Suomalaiset polveutuvat eurooppalaisesta rodusta.

Suomalaiset ovat aikoinaan lähteneet euroopasta eri euroopan heimoista.
He ovat lähteneet hakemaan halvempaa ravintoa ja halvempia asumuksia.
Suomalaiset ovat välillä lämmitelleet kivistä tehdyillä tulisijoilla ja aina välillä
ovat joutuneet lämmön vuoksi heittämään vettä kiville, koska eivät ole osanneet
rakentaa vielä tasalämpöisiä rakennuksia.

Suomalaisia odottaa nyt hellä ja huolehtivainen kotiinpaluu eurooppaan ja saamme
asua muiden rakentamissa asunnoissa edullisesti vuokralaisina tai ostaa oman
asunnon huokeaan hintaan. Ruokaa ja juomaa saamme myös ihan euroopassa kaupasta
edullisesti, vaikka LIDL onkin jo yrittänyt helppottaa ravinnonsaantia erämaassa.


Tämän ihanuuden takuumiehenä on luonnollisesti Euroopan unioni, johon saamme olla
kiitollisia ja näin viettää, vaikka vanhuus päiviä välimeren aaltoja katsellen. Erakoitumisen
ja syrjäytymisen seurauksena saamme eläkkeen ollaksemme Euroopassa ja sen aurinkoisilla rannoilla. Se onkin oikein hyvää terapiaa, sillä välimeren herkkuja ja sosiaalista elämää
moni moni kaipaa ja kipakkaa rilluttelemista ja edullisia viinejä ja olusia ja iloista musiikkia
niin niin melankoollisen sijaan.

Monet saavat unohtaa " lastu joessa " kertomukset ja Topi ja Tessu elämän
riistan hoidollisin syin. On myös esitetty kertomuksia aivan uudesta suomalaisesta
Genistä ja sen mukaan esi-isämme ja äitimme olisivat paritelleet metsän eläinten kanssa,
Koska kovin monikaan ei kuulemma tahdo olla polveutunut Neuvosto kansalaisesta,
Vaikka sodan jälkeen tulikin nosteltua punaisia lippuja ja lauluja.

Joko vihdoin ja viimein suomalainen erämaa kokeilu saadaan päätökseen ?

7

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millainen käsitys Teillä on mistä suomalaiset ovat tulleet ? ?

      • PerseestaTultu

        Kyttyräselkäinen saunassa syntynyt heimomme kömysi alun perin jostain volganmutkan pusikoista. Vieläkin ahdistaa, kun joudun myöntämään olevani jollain tapaa samaa sukua kierosilmäisen itämaisen kääpiön kanssa, joka vannoo olevansa venäjän johtaja. Voi Jumalani; oisimpa ma ruotsalainen.


    • straatsetavaritsh

      Kyllä suomalaiset ovat samaa slaavilaista kansaa venäjän kansalaisten kanssa! Aivan turha kierrellä sillä seeprahan ei pääse raidoistaan. Senhän näkee jo näistä palstojen kirjoituksistakin miten moukkamaisia ja sivistymättömiä ja tietämättömiä ihmisiä täällä asuu! Slaavilainen väestö on peruskateellinen ja vittuilunhaluinen! Eli samaa ryssän sakkia ollaan, turha kirjoitella mitään
      selityksiä ja itsepyhityksiä!

    • kutenvirolaiset

      Ei me mitään slaaveja olla vaan kuulumme suomalais-ugrilaisiin kansoihin

    • pas_kaa_tarviuiiii

      Tähän säikeseen kaivattaisiin höpöhöpöilijänhöpön että silleetä! Turha älykkyys tekee keskustelusta puisevan.

    • wanhaystäväsi

      Hei kaveri älä ota nyt sitä viiniä enempää pääsithän kotiin? soitin sinulle puhuit aika sekavia pidä nyt muutama päivä väliä niin puhut taas järkeviä

    • OletNiinNolo

      Mitä ihmeen lässytystä EUnukilta taas!?

      En tosiaankaan alennu kommentoimaan itse "asiaa", koska sitä ei edes tässäkään avauksessa ole lainkaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe