Miksi Putin kävi suomessa ja Pence. . . .

Miksi Putin kävi suomessa ja Pence kävi nyt Virossa ym ym.
Olen yrittänyt lukea keskustelupalstoja ja saada asiaan ymmärrystä, mutta ei ole
löytynyt yhtään kirjoitusta totuudesta.

Jos Katse kohdistetaan siihen mitä nyt juuri tapahtui. Venäjä irtisanoo Jenkkien
diplomaatteja. USA asettaa uusia pakotteita. Tässä ne varmaan ne tärkeimmät näin
ensin. Myös Pohjois-korean tilanne ajaa Jenkkejä myötä mielistelemään Natoa.
Siinä Ne tärkeimmät kohokohdat.

Mitä Venäjä sitten haluaa suomen tekevän ?
Ensimmäisenä tulee mieleen vakoilu: Eli suomesta etsitään sellaisia yrityksiä ja yhteisöjä.
Toisena tulee mieleen: Miten Venäjä voi kiertää sille tärkeitä asioita EU:ssa ja mitkä
yritykset olisivat niitä ja miten vaikutetaan suomen viranomaisiin.
Hyökkäily ja hölmöily ei silloin missään vaiheessa ole järkevää, koska nukkehallitus on
se tavoite ja sen valta-aseman hyväksikäyttäminen vaikka EU:ssa.

Nyt kun luette tätä kirjoitusta niin älkää ajatelko, että Te olette joku suomi, sillä todellisuudessa
Te tai suurinosakaan ei ole Hevopa***** teistä. Pääpaino tietenkin on suuryrityksillä ja isoilla
virastojen johtajilla. Yritykset mistä keskustellaan ovat tietenkin poliittisia valintoja ja niiden
omistus ja rahastus määräytyy maailmanmarkkinoilla eri pörsseissä.

Miksi tämä kirjoitus on EU:n palstalla ?
Tämä kirjoitus on hyvä siinä, että se auttaa joitakin, niitä joilla on järkeä ymmärtämään
kokonaiskuvia monesta mielenkiintoisesta asiasta ja miksi ja miten esim. G20 ja G6 maat
pyörittävät ja EU on siinä hyvin keskeinen.

Tämä kertoi myös sen miksi suomi on EU:ssa ja mitä vastapainoja on virastojen organisaation
vastapainona ja niissä työskentelevien ihmisten asemasta. Paljastaa myös sen
kokonaisuuden jossa ja missä tilassa suomi valtiona on.

Monet asiat mikä Teille on kerrottu on ihan Valtion propaganda osaston tuotteita ja tuettua
mediaa niin elokuva, kuin radion ja lehdistön osalta. Sanon tämän myös esimerkkinä näille
EU:n vastaisuuden kirjoittajille, että älkää puhuko Vihervasemmisto tai UFO kieltä, vaan
selkeätä essee muotoista kirjoitusta.

EU:n Liittovaltio on ihmisille paras ja ehdottomasti yksilölle ja tasa-arvoisuudelle.

17

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UnionFan

      Putin kävi Suomessa, koska täytämme valtiona 100 vuotta. Piti kai olla onnittelukäynti, vaikka varsinainen onnittelu unohtui.

      Pence ei ole ollut Suomeen tulossakaan. Hän on Virossa pumppaamassa Baltian maiden johtajiin uskoa USA:n ja Naton tehoon Trumpin sekoiluista huolimatta.

      "Monet asiat mikä Teille on kerrottu on ihan Valtion propaganda osaston tuotteita ja tuettua
      mediaa niin elokuva, kuin radion ja lehdistön osalta."

      Ei ole olemassa mitään "Valtion propagandaosastoa". Suomen vapaa media kertoo tapahtumista kukin omalla tavallaan.

      Jospa pitäisit kirjoituksissasi lyhyen tauon, vaikka vain tuonne vuoteen 2050?

      Tekstisi ovat useimmin silkkaa soopaa, vaikka olet liian tyhmä sitä ymmärtämään.

      • Jokaisella puolueella on jo oma toimittaja kaarti ja valtio tukee eri medioita mitä
        milläkin nimillä.
        EU on luomassa omaa puolustusta ja osittain Britannian takia.
        Pohjois-korea uhkailee Jenkkejä ja Jenkit tarvitsee kansainvälistä tukea.

        Putini keskustelee aina joka paikassa ja sillä on lista kysymyksistä ja mitä
        vastauksia haetaan.


      • Jatkat-höpinää

        1. Puolueilla on tiedottajat ja tiedotuslehti, mutta ei muita medioita.

        2. Valtio ei tue medioita poislukien eduskunnan valvoma Yle.

        3. EU ei luo omaa puolustusta. Siitä vastaa Nato.

        4. Mitä P-Korea tähän kuuluu?

        5. Tietysti putin on valmistautunut keskustelemaan eri teemoista.

        6. Olet sekava ja tauon tarpeessa.


      • Lisäksi jokainen uutinen on politiikkaa ja Tiedätkö millaisia rahoja laitetaan vaali
        ja muuhun mainontaa ?
        Ota nyt jo vaipat pois jalasta ja tule aikuisten maailmaan... Sellaista taateli taateli
        maailmaa ei ole on vain ja ainoastaan raha ja valta.


      • Surkeaa-sotkemista

        1. Elokuvasäätö myöntää tukea elokuvantekijöille, ei medialle.

        2. Veikkaus ja RAY jakavat voittovaroja niitä koskevan lain perusteella yleishyödyllisiin tarkoituksiin.

        3. PS saa tukea kannattajiaan haluamallaan tavalla.

        4. Vaalimainonta on täysin eri asia kuin uutistoiminta.

        5. Olet typerä sähläri ja asioiden sotkija.


      • Liittovaltio
        Surkeaa-sotkemista kirjoitti:

        1. Elokuvasäätö myöntää tukea elokuvantekijöille, ei medialle.

        2. Veikkaus ja RAY jakavat voittovaroja niitä koskevan lain perusteella yleishyödyllisiin tarkoituksiin.

        3. PS saa tukea kannattajiaan haluamallaan tavalla.

        4. Vaalimainonta on täysin eri asia kuin uutistoiminta.

        5. Olet typerä sähläri ja asioiden sotkija.

        Jos se maailma olisikin näin mitä tuossa kirjoita, niin tämähän olisi perin
        yksinkertaista ja kaikki olisivat onnellisia ?

        Jos olisi sellainen iso kuningas joka vain jakaa toisille ja eikä itse käytä aivoja, niin
        asiat voisivat olla niin. Mutta Sillä Isolla kuninkaalla voi olla vaikka vaimo ja lapsia ja
        aikaisemmasta parittelusta myös jälkikasvua, niin sillä kuninkaalla ei olisi enään
        motivaatiota jakaa asioita ilman aivoja.


    • qåaäzm

      Hyvä kun kävi. Suomen on parasta hoitaa suhteita myös itään. Suomi ei voi mitään maantieteelliselle sijainnilleen. Karhun kanssa on vain tultava toimeen. Piste.

      Rauhanaika on aina parempi kuin sota. Sodan todennäköisyys lisääntyy jos nato tulee Venäjän rajalle. Taidatte halutakin sotaa vai?

      • SotakiimainenVenäjä

        Venäjä on hyökännyt niihin kahteen naapurimaahansa, jotka eivät ole Natossa.

        Venäjän sotakiima riistäytyy valloilleen niissä maissa, jotka eivät ole rauhanjärjestö Natossa.


      • SotakiimainenVenäjä kirjoitti:

        Venäjä on hyökännyt niihin kahteen naapurimaahansa, jotka eivät ole Natossa.

        Venäjän sotakiima riistäytyy valloilleen niissä maissa, jotka eivät ole rauhanjärjestö Natossa.

        Ei sotia käydä siitä syystä, että huvittaa ja joku vittuilee...

        Sodassa kuolee aina ihmishenkiä ja oli se johtaja kuka tahansa joka sellaiseen
        ryhtyy vaarantaa valtansa. Osa on päätynyt hirttosilmukkaan.
        Turha uskotella ja Pelotella sellaisilla asioilla ja Putin ja sen johtajisto on
        sanonut, että suomi on halvempi ostaa, kuin sotia.

        Monen kannattaisi avat se tietokone noille kiinteistö sivuille. Maa ja talot muualla
        suomea ovat aivan arvottomia monet niistä eivät kelpaa edes 50 euron vakuudeksi.

        Onko ne venäläiset tulossa Helsinkiin ostamaan ne kiinteistöt vai sotimaan ?
        Mitä Venäläiset tekee arvottomalla maalla, jossa pakolaisetkaan ei viihdy ?
        Pitää olla sellainen järki mitä puhutaan ja käsitellä sellaisia perusasioita.

        Tiedän, että haluat vaimosi kanssa eduskuntaan ja siksi kirjoitat, vaikka tiedät
        totuuden. Onhan sinun sitten hyvä, kun saat vaimollesi hyvän viran ja Itse saat
        aina pullakahvia ja kätesi valtion ja kuntain rahoihin.


      • PieniMunaPieniSielu

        Kukaan ei ole pyytänyt tai toivonut Venäjän hyökkäyksiä naapurimaihinsa, joista kumpikaan ei ole edes Natossa.

        Putin saa kiksejä pienen miehen päähänsä ja syfilisoituneissa päissään ulostelevat NovoNaziTrollit hihhuloivat mukana.


      • PieniMunaPieniSielu kirjoitti:

        Kukaan ei ole pyytänyt tai toivonut Venäjän hyökkäyksiä naapurimaihinsa, joista kumpikaan ei ole edes Natossa.

        Putin saa kiksejä pienen miehen päähänsä ja syfilisoituneissa päissään ulostelevat NovoNaziTrollit hihhuloivat mukana.

        Onko sinun päämäärä saada kansanedustan paikka nykyiseen malliin vai
        laajempi hallintomallin vaihto ? Laajempi hallintomallin muutos on lienevät
        helpompi toteuttaa.

        Tarvitse Vallankumous neuvoston ja neuvonantajat ja ohjelman ja strategian.
        Pitää laatia suunnitelma esim. Mannerheimin patsaan kaatamisesta ja siihen
        osallistuvien uskollisuudesta ja määrästä esim.

        Media toimittajille on myös annettava tiedote ja tavoitteet sillä hetkellä.
        Ajoitus vaikka viraston saarrosta ja siitä saatavan hyödyn laskenta ja kuinka
        moni alkaa silloin toivo Teidän voittoa.

        Porkkanaa on myös tarjottava ihmisille ja valmiit syytös-strategia nykyistä
        hallintoa kohtaan ja on eliminoitava heidän puolustus. Ihmiset on myös
        saatava hurmokseen ja saatava uskomaan, kuin lottovoittoon.

        Tiettyjä julmempia asioita on myös tehtävä, mistä ei enään ole paluuta ja
        ne on ajoitettava oikein.

        Minusta on tyhmää tehdä sellaista tyhmää tori hommaa jos kerran porukkaa on.
        Tuo rasisti teema ei käy ollenkaan, koska et saa kansainvälistä tukea.
        Kyllä minä yritän auttaa jos kerrot mitä olet miettinyt.


      • RussoNatsiTrollit

        NovoNaziRossijan trolleja ovat Janus Putkonen (huutelee mielellään naisia alentavia kommentteja donetskilaisessa yökerhossa), Johan Bäckman (huoritteli ja ryssitteli venäläistä vaimoaan avioeroprosessin aikana), Juha Molari (paritti venäläistä vaimoaan Helsingissä), Jon Hellevig (uhkasi raiskauksella suomalaista kansainvälistä oopperatähteä) jne jne.


    • Funlandiankansalainen

      Syy on selvä. Putin tuli kertoon Niinistölle, mitä oli sopinut Trumpin kansa. Pence meni kertoon Baltian johtajille, mitä Trump oli sopinut Putinin kanssa. Avoimmuus on poikaa.

      • Oliko tämä Varma tieto ? ?
        Että mulla oli vähän heikko englanti ?


      • HeikkoaAinesta

        Oli mulla suomen taitokin heikko.


    • Bror-Erik1974odin

      Varmaan molemmilla oli hyvä tarkoitus käydä moikkaamassa tuttua hyvää naapuriaan. -Ai niin mutta Pence,, ja Viro..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe