Me Liittovaltion ihmiset ajattelemme ihmisten elämänlaatua ja siksi kerromme
ja opetamme asioita, jotta Teitä ja Meitä ei huijattaisi muulla epäoleellisella.
Olemme aivan selvästi ja sataprosenttisesti sen kannalla, että ihmiset Euroopassa
samanarvoisiksi. Se on jo Kristillinen kanta ja se on hyvä perusta ihmisille ja taloudelle.
Me puhumme elämän laadusta ja siitä, kuinka käytämme tänä päivänä toistemme
tuottamia ja valmistamia asioita ja esineitä, niin tieteen, kuin talouden alalla.
Teitä yritetään huijata, siis nimen omaan huijata nationalismilla ja saada omaa porukkaa
ja omaa valtaa tasapuolisesta yhteisöstä ja se johtaa silloin eriarvoisuuteen. Keppihevosena
käytetetään puhekieltä ja muita ei asia arvoja. Tämän on jokainen nähnyt Pakolaisina ja
Kreikkoina ym. ym. arvokeskusteluina. Toki se on huono jos tällaiseen liittoon jää tällaisia
Nukkehallituksia ja oman perheen ja kaupan vetäjiä ja tässä suhteessa on hyvä olla tasa-
puolinen lainsäädäntö.
EU:n arvot täytyy perustua yhtenäiseen talous ja sosiaalipolitiikkaan. Hyvänä esimerkkinä
on hyvä, että EU valvoo nukkehalittuksia ja asettaa niille velvoitteet sosiaaliturvasta ja
terveydenhuollosta ja asettaa budjettikurin. Tämä on tavallisten ihmisten parhaaksi.
Ihmiset Euroopassa saavat asua ja olla ja ostaa maata ja taloja mistä päin eurooppaa
tahansa ja saada saman sosiaaliturvan kaikkialle on todella hieno ja upea asia.
Yhtenäisenä taloutena olemme luonnostaankin vahvoja ja markkinoita hallinnoivia
Sisämarkkinoiden kauppa tukee luonnollisesti sisämarkkinoilla olevia yrityksiä ja
ihmisiä euroopan unionissa. Euroopan varakkuus ja vahvuus yhtenäisenä toki
vahvistaa finanssimarkkinoita ja luo vakautta euroopan talousjärjestelmään.
Nämä on hienoja arvoja ja näitä monet monet kannattaa monessa monessa maassa.
Ei tämän parempaa ole olemassa ja Ukrainan maatalous vielä mukaan EU:n, nyt kun
ylituotannolle on sijaa.
Me Liittovaltion ihmiset
3
102
Vastaukset
Tässä Hyvä video:
https://www.youtube.com/watch?v=Ojv29pcS25MTietenkin Täydellisessä Liittovaltiossa olisi hyvä jakaa ensin valtion ja kunnan
omaisuus kansalaisille, jotta ei muodostuisi erimielisyyksiä.
Edellytyksenä olisi, että valtion ja kunnat omistaisi kansalaiset vai onko yhteinen
omaisuus jo nyt puolueiden poliittisten johtajien omaisuutta ?
Esim. hävityn sodan jälkeen muodostetut valtionyhtiöt ja osakkeet.- Ihan-vihjeenä
Tuotat hirveetä sotkua, avaus jo on täynnä aivan älyttömiä kappalejakoja, rivitys kun mielisairaalan vessanseinästä kopioitua, opettele nyt ensi alkuun vaikkapa kirjoittamaan asiallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673