Eurooppa sairastaa EU-diktatuuria

taaltapesee

Eurooppa on henkitoreissaan. Se sairastaa EU:ta. Sairaus on varsin vakava. Se vie miljoonilta ihmisiltä nykyisen elintason ja toiveet paremmasta elämästä. Se johtaa meidät lopulta EU-diktatuuriin, jossa kaikkea inhimillisyyttä kammoavat virkamiehet ohjailevat päättäjiä ja nämä päättävät kaikesta eurooppalaisten kansalaisten puolesta.

Siinä kisassa pärjäävät vain raha- ja omistusvallan kätyreinä toimivat kovimmat lobbarit. Nämä istuvat EU-päättäjien ja virkamiesten ruokapöydissä kerjäämässä tavallisten EU-kansalaisten viimeisiä veroeuroja omiin ja toimeksiantajiensa taskuihin.

7

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qåaäzm

      Yksi diktatuurin tunnusmerkki on sananvapauden tukahduttaminen.

    • RahaOnVainPaskaa

      EU on vasemmistoliberaalin eliitin hanke, jonka päätarkoitus on tuhota eurooppalaiset kansallisvaltiot. Eli tuhota eurooppalaiset kansat ja lopulta koko valkoinen väestö maanosasta.

      Kyse on kulttuurimarxismista ja paneuroopplaisuus-aatteesta. Raha-asiat ovat pikkuongelma tuohon karmeaan tavoitteeseen verrattuna!

      Vasemmistoliberaalit pyrkivätkin aivopesemään kansalaiset arvostamaan vain rahaa. Kaikki muu perinteinen ja hyvä arvomaailma pyritään pyyhkimään pois, koska ne ovat salahankkeen tiellä.

    • Miksi sinä olet sama Kirjoittaja, olisit laittanut kaikki reilusti saman nimimerkin alle
      ja Rajat kiinni se pikkuisen tukevahko ja kalju sieltä videolta nimimerkiksi.

      Nämä sinun kirjoituksesi ovat sellaisia Psykiatrisen sairaalan kirjoituksia missä ei ole
      mitään päätä eikä häntää. Mitään muuta kuin vihervasemmisto kyttien kätyrit...
      Rajat kiinni ja ruman näköisiä.

      Puolet ja ylikin porukasta ei oikeasti edes ymmärrä sanaa vihervasemmisto ja se on
      ihan Sinun oma sanasi ja samoin sitä kätyri nimeä on jossain videollasi huudettu.
      Se on tuollaista mielenvikaisen huutelua, kun sinä itsekin sen tajuaisit ! !

      Koeta jo tajuta, että Eurooppa ei ole suomalainen kommunismi, jossa valtio määrää.
      Ihmiset Euroopassa tahtovat asua keskenään ilman rajoja ja tasa-arvoisina. Ei niitä
      kukaan pakota asumaan keskenään ja ei niitä kukaan määrää. Ihmiset tahtovat
      vapauksia ja vapaata olla ja elää ja asua ja tehdä työtä.

      Ihmisiä euroopassa kiinnostaa vapaus tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus.
      Meitä on varmasti riittävästi vaatimaan, että eurooppalainen elämäntyyli ja
      eurooppalaiset arvot toteutuu ja näin pystymme varmasti vaalimaan vapautta.
      Meitä on liki 500 miljoonaa ja siitä on vaikea tehdä mitään kommunistista
      diktatuuria. Vapaus elää ja olla. Vapaalla liikkuvuudella taataan ihmisten tasa-arvo.

      Ei se mene niin kuin Teillä, että Teidän johtajanne kertoo Teeveessä mikä on
      suomalainen tai mitä suomalaiset syövät tai mitä he ovat tai mitä he eivät ole.
      Meitä ei kiinnosta Vitt****** sinun poliittisen johtajan lausunnot ja me taistelemme
      vaikka tiemme Eurooppalaisiksi ja vapaaksi, kuten Ukrainalaisetkin. TAJUATKO ?

      Puolassakin kansa nousi kaduille jos he yrittävät vastustaa Eurooppalaista
      yhtenäisyyttä ja erottaa ihmiset muista euroopan maista ja se on myös muille
      se sama asia, että ilman sotaa se ei onnistu. Vai onko sinulle epäselvää, paljonko
      on porukkaa EU:n ja Ihmisten puolella ja Paljonko on porukkaa sinun kommunistisen
      ja en edes tiedä, kuinka nimeäisin sinun porukkasi, kun et ole kertonut.

      Kytät näytti vievän Teidän johtajanne autoon, että ei sekään näytä sujuvan ?

    • Avaus-on-valetta

      EU-vihaaja: "Eurooppa on henkitoreissaan. Se sairastaa EU:ta. Sairaus on varsin vakava. Se vie miljoonilta ihmisiltä nykyisen elintason ja toiveet paremmasta elämästä."

      EU on nimenomaan kansainvälisen yhteistoiminnan paras ilmentymä. Se johtaa yhteisymmärrykseen, rauhaan ja vaurauteen. Siksi sitä mustamaalataan.

      " Se johtaa meidät lopulta EU-diktatuuriin, jossa kaikkea inhimillisyyttä kammoavat virkamiehet ohjailevat päättäjiä ja nämä päättävät kaikesta eurooppalaisten kansalaisten puolesta. "

      EU on demokraattisten maiden liitto. Sitä johtavat vapailla vaaleilla valitut päättäjät.

      "Siinä kisassa pärjäävät vain raha- ja omistusvallan kätyreinä toimivat kovimmat lobbarit. Nämä istuvat EU-päättäjien ja virkamiesten ruokapöydissä kerjäämässä tavallisten EU-kansalaisten viimeisiä veroeuroja omiin ja toimeksiantajiensa taskuihin. "

      EU:ssa ovat voimassa suuremmat vapaudet kuin missään muussa yhteisössä. Niistä hyötyvät kaikki EU-kansalaiset, myös EU-vihaakat.

    • toispuoltjocke

      Nimimerkki avaus-on-valetta yrittää katteettomilla perusteluillaan kumota aloittajan faktat, mutta epäonnistuu siinä surkeasti.

      • Faktaa ... Ha Ha ha HAAAA Haaa hoh hoh hohj.,
        Oi oi oi oijoo hoho hoh . . . Ho Faktaa.... Ho ho


    • UnionFan

      EU-vihaaja: "EU on vasemmistoliberaalin eliitin hanke, jonka päätarkoitus on tuhota eurooppalaiset kansallisvaltiot. Eli tuhota eurooppalaiset kansat ja lopulta koko valkoinen väestö maanosasta."

      EU on demokraattisten maiden liitto, joka vahvistaa Euroopan kansojen voimaa

      "Kyse on kulttuurimarxismista ja paneuroopplaisuus-aatteesta. Raha-asiat ovat pikkuongelma tuohon karmeaan tavoitteeseen verrattuna!"

      Hölynpölyä. Asialla ovat maltilliset puolueet oikealta vasemmalle. Vain äärilaidat vastustavat.

      "Vasemmistoliberaalit pyrkivätkin aivopesemään kansalaiset arvostamaan vain rahaa. "

      EU:n kärkihankkeet ovat pääoman, tiedon, tavaroiden ja ihmisten vapaa liikkuvuus. Kansalliset kulttuurit ovat voimissaan.

      "Kaikki muu perinteinen ja hyvä arvomaailma pyritään pyyhkimään pois, koska ne ovat salahankkeen tiellä."

      Miksi salahankkeesta tietävät vain valeitaan lykkivät EU-vihaajat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe