Kansan vouhkoja ja uskomattomia puheita.

Liittovaltio

Miten jotkut tulevat tänne kiihottamaan yksinkertaisia ihmisiä, jotka eivät tiedä
Euroopasta tai Eurosta tai taloudesta tuon taivaallista. Oliko Iltalehti tai Iltasanoma
tehnyt testejä tavallisista päivittäisistä asioista ja havainnut, että porukka yli 50 %
porukasta ei osaa prosenttilaskuja ja yksinkertaisia päivittäisiä asioita.

Aikoinaan kansakoulu perustettiin juuri sitä varten.
Monella kirjoittajalla voi olla vielä omat motiivit ja osa saattaa olla vain niin...

9

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SelväMotiivi

      EUnukkien motiivi on selvä. He ovat ns. vasemmistoliberaaleja, jotka haluavat unionin avulla tuhota Euroopan maat, kansat ja kulttuurit. Brysselin eliittihän koostuu kulttuurimarxisteista.

      Vielä 30-40 vuotta sitten nuo samat tahot kiljuivat EEC:tä vastaan, mutta nyt ovat sitä paljon pahemman systeemin kovia kannattajia???

      Mistä muutos? Tietysti siitä, että nykyinen EU-eliitti on solutettu täyteen vasemmistoliberaaleja! Ennen Euroopan eliitti koostui vastuullisista konservatiiveista.

      • Liittovaltio

        Ei ole mitään lib eikä läberiitejä eikä mitään muutakaan. On ihmisiä, jotka
        on matkustellee, on ihmisiä jotka työskentelevät kansainvälisesti. On ihmisiä
        jotka tahtoo elää eläkepäivänsä vaikka Espanjassa. On monenlaisia ihmisiä.

        Syytä Norwegiiaa ja Wizz airia ja Internettiä ja sitä, että ihmiset tapaavat ja työskentelevät
        ulkomailla.

        Meinaatko, että tämä porukka antaa ihan noin vain periksi, jollekkin sulkeutuneelle
        uskonlahkolle ja valtiolle ?
        Mieti mitä voimaa vastaan sinä taistelet.... EU:n liittovaltio antaa rauhan tälle porukalle.
        Ei me tahdota sinun kommunistista ja rasistista järjestelmää ja varmasti ihmiset tahtoo
        mahdollisuuksia ja hyvää.


      • TotuusSattuu
        Liittovaltio kirjoitti:

        Ei ole mitään lib eikä läberiitejä eikä mitään muutakaan. On ihmisiä, jotka
        on matkustellee, on ihmisiä jotka työskentelevät kansainvälisesti. On ihmisiä
        jotka tahtoo elää eläkepäivänsä vaikka Espanjassa. On monenlaisia ihmisiä.

        Syytä Norwegiiaa ja Wizz airia ja Internettiä ja sitä, että ihmiset tapaavat ja työskentelevät
        ulkomailla.

        Meinaatko, että tämä porukka antaa ihan noin vain periksi, jollekkin sulkeutuneelle
        uskonlahkolle ja valtiolle ?
        Mieti mitä voimaa vastaan sinä taistelet.... EU:n liittovaltio antaa rauhan tälle porukalle.
        Ei me tahdota sinun kommunistista ja rasistista järjestelmää ja varmasti ihmiset tahtoo
        mahdollisuuksia ja hyvää.

        Taisi kommenttini olla liian osuva, kun EUnukki innostui noin päättömästi paasaamaan? ;-)

        Euvostoliitto on nykyajan Neuvostoliito, jota johtaa myös marxistit vaikkakin kulttuuri-etuliiteellä!

        Ja EU-eliitti on rasistinen omia kansojaan kohtaan, mikä on alhaisin ja katalin rasismin muoto.


      • Liittovaltio

        Minä en edes äänestä missään vaaleissa. Äänestän kyllä ihmisten ja tasa-arvon
        puolesta. Varmasti on epärehellisiä, mutta heitä on näin vähemmän vaikuttamassa.
        Jokainen pienikin virasto on puolueellinen omalle suvulleen ja tuttavilleen.

        Ei me voida pitää, muuta kuin ihmisten puolta.


      • Lykkäät-pötyä
        TotuusSattuu kirjoitti:

        Taisi kommenttini olla liian osuva, kun EUnukki innostui noin päättömästi paasaamaan? ;-)

        Euvostoliitto on nykyajan Neuvostoliito, jota johtaa myös marxistit vaikkakin kulttuuri-etuliiteellä!

        Ja EU-eliitti on rasistinen omia kansojaan kohtaan, mikä on alhaisin ja katalin rasismin muoto.

        EU-vihaaja: "Euvostoliitto on nykyajan Neuvostoliito, jota johtaa myös marxistit vaikkakin kulttuuri-etuliiteellä!"

        Todistat taas tyhmyytesi. Euroopan Unionin johtajat ovat sosialidemokraatteja, keskustalaisia tai maltillista oikeistoa. Tuskin siellä on yhtään marxistia millään etuliitteellä.

        "Ja EU-eliitti on rasistinen omia kansojaan kohtaan, mikä on alhaisin ja katalin rasismin muoto."

        EU taistelee nimenomaan rasismia vastaan.


      • TotuusSattuu
        Lykkäät-pötyä kirjoitti:

        EU-vihaaja: "Euvostoliitto on nykyajan Neuvostoliito, jota johtaa myös marxistit vaikkakin kulttuuri-etuliiteellä!"

        Todistat taas tyhmyytesi. Euroopan Unionin johtajat ovat sosialidemokraatteja, keskustalaisia tai maltillista oikeistoa. Tuskin siellä on yhtään marxistia millään etuliitteellä.

        "Ja EU-eliitti on rasistinen omia kansojaan kohtaan, mikä on alhaisin ja katalin rasismin muoto."

        EU taistelee nimenomaan rasismia vastaan.

        Et näköjään tiedä edes mitä kulttuurimarxismi tarkoittaa? Siitä vaan ensin opiskelemaan ennen kuin tulet hölmöilemään kommenteillasi.

        Demarit ovat juuri niitä pahimpia kulttuurimarxisteja. Ja Vihreät myös, joka on piilovasemmistolainen liike. Ja monet Euroopan "maltillisten oikeistopuolueiden" johdot on solutettu ns. vasemmistoliberaaleilla, joka on kaunisteluilmaisu kulttuurimarxisteille. (vrt. Merkel, Stubb)

        EU ei tosiaankaan taistele kantaväestöjä kohtaan harjoitettua rasismia vastaan, vaan nimenomaan sen suurin tukija!


    • eieulle

      Euroopan unioni on liittymisestä alkaen lisännyt byrokratiaa suomessa täysin järjettömillä direktiiveillään ja typerällä yhä nousevalla verotuksellaan,on siis korkea aika suomessa kuten tehtiin loisto maassa nimeltä iso-britannia joka on huippu edistyksellinen verrattuna euroopan unioniin että mekin eroamme eusta:) mutta eräät eu mieliset änkyrät joihin ikävä kyllä katainen ja sipilä ja muut eu mieliset vastarannan kiiskit uskovat sillä heille eu on ainoastaan suojatyö paikka,ei mitään muuta.Suomessa valtiovalta pelkää samoin eu pelkää että kansa täällä alkaa vaatia kansanäänestysta eusta eroamisesta sillä sen aikahan tulee vääjämäättä vastaan,eu ei ole ikuinen eu on byrokratian sekä rikollisuuden kehto joka kaatuu kuin baabelin torni.

    • koohookooloko

      Sinä itse kuulut niihin yksinkertaisiin ja kouluttamattomiin kun kuvittelet, ettei prosentti laskua osata, ilmeisesti se on sinulle vaikeaa kun otit näin yksinkertaisen asian kirjoittaaksesi. Sinun olis syytä tarkistuttaa oma pääsi ja koulutuksesi.

      • Esitä hyvä mies sitten jotakin järkevämpää, että tiedämme älykkyytesi tason.
        Kirjoita vähän pitempi kokonaisuus ja perustelet sitä muulla, kuin sinun UFO
        nimityksillä ja kerro yksityiskohtaisesti asioita, niin sillä se selviää.
        Se on vähän niin kuin Essee kirjoitus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe