EU:n vastaisuus ja kirjoittelu

Kirjoituksia seuranneena huomaan keskusteluiden aiheen supistuneen ja
Ei puolen kirjoittajien vähentyneen. Keskusteluita on käyty lähinnä " ei puolen "
epätoivoisilla syytöksillä ja sen jälkeen " Jaa puoli " on vetänyt niiltä väitteiltä jalat alta.

Tällä hetkellä keskusteluissa näyttäisi olevan mukana " Ei puolelta " vain yksinkertainen
ja epämääräinen porukka ilman sen kummempaa agendaa ja sanon, että myöhemmin
EU:n integraation ja integraation puheiden lisääntyessä voi kirjoitustyyli muutta.

Odotan niiden johtavien poliittisten toimijoiden, jotka hyötyvät nykyisestä
kom-suomesta liittyvän keskusteluihin myöhemmin ja he tulevat uudella agendalla ja
rahalla puolustamaan omaa olemassa oloaan ja etuuttaan nykyisessä järjestelmässä.

Eli keskustelu muuttuu asiakohtaiseksi ja aihekohtaiseksi, koska moni katsoo aihetta
omasta näkökulmasta. Mamu kirjoituksiin he tuskin alentuvat ja kieliasu muuttuu
enemmän viralliseksi, kuten he ovat tottuneet ja asettavat sanajärjestyksiä eri tavalla.


Tämä on minun arvioini tästä kokonaisjärjestelmästä ja kuva tulevasta.

8

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvittavinta, että rotuvihalla lietsotaan EU vastaisuutta. Vastatkaappa rehellisesti,
      olettako poikamiehiä ja ruman näköisiä ? ?
      Rotuvihaa ei luonnostaan synny ilman syytä ja monilla on varmasti naisen tai miehen
      kautta tullut negatiivinen kokemus ja sillä yritetään parantaa itsetuntoa ?

      Suomalaiset naiset ovat ihan julkisesti valinneet monet ulkomaalaisen miehen ja näin
      moni kaljupää ja hiukan pulleahko ja mitäänsanomaton ilman poliittista virkaa tai
      statusta on jäänyt kokonaan ilman ? ?

      Huomattavaa oli myös Rautatientorin kokouksessa, että Maahanmuuttajien kanssa
      oli paljon nuoria ja nättejä naisia ja vastustajien puolella oli ihan selvästi toisenlaista.
      Nämä Suomi-ensin naiset näyttivät jotenkin jo rupsahtaneilta ja varmasti monen mies
      oli ottanut ulkomaalaisen ja jopa Thaimaalaisen vaimon ?

      Vihaa ei luonnostaankaan synny tyhjästä ja se puetaan juuri tällä tavalla ja tämä johtaja
      oli selvästi itse kansanedustajaksi pyrkivä ja tekemässä omaa puoluetta ja käytti hyväksi
      pettyneitä ja rukkaset saaneita ihmisiä. Toki oli naisia, jotka puolustivat omaa elämän
      valintaa ja näin kohensivat itsetuntoa rumemmalla ja mitääntekemättömällä miehellä.

      Toki muista suomi-ensin ihmistä oli selvästi nähtävissä, että he ovat hyvin yksinkertaisia
      ja kielitaidottomia ja monesti mitään olemattomia henkilöitä, kun katsoo youtuben
      videoita heistä.

      Odotan integraation syventyessä uuden tyyppisiä avauksia ja keskusteluja aivan toiselta
      ryhmältä.

      • Itse asiassa suurin syy rotuvihaan on kokemuksen puute. Pahimmat natsit löyvytäkin maaseudulta ja pikkukylistä, joissa muihin ihmisiin tutustutaan lähinnä lehtien uutisoinnin perustella. Ja kun uutisointi keskittyy pitkälti negatiiviseen, niin voihan siitä syntyä täysin virheellinen mielipide ja pelko alkaa kasvaa.

        Täällä ruuhkasuomessa, jossa on kaikenlaisia ihmisiä, ei turhaan enää pelätä "mustaa miestä". Ihan samanlaisia ovat kuin suomalaisetkin. Mitä nyt vähän tavat toki poikkeavat.


    • Totta ja yleensäkin internetissä surffailu ja kielitaito on monesti hyvin puutteellista.
      Käsity luodaan valtiojohtajan ja heidän poliittisten johtajien suulla, koska he puhuvat
      ylempää alemmas ja korostavat hallintoaan ja alamaisiaan sanoilla suomalainen.

      Tällöin tapahtuu ja tietoisesti myös luodaan luokituksia ja valehdellaan samalla
      kaavalla luokituksia hyväksikäyttäen, kuten vaikka suomalainen geeni ja suomalaiset
      eivät ole ja suomalaiset ovat jotain ihmeellistä ja se vääristää yksinkertaisen ihmisen
      mielen. Monesti alamaiset huomaavat puhuvansa vastoin perustietoa ja peruskäsityksiä.

      Poliittisilla puolueilla on omat toimittajat, jotka kirjoittavat heidän korostamia asioita
      jotta pysyisivät vallassa ja kaikkihan tehdään rahasta. Koska poliittisille toimittajille
      maksetaan extraa ja silloin ei juuri puolueetonta kirjoitusta ole.

      Tämä mitä kirjoitin, niin sitä ei monetkaan yksinkertaiset eivät edes tajua.
      Hyvä esimerkki monesta keskustelusta, että monesti kerrotaan, että pitää tehdä
      ja jakaa niin ja niin. Mutta minä heitän aina kysymyksen, että kuka jakaa ja tekee ?

      Ei ole tasapuolisuutta eikä tasa-arvoa eikä oikeutta . Ilman EU:ta ihmisillä ei olisi edes
      Vaihtoehtoa. Nyt Tiedätte miksi EU ja Liittovaltio.

      • Kertoisiko yksikään EU:n vastustaja millainen se olisi se ihanne valtakunta ilman
        EU:ta, ilman tätä rasistista kannanottoa ja sosialismista järjestelmää kom-suomessa ?

        Mihin te pyritte sillä sosialismilla ja eikö se yhteinen omaisuus voitais jo nyt yksilöidä
        Teille. ( Eli onhan vaihtoehtoja EU:n sisälläkin )

        Eli pureudutaan siihen todelliseen aiheeseen.


      • Siis minkälaista valtakuntaa Te olette rakentamassa ?
        Hävityn sodan jälkeen Te olitte siis onnenne kukkuroilla ?
        Uutisissa oli tänään uponneesta laivasta ja huomasin historian kirjoituksista
        seuraavaa:
        " Aselevon jälkeen syksyllä 1944 neuvostoliittolaiset sukellusveneet saivat tukikohdikseen Porkkalan, Hangon ja Turun. Sieltä käsin ne tekivät suomalaisluotsien avustuksella iskuja saksalaisia laivoja kohtaan, jotka evakuoivat pääasiassa siviileja Kuurinmaan ja Itä-Preussin moteista. Venäläiset upottivat ainakin neljä siviilejä kuljettanutta isoa laivaa, joissa hukkui noin 28.000 ihmistä. Gustloffin upottaneet torpedotkin olivat kenties jopa suomalaisia torpedoja, jotka myytiin tarpeettomina Neuvostoliitolle. Maksuksi saatiin muutama tonni makeisia sokeripulasta kärsivään maahan. NL:n sukellusveneet toimivat siis suomalaisista satamista ja suomalaiset luotsit ohjasivat ne miinakenttien ohi avomerelle. "

        Kun minä luen tällaisia tekstejä, niin on pakko kysyä: Mikä Helvett* se on se Teidän
        idea ilman EU:ta ja mihin Te niin kuin oikeasti pyritte ?


    • Suomi-fani

      Hehheh!? Tässä vauksessa yksi EUnukki juttelee itsensä kanssa. ;-)

      Mitä nyt yksi kiihkosuvakki komppailee. Mikä muuten paljastaa koko Euvostoliiton luonteen.

      Faktahan on, että nämä eunukit toistelevat vain EU-propagandaa. Sehän ei mitenkään pysty kiistämään totuutta EU:sta ja sen eliitin Euroopan valtioiden, kansojen ja kulttuurien vastaisesta tarkoituksellisesta toiminnasta.

      • järkyttävääsilti

        Tunnen tuon nim Liittovaltion hyvin eihän sille voi mitään jos ei ole kaikki muumit kanootisa


    • qåaäzm

      Ai nytkö sitä sitten kansa kannattaa eu:ta ja kaikki on hyvin? Uskon että kansa tulee olemaan lopen kyllästynyt tuohon diktatuuriin vielä. Aika ei liene vielä kypsä siihen. Tämä kansa on sellainen jukuripääkansa että tarvitaan todella isoja asioita, ennen kuin päät kääntyy. Se ei usko ennenkuin näkee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe