin ollut oluen
ystävä? Vasta 1600-luvulla syntyneet ääripuritanistiset liikkeet julistivat alkoholin
pannaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345818Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t111998Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301567En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171159Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71004Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13869