Me Liittovaltion ihmiset

Liittovaltio

Me Liittovaltion ihmiset ajattelemme ihmisten elämänlaatua ja siksi kerromme
ja opetamme asioita, jotta Teitä ja Meitä ei huijattaisi muulla epäoleellisella.
Olemme aivan selvästi ja sataprosenttisesti sen kannalla, että ihmiset Euroopassa
samanarvoisiksi. Se on jo Kristillinen kanta ja se on hyvä perusta ihmisille ja taloudelle.

Me puhumme elämän laadusta ja siitä, kuinka käytämme tänä päivänä toistemme
tuottamia ja valmistamia asioita ja esineitä, niin tieteen, kuin talouden alalla.

Teitä yritetään huijata, siis nimen omaan huijata nationalismilla ja saada omaa porukkaa
ja omaa valtaa tasapuolisesta yhteisöstä ja se johtaa silloin eriarvoisuuteen. Keppihevosena
käytetetään puhekieltä ja muita ei asia arvoja. Tämän on jokainen nähnyt Pakolaisina ja
Kreikkoina ym. ym. arvokeskusteluina. Toki se on huono jos tällaiseen liittoon jää tällaisia
Nukkehallituksia ja oman perheen ja kaupan vetäjiä ja tässä suhteessa on hyvä olla tasa-
puolinen lainsäädäntö.

EU:n arvot täytyy perustua yhtenäiseen talous ja sosiaalipolitiikkaan. Hyvänä esimerkkinä
on hyvä, että EU valvoo nukkehalittuksia ja asettaa niille velvoitteet sosiaaliturvasta ja
terveydenhuollosta ja asettaa budjettikurin. Tämä on tavallisten ihmisten parhaaksi.
Ihmiset Euroopassa saavat asua ja olla ja ostaa maata ja taloja mistä päin eurooppaa
tahansa ja saada saman sosiaaliturvan kaikkialle on todella hieno ja upea asia.

Yhtenäisenä taloutena olemme luonnostaankin vahvoja ja markkinoita hallinnoivia
Sisämarkkinoiden kauppa tukee luonnollisesti sisämarkkinoilla olevia yrityksiä ja
ihmisiä euroopan unionissa. Euroopan varakkuus ja vahvuus yhtenäisenä toki
vahvistaa finanssimarkkinoita ja luo vakautta euroopan talousjärjestelmään.

Nämä on hienoja arvoja ja näitä monet monet kannattaa monessa monessa maassa.
Ei tämän parempaa ole olemassa ja Ukrainan maatalous vielä mukaan EU:n, nyt kun
ylituotannolle on sijaa.

3

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietenkin Täydellisessä Liittovaltiossa olisi hyvä jakaa ensin valtion ja kunnan
      omaisuus kansalaisille, jotta ei muodostuisi erimielisyyksiä.

      Edellytyksenä olisi, että valtion ja kunnat omistaisi kansalaiset vai onko yhteinen
      omaisuus jo nyt puolueiden poliittisten johtajien omaisuutta ?
      Esim. hävityn sodan jälkeen muodostetut valtionyhtiöt ja osakkeet.

      • Ihan-vihjeenä

        Tuotat hirveetä sotkua, avaus jo on täynnä aivan älyttömiä kappalejakoja, rivitys kun mielisairaalan vessanseinästä kopioitua, opettele nyt ensi alkuun vaikkapa kirjoittamaan asiallisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe