Edessä on verinen sota noiden kanssa. Kansat kyllästyvät jossain vaiheessa noiden raiskailuihin ja muihin rötöksiin, se on aivan varmaa.
Ja kun suomessakin menee pahemmaksi tilanne, olen isänmaallisten rintamassa sumeilematta, en maanpettureiden ja noiden haittamaahantunkeutujien, kehitysmaalaisten.
Miksi Afrikan miehiä kuskataan Eurooppaan ?
64
942
Vastaukset
- TöitäONTehtävä
Eikös ennen vanhaan Afrikasta tulleet olleet töissä puuvilla pelloilla ?
Suomessa ei kasva puuvilla, joten se ei onnistu..
Pitäiskö Suomen lopettaa AIV teko ja siirtyä taas kuivaheinään että saadaan Afrikasta tulleille tekemistä, kun heinää viikatteella leikkaavat ja sitten laittavat seipäille ?
Syksynmällä voivat mennä sitten poimimaan marjoja metsiin - ei tarvita enää thaikku poimijoita.
Talvella sitten metsään savottaan / risusavoottaan pitäähän niiden jotain tehdä ylläpitoaan vastaan !- hauska.kaveri
Kaupunkilais-poika siinä "leikkaa" viikatteella heinää ja "laittaa" sitten heinää seipäille...
Olisko parempi jos kirjoittelisit vaan tsadin plääkistä ja tsöraisit stebulla skutsiin? - lumitöitä
Juuri niin, ajakaa ne thaikut ulos maasta. Niitä ei enää tarvita.
- hrhtree
Halla-aho ihmetteli tätä jo pari kuukautta sitten sai kyllä aika paskmyrskyn niskaan kun tätä ihmetteli että miksi niitä käydään hakemassa libya rannikolta eurooppaan.
- Kansanpetturittuomiolle
Kyllä Halla-Aho ja monet täällä ovat ihmetelleet asiaa jo vuosikaudet.
Tietää mitä noiden kanssa tulee, silti antavat tullaa maahan ja pahantekijät (muka pelastavat) poimii niitä Afrikan rannoilta. - kyä.ny.kyrpii
"Halla-aho ihmetteli tätä jo pari kuukautta sitten sai kyllä aika paskmyrskyn niskaan kun tätä ihmetteli että miksi niitä käydään hakemassa libya rannikolta eurooppaan. "
Joku mamu varmaan kirjoittanut, kun ei osaa Suomen kieltä. - thtrhtrhtr
kyä.ny.kyrpii kirjoitti:
"Halla-aho ihmetteli tätä jo pari kuukautta sitten sai kyllä aika paskmyrskyn niskaan kun tätä ihmetteli että miksi niitä käydään hakemassa libya rannikolta eurooppaan. "
Joku mamu varmaan kirjoittanut, kun ei osaa Suomen kieltä.Mamutkin siis kannataa jo halla-ahoa ja joku huutelee et se on muka rasisti.
Asioita voi selvittää muullakin kuin sodilla ja väkivallalla. Onko jokainen mamu joskus raiskannut jonkun ja eikö yksikään suomalainen ole koskaan raiskannut ketään?
- efwefwfw
Niin voisivatkin siellä afrikassa ei tarvii tulla tänne euroopaan rellestämään samaa mieltä heidän on aika ruveta oppimaan tavoille. En usko että suomalaisia käy afrikassa raiskauspuuhissa tai lähi-idässä mutta voin olla väärässäkin.
efwefwfw kirjoitti:
Niin voisivatkin siellä afrikassa ei tarvii tulla tänne euroopaan rellestämään samaa mieltä heidän on aika ruveta oppimaan tavoille. En usko että suomalaisia käy afrikassa raiskauspuuhissa tai lähi-idässä mutta voin olla väärässäkin.
Muuten hyvä mutta et vastannut kysymykseeni.
Onko jokainen mamu joskus raiskannut jonkun ja eikö yksikään suomalainen ole koskaan raiskannut ketään?- efefewfewfewf
Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:
Onko jokainen mamu joskus raiskannut jonkun ja eikö yksikään suomalainen ole koskaan raiskannut ketään?Miksi pitäsi vastat sinun esittämääsi aivopieruun?
efefewfewfewf kirjoitti:
Miksi pitäsi vastat sinun esittämääsi aivopieruun?
Koska minä kysyin sitä. Ei tarvitse tulla huutelemaan päättömiä jos ei edes aio vastata kysymykseen.
- 3r33r3r3r
Koska minä kysyin sitä. Ei tarvitse tulla huutelemaan päättömiä jos ei edes aio vastata kysymykseen.
En minä päättömiä huutele fakta se on että ei suomaiset ei käy afrikassa raiskailemassa toisin on käynyt tänne tulleiden kanssa paljon on rikoksia tapahtunut murhakin jo kerkesi tulla ja mitä näitä on.
- white_unpower
3r33r3r3r kirjoitti:
En minä päättömiä huutele fakta se on että ei suomaiset ei käy afrikassa raiskailemassa toisin on käynyt tänne tulleiden kanssa paljon on rikoksia tapahtunut murhakin jo kerkesi tulla ja mitä näitä on.
Kävihän Jörn Donnerkin jo 70-luvulla Afrikassa ja sekstaili nuoren neecerinaisen kanssa, vaikutti lehtikuvissa alaikäiseltä. Ja muisteleppa valkoihoisia lähetyssaarnaajia aikoinaan, ja afrikkalaisten orjien maaisännät esim. Jenkeissä -raiskasivat ja paljon.
- wdqwwdqd
white_unpower kirjoitti:
Kävihän Jörn Donnerkin jo 70-luvulla Afrikassa ja sekstaili nuoren neecerinaisen kanssa, vaikutti lehtikuvissa alaikäiseltä. Ja muisteleppa valkoihoisia lähetyssaarnaajia aikoinaan, ja afrikkalaisten orjien maaisännät esim. Jenkeissä -raiskasivat ja paljon.
Niin ja miten entisajan valkoiset lähetyssaarnajat liityy mehin suomailaisiin? tai jenkien teot? Ai niin se kuuluisa terva mitä laivoissa oli vuona yksi ja kaksi. Sekstaileminen ja raiskaus on vähän eria asia vaikka sulle näköjään sama? Jäbä on kyl huvittava noiden yhtäläisyyksien keksimisessä.
3r33r3r3r kirjoitti:
Huutelet päättömiä sillä et vastaa kysymykseen jonka esitin. Miksi et vastaa? No siksi että me kaikki tiedämme että vastaus ei tue sinun kantaasi.
- ajatteleppavähän
Sama se on kaikkien raiskaajien kanssa (kova tuomio ja turpasauna ennen sitä), mutta tuollaisia kouluttamattomia toisten kansojen kehitysmaalais-raiskailijoita ei tänne tarvita.
Sanokaapa mitä järkeä on pilata Euroopan kansojen älykkyyttä levittämällä siihen geeniä, joiden älykkyys ei nouse edes 90:een ? ajatteleppavähän kirjoitti:
Sama se on kaikkien raiskaajien kanssa (kova tuomio ja turpasauna ennen sitä), mutta tuollaisia kouluttamattomia toisten kansojen kehitysmaalais-raiskailijoita ei tänne tarvita.
Sanokaapa mitä järkeä on pilata Euroopan kansojen älykkyyttä levittämällä siihen geeniä, joiden älykkyys ei nouse edes 90:een ?Kuten jo sanoin kaikki maahanmuuttajat eivät ole raiskaajia.
- Tietämättömiänuoria
Onko jokainen mamu joskus raiskannut jonkun ja eikö yksikään suomalainen ole koskaan raiskannut ketään?"Onko joku mamu raiskannut jonkun" . Tuossa se nähdään, että suvakit ovat joko täydellisen tyhmiä tai sitten täällä esittää tuollaisia kysymyksiä 20-kymppiset, jotka eivät ole vielä edes tutustuneet maailman, euroopan eikä edes suomen tapahtumiin.
Kuuleppas: Se alkaa olla tuhansissa jo se suomalaisten raiskattujen määrä Afrikkalaisten ja Lähi-itäläisten taholta !
Painukaa helvetttiin, jos teillä ei ole mitään tietoa Afrikkalaisten tavoista Afrikassa taikka täällä. Menkää tuonne Afrikkaan ja Lähi-itään ja pysykää siellä. Tietämättömiänuoria kirjoitti:
"Onko joku mamu raiskannut jonkun" . Tuossa se nähdään, että suvakit ovat joko täydellisen tyhmiä tai sitten täällä esittää tuollaisia kysymyksiä 20-kymppiset, jotka eivät ole vielä edes tutustuneet maailman, euroopan eikä edes suomen tapahtumiin.
Kuuleppas: Se alkaa olla tuhansissa jo se suomalaisten raiskattujen määrä Afrikkalaisten ja Lähi-itäläisten taholta !
Painukaa helvetttiin, jos teillä ei ole mitään tietoa Afrikkalaisten tavoista Afrikassa taikka täällä. Menkää tuonne Afrikkaan ja Lähi-itään ja pysykää siellä.Kysyin että onko JOKAINEN mamu joskus raiskannut jonkun. Opettele lukemaan. Ja kyllä ne suomalaisetkin raiskaavat, niistä ei vaan nouse mediassa niin suurta kohua.
20-kymppinen lukion käynyt sivistynyt ihminen, toisin kuin sinä.
Helvettiin olen muutenkin menossa joten mitä väliä.- eergererger
Huutelet päättömiä sillä et vastaa kysymykseen jonka esitin. Miksi et vastaa? No siksi että me kaikki tiedämme että vastaus ei tue sinun kantaasi.
Kysmyksesi on kyllä typerä eikä edes liity mitenkään minun kantoihin edeleenkään. Mutta niin voihan sen kysyä että onko muka jokainen suomalainen joskus raiskannut jokun ja eikä muka yksikään mamu ole koskaan raiskannut ketään?
eergererger kirjoitti:
Kysmyksesi on kyllä typerä eikä edes liity mitenkään minun kantoihin edeleenkään. Mutta niin voihan sen kysyä että onko muka jokainen suomalainen joskus raiskannut jokun ja eikä muka yksikään mamu ole koskaan raiskannut ketään?
Ei ole mitään väliä tukeeko kysymys sinun näkökulmaasi asiasta. Tarkoitus oli osoittaa että stereotypiat eivät koske jokaista ihmisryhmään kuuluvaa. Jokainen suomalainen ei ole raiskaaja kuten ei jokainen mamukaan.
- fhfhffdhfdh
Ei ole mitään väliä tukeeko kysymys sinun näkökulmaasi asiasta. Tarkoitus oli osoittaa että stereotypiat eivät koske jokaista ihmisryhmään kuuluvaa. Jokainen suomalainen ei ole raiskaaja kuten ei jokainen mamukaan.
Kuka on väittänyt että on? Ei tuo liity edelleenkään minun näkökantoihin mitenkään tukemalla tai ei tukemalla ei liity minin kantohin mitenkään mutta vastappa nytten että onko muka jokainen suomalainen joskus raiskannut jokun ja eikä muka yksikään mamu ole koskaan raiskannut ketään?
- Silmäauki
Ei varmaan jokainen ja eikä suomalaisistakaan , mutta jos voisit lukea tuon alla olevan linkin , ennenkuin se poistuu.
Ylläpito ei anna olla sen kauan.
Siinä ei ole mitään asiatonta , mutta niinkuin tiedetään, totuutta ei saa kertoa.
http://beta.oikeamedia.com/o1-18341
Totuus on tämä vaikka sehän halutaan piilottaa.
Se jonka kohdalle sattuu voi sitä ja kene kohdalle ei, ummistetaan silmät. fhfhffdhfdh kirjoitti:
Kuka on väittänyt että on? Ei tuo liity edelleenkään minun näkökantoihin mitenkään tukemalla tai ei tukemalla ei liity minin kantohin mitenkään mutta vastappa nytten että onko muka jokainen suomalainen joskus raiskannut jokun ja eikä muka yksikään mamu ole koskaan raiskannut ketään?
Sanoin jo että jokainen suomalainen ei ole raiskaaja ja jokainen mamu ei ole myöskään raiskaaja. Itse et vaan halua hyväksyä sitä että voisit olla väärässä jostakin. On olemassa muita näkökulmia kuin omasi.
- Enkelimukaan
Silmäauki kirjoitti:
Ei varmaan jokainen ja eikä suomalaisistakaan , mutta jos voisit lukea tuon alla olevan linkin , ennenkuin se poistuu.
Ylläpito ei anna olla sen kauan.
Siinä ei ole mitään asiatonta , mutta niinkuin tiedetään, totuutta ei saa kertoa.
http://beta.oikeamedia.com/o1-18341
Totuus on tämä vaikka sehän halutaan piilottaa.
Se jonka kohdalle sattuu voi sitä ja kene kohdalle ei, ummistetaan silmät.Että hupsistakeikkaa keikkaa.
Mitä on tulossa vielä?
Feministit tulee vielä huomaamaan, kyselevätkö
mamut naisilta, että oletko mies vai nainen vai joku muu sukupuolinen.
He näkevät naisen ja käyvät toimeen, jos haluavat raiskata.
Vai ei tarvitse pelätä.
Kuka uskaltaa päästää kohta lapsia ja nuoria ulos ilman suojelua? - Repikääsiitäpetturit
Onko jokainen mamu joskus raiskannut jonkun ja eikö yksikään suomalainen ole koskaan raiskannut ketään?Tuossa vastaus suvakkinaisille !:
http://mvlehti.net/2017/05/11/onko-uppsala-pohjoisen-ruotsin-raiskauspaakaupunki/ - ewefw
Sanoin jo että jokainen suomalainen ei ole raiskaaja ja jokainen mamu ei ole myöskään raiskaaja. Itse et vaan halua hyväksyä sitä että voisit olla väärässä jostakin. On olemassa muita näkökulmia kuin omasi.
Toki on muitakin näkökulmia en väittänyt että ei olisi vaikka sinä niin luulet joskin syystä? mutta missä kohtaa olen ollut väärässä? En ole väittänyt että kaikki raiskaa eikä ole kukaan muukaan tässä ketjussa itse aloit sellaista höpisemään.
ewefw kirjoitti:
Toki on muitakin näkökulmia en väittänyt että ei olisi vaikka sinä niin luulet joskin syystä? mutta missä kohtaa olen ollut väärässä? En ole väittänyt että kaikki raiskaa eikä ole kukaan muukaan tässä ketjussa itse aloit sellaista höpisemään.
Et sinä kyllä kauhean myönteisesti suhtaudu turvapaikan hakijoihin. Jos he kaikki eivät ole raiskaajia miksi heitä pitää syrjiä? Ja miksi sinä niin kovasti vänkäät vastaan jos et kerran ole tehnyt mitään pahaa?
- gtergrgr
Et sinä kyllä kauhean myönteisesti suhtaudu turvapaikan hakijoihin. Jos he kaikki eivät ole raiskaajia miksi heitä pitää syrjiä? Ja miksi sinä niin kovasti vänkäät vastaan jos et kerran ole tehnyt mitään pahaa?
Näistä tänne tuloista suurin os on ollut elintasosurfaajia ei turvapaikan hakioita en tietenkään suhtaudu siihen hyvällä että nuoret miehet jättää kotinsa ja perheensä ja tulee tänne paremman elintason perässä notkuilemaan se maksaa suomelle jo nyt miljardin vuodessa ja kaikki se on pois omilta köyhiltä vieläkun lisäksi saamme kasan rikosia mitä tehtailevat. Nyt olet jo väittnyt että valehtelen kysyn edeleen että missä kohtaa? Nyt väitä että olen tehnyt jotakin pahaa? missä jsa millon? jäbä on kova keksimään mutta ois kiva tietää mistä kohin näitä syytöksiä revit? Et kai ole maistissa?
gtergrgr kirjoitti:
Näistä tänne tuloista suurin os on ollut elintasosurfaajia ei turvapaikan hakioita en tietenkään suhtaudu siihen hyvällä että nuoret miehet jättää kotinsa ja perheensä ja tulee tänne paremman elintason perässä notkuilemaan se maksaa suomelle jo nyt miljardin vuodessa ja kaikki se on pois omilta köyhiltä vieläkun lisäksi saamme kasan rikosia mitä tehtailevat. Nyt olet jo väittnyt että valehtelen kysyn edeleen että missä kohtaa? Nyt väitä että olen tehnyt jotakin pahaa? missä jsa millon? jäbä on kova keksimään mutta ois kiva tietää mistä kohin näitä syytöksiä revit? Et kai ole maistissa?
Olen samaa mieltä kanssasi ja minusta turvapaikka pitäisi ennemmin antaa sellaisille jotka sitä oikeasti tarvitsisvat kuten lapsiperheille. Enkä ole kutsunut sinua valehtelijaksi ihan itse keksit senkin jotta voisit aukoa päätäsi. Pahaa teit siinä vaiheessa kun tulit tänne huutamaan ja valittamaan minulle kun minä kysyin kysymyksen.
- Soitin-nettipoliisille
Huomasin että tässä on mahdollisesti vihapuhetta, ilmoitin nettipoliisille.
http://oi67.tinypic.com/29xetd0.jpg- kukakukuka
Kuka tämä Ilmi-Anna on?
- Persepettäjät
Ilmeisesti Itä-saksalaisia jäännöspolliiseja.
Kyllä vielä se ilmiantajienkin nilkkaan kolahtaa jollain lailla.
Ota Anna oikealta , Tarzaa vielä vasemmalta
- tilausontehty
Ehkä se verinen sota nimenomaan on tarkoituskin saada aikaan. Ainakin noiden lähtömaissa sodat on aivan tekemällä tehtyjä. Ranskalaiset, jotka nyt ovat muka ihmeissään, olivat ensimmäisenä, oikein innoissaan, kylvämässä pommeja libyaan, britit ja monet muut aivan yhtä innoissaan perässä.
Maailmassa kun on sellainen kirjoittamaton laki voimassa: "Sitä saa mitä tilaa". - ProfetianNähnyt
Verinen sota on tosiaan tulossa. Poliitikkojakin ammuttaneen sitä ennen runsain mitoin.
- Rajakitjasuvakit
Puolet on jo jaettu. Tulee skitso olo kun yrittää olla kaikkien kaveri.
- lkjlkjkjkk
Siksi niitä kuskataan,että voidaan tiputtaa sosiaalituet ja muut tuet kokonaan pois sanomalla ettei meillä ole enää varaa maksaa niin suurelle joukolle............
- Semibarbaari
Minä olen jo kyllästynyt ja ottanut sodan kolmen kanssa...maksuun mennee mutta suomi voitti kolme-nolla.
- Epäselvääää
Kysy juutalaisilta - heidän tavoite on tuhota Eurooppa.
- Parasitoidimatut
Yksinkertaisesti siksi, että matuilla tehdään rahaa.
Tässä muun muassa yksi kokoomuksen poliitikkojenkin agiteeraama "piilorahastuksen" muoto:
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/220671-vuokra-nousi-500-eu-kertarysayksella-raportti-paljastaa-pakolaisten-hyvaksikayton?ref=suosituimmat
-Epärehellisyys ja hyväksikäyttö on lisääntynyt viimeisen vuoden aikana vuokramarkkinoilla.
-Vuokranantajat hyväksikäyttävät löyhää vuokralainsäädäntöämme. - RAHAT-TAI-HENKI
Valmiiseen pöytään tulijoita riittää
https://www.youtube.com/watch?v=T2itaDMrN1o
https://www.youtube.com/watch?v=rUKOHGjZXmQ
https://www.youtube.com/watch?v=hLaiUh-Nlcw
https://www.youtube.com/watch?v=UOZIpjySdE4&t=28s - Riinaespoo
Eihän heitä tänne kuskata millään laivoilla, syyriastahan sitä pakolaispopulaa änkeää eniten ja mielestäni kaikki paperit pitää käsitellä perustuslain mukaisesti myös heillä. Afrikkalainen mies käsitteenä on todellisuudessa todella mukava aviomies ja minullakin on sellainen täällä ja osaa suomea ja jo afrikassa sai hyvän koulutuksen ja oli onnekas ja älykäs että pääsi suomeen ja sitten me rakastuttiin :-)
On myytti että afrikkalainen on joku hurja raiskaaja ja vaimon hakkaaja, oma mieheni laittaa ruokaa kun ei ole töissä ja minä kokkaan hänelle kun hän on töissä. Meillä ei koskaan lautaset lentele ja on jo kaksi mukavaa pikku mulattia, poika ja tyttö
Peräänkuulutan nuoria tyttöjä kuitenkin, että jos alat seurustelemaan afrikkalaisen miehen kanssa niin on paljon hankalampi olla muslimin kanssa kuin kristityn, mutta kristityt afrikkalaiset miehet osaavat pitää valkoisesta tytöstä hyvää huolta, en kehtaa sanoa täällä mutta pitävät erittäin hyvää huolta sängyssäkin :-)- itsenäinenvalkoinen
Eikö valkoinen tyttö osaa pitää itsestään huolta, tarvitaanko siihen musta äijä huolehtimaan, voi voi. Tämä sinulle Riinaespoo.
- Riinanmyytit
Tässä Riinalle Espoosta pari myyttiä:
http://yle.fi/uutiset/3-5857475
http://yle.fi/uutiset/3-5357804
Tuossa vain pari maata vasta. Jos tuolla Afrikassa kiertelisi vilpittömän tutkivia reporttereita ihmisoikeustilanteesta ja naisten elämästä noin yleensä, niin saisivat suvakitkin ihmetellä. Katso Riina, mitä nuo ovat saaneet aikaan, vaikka heillä on nollut miljoona vuotta aikaa=ei mitään.
Lisääntyvät ihan käki-kansoina eli Eurooppaan vaan oleilemaan. - mielipiteenkirjoittaja
Riinanmyytit kirjoitti:
Tässä Riinalle Espoosta pari myyttiä:
http://yle.fi/uutiset/3-5857475
http://yle.fi/uutiset/3-5357804
Tuossa vain pari maata vasta. Jos tuolla Afrikassa kiertelisi vilpittömän tutkivia reporttereita ihmisoikeustilanteesta ja naisten elämästä noin yleensä, niin saisivat suvakitkin ihmetellä. Katso Riina, mitä nuo ovat saaneet aikaan, vaikka heillä on nollut miljoona vuotta aikaa=ei mitään.
Lisääntyvät ihan käki-kansoina eli Eurooppaan vaan oleilemaan.Jos pimulla on musta mies ulkomailta ja kaks lasta ja ovat sopeutuneet suomeen niin ei siihen voi väittää vastaan. Suuri osa ulkomaalaisista sopeutuu ja maksaa veroja, mutta tietämättömät nyrpistävät nenää
- Rtrrt
mielipiteenkirjoittaja kirjoitti:
Jos pimulla on musta mies ulkomailta ja kaks lasta ja ovat sopeutuneet suomeen niin ei siihen voi väittää vastaan. Suuri osa ulkomaalaisista sopeutuu ja maksaa veroja, mutta tietämättömät nyrpistävät nenää
Ei tosiaan ole mitään ihmeellistä tuossa. Mutta siinä on että ei tällaisilla tarinoilla voi puolustella jotain järjettömiä miljoonien ihmisten pakko siirtoja eri maihin. On täysin eri asia tulla suomeen maahanmuuttajana ns työnperässä ja elää omillaan. Siinä väkisin toteutuu kysyntä ja tarjonta eikä mitään ihmistulvaa pysty tulemaan tätä kautta. Näin se on ollut viime vuosiin asti ja hyvin oli toiminut. Ei ollut pahempia ongelmia.
No nyt on senkin edestä. - Vaaleitamaailmaan
mielipiteenkirjoittaja kirjoitti:
Jos pimulla on musta mies ulkomailta ja kaks lasta ja ovat sopeutuneet suomeen niin ei siihen voi väittää vastaan. Suuri osa ulkomaalaisista sopeutuu ja maksaa veroja, mutta tietämättömät nyrpistävät nenää
"Jos pimulla on musta mies", niin se kielii hyvin helposti ajatuksen radikalismista omaa kansaa vastaan etenkin jos elää täällä sen kanssa ja lisääntyy. Suomessa on 150 000 sunkkumiestä. kyllä heistäkin löytyy hyviä varmasti, joten tällä perustelen tuon radikalismin. On hakemalla haettu musta mies.
Jos nuo mustat olisivat kehittyneempiä, niin hyvä se vaan olisi, jos tulisi (myös naisia) mutta kun asia on päinvastoin ja se näkyy kyllä koko Afrikan osalta. Heillä on ollut miljoona vuotta edistymiseen aikaakin, mutta ei !
Kun niitä alkaa olemaan paljon, tästäkin tulee kehitysmaa.
Ruotsi on esimerkki siitä, mihin se maa valuu Afrikan ja Lähi-idän nuorten miesten kanssa. - SyyriaToimiiKulissina
Maahanmuuttoviraston viimeisimpien tilastojen, päätösten mukaan Suomeen tulevat maahanmuuttajaryhmät ovat suuruusjärjestyksessä neljän suurimman ryhmän osalta seuraava: Ylivoimainen ykkönen on Irak, kakkosena tulee Venäjä, kolmosena Afganistan ja nelosena Somalia. Loput ovat huomattavasti näitä neljää pienempiä ryhmä. Esimerkiksi Syyriasta Suomeen tuli yli kymmenen kertaa vähemmän maahantulijoita kuin Irakista maahanmuuttoviraston päätösten perusteella.
- khjkjk
Menkää vaikka Itikseen katsomaan näitä veronmaksajia.
- fghgjg
Tässäkin maksetaan veroja oikein kunnolla:
http://yle.fi/uutiset/3-9607287 - voikääk
Itiksessä pyörivät lapset ja nuoret ovat kantasuomalaisia ja suomen kansalaisuuden saaneiden ulkomaalaiseiten lapsia ja nuoria aikuisia. Tottakai kaikilla on oikeus hillua ja pitää hauskaa ja ystävystyä ja viettää aikaa yleisillä paikoilla, sen jo perustuslakikin sanoo.
- ljkkllk
Kyllä sinne on tullu näitä uusia pakolaisia jotka ei edes puhu suomea no ainakin huumeiden myynti on lisääntyny oikein kunnolla.
- Pahiksetmuuttukoot
Ei mulla hyvis afrikkalaisia vastaan ole mitään niin kuin ei muitakaan hyviksiä vastaan mutta nuo pahikset ,oli pakolaisia tai ei,saisivat miettiä miksi ovat olemassa.
Niitä tuntuu vaan olevan aika iso osa noista afrikkalaisista,se vähän huolettaa,siksi eivät saa mitään oikeita yhteiskuntia aikaan vaan haluavat olla jatkuvasti vain kehitysmaa tasoa.
Mutta maailmassa saa edelleenkin mitä tilaa.
Ei elämässä kukaan voi tehdä aivan vapaasti mitä huvittaa,ei myöskään afrikaanot. - tervetuloavaan
Antaa niiden tulla vaan kaikessa rauhassa. Niidenhän kuuluu päästä eurooppaan, koska olivat täällä jo kauan aikaa sitten.
Jääpähän lämmin afrikan manner tyhjäksi, että päästään viimeinkin lämpimille seuduille täältä räntäsateesta.- Suokuokkajää
Jos Suomi olisi ihan tyhjä, ei taloja , ei mitään, väitä että kun afrikkalaiset hyötyisi tänne, ei ne osaisi elää täällä.
Talvella paleltuisi at suurin osa.
Täällä ei ole niin paljon eläimiä joiden turkki lämmittäisi satoja miljoonia afrikkalaisia.
Mistä he ottavat ruokansa, mitä tekisivät työksensä,. Eli mistä aloittaisivat rakentamaan Suomea.
Onnistuisiko suo, kuokka ja afrikkalainen.
- SiirtomaaAikaTakaisin
Suomen pitäisikin saada vastineeksi Irakista, Afganistanista, Syyriasta ja Somaliasta tulleiden omaisuutta. Jos maahantulijoilta ei omaisuutta saataisi, niin Suomen pitäisi lähettää sotajoukkoja näihin maihin ottamaan pakolla näiden maiden luonnonvaroja ja muuta omaisuutta Suomen haltuun.
- Tämäkin_vielä
Uusi ilmiö ihmetyttää vuokranantajia – suomalaisnaiset maahanmuuttajien bulvaaneina ”mahdollisuus hyväksikäyttäjille”
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005207389.html - sohvaperunana
Olen hyvällä omallatunnolla työtön niin kauan kun tänne ovat tervetulleita vieraiden maiden kansalaiset veronmaksajien elätettäviksi. Rahaa tuntuu riittävän ulkomaisten ylläpitoon.
- t434t43t34
Kumma että juuri kun tulioiden tulva alko niin suomalaisten ruokajonotkin kasvo heti ennätysmittoihin ei näillä varmaan ole yhtään mitään tekmistä toistensa kanssa kumma satuma varmaan vain.
- Kiitollinenpitääolla
Arman, täällä pohjan tähden alla, sanoi: että suomalainen on kiitollinen siitä että leipäjonossakin on parempi kuin sodassa lähi-idässä.
No niin mutta kun nyt viedä leipäkin suusta pakoloiselle.
- Ymmärränkyllä
Tosiaan ei tarvitse työttömien olla tunnon tuskissaan, koska rahaa riittää muiden kansojen sosiaalimatkustajillekin. Ne saa vaan enemmän palveluita, kuin suomalainen työtön.
- Ählämisiirtolaiset
Vain todella tyhmä tekee verollista työtä tässä Suomen mädätystilanteessa!
Jokainen veroeuro lisää pakoloistulvaa!
Heittäytykää elämäntapa intiaaneiksi, sillä ne parhaiten lähtee kun veroeurot loppuu!
Vuohennussijakansat vittuun suomesta!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701