Nokia ja Eurooppa ja sen mahdollisuus.

Miettikää tätä mitä kirjoitan.
Miksi Nokian osake ei nouse, vaikka tekee hyvää tulosta ja kehittyy ?
Tähän on yksinkertainen vastaus: Suomessa ei ole sijoitusvarallisuutta ! !
Asian huomaatte vastaavasti naapurista Ericssonista ja sen osake käyttäytymisestä.

Nokian osakkeen hinnan määrää ne osakkeet, jotka ovat kaupan. Suurimmat pankkiiriliikkeet
ja suursijoittajat ovat sen tosiasian laskeneet välittömästi Alcatel lucent kaupan jälkeen.
Markkinoilla olevien osakkeiden määrä suorastaan räjähti.

Miksi sitten ulkolaiset ja eurooppalaiset ei osta Nokiaa ?
Vastaus: Koska Nokia on suomalainen yhtiöä ja monellekko Teistä tulisi mieleen sijoittaa
Vaikka Afrikkaan ja Nigeriaan vaikka se voisikin olla hyvä ?
Suomea on huudettu sosialistisena ja kommunistisena valtiona aina vuoden 1944 jälkeen.
Suomessa on uutisoitu olevan 20 000 katulasta. Huostaanotto tarkoittaa monessa maassa
juuri katulasta, koska kukaan missään maassa ei luovu lapsestaan ilman huutavaa hätää.
Alkoholismi on myös monesti ollut lehdissä ja poliiseja näkyy helsingin keskustassa enemmän,
kuin muissa kaupungeissa ja oudot rajatarkastukset ja viinan pois otot ovat näkyneet ihmisten
silmiin.

Itse asiassa suomi on euroopan unionin köyhimpiä maita, oli ihan Eurostatin julkaisussa. Pääsi
myös Helsingin sanomiin. Poistettiin ja perusteltiin, että ei ole laskettu asuntovarallisuutta.
Asuntovarallisuus ei tietenkään näy osakekaupoissa eikä investoinneissa.

Nyt kun puhutaan EU:sta, niin voisiko olla oletettavaa, että Nokian kotipaikka muutetaan, vaikka Saksaan tai Jenkkeihin ? Nokia alkaa olemaan hyvässä kunnossa ja osake aika halpa ja
se tietää tietenkin sijoittajien ja Nokian itsensä kannalta hyvää tämä kotipaikan muutos.

Kun Te näette tämän tosiasian tästä Nokian osakekurssista, niin voisitteko ikinä kuvitella, että
suomi edes pääsisi Euroopan unionin jäseneksi takaisin jos se eroaisi EU:sta ?
Koettakaa ymmärtää, vaikka Teille näytetään uusinta tuntematonta sotilasta vaikka kuinka
monta kertaa. Niin siinäkään elokuvassa ei tuoda selvästi esille, että suomi oli ennen sotaa
hyvin oikeistolainen. Siinäkin kerrotaan, että Teillä säilyi tämä oikeistolainen Parlamentti.
No historia on toisenlainen.

Vaikka Te sen elokuvan hurmassa nyt kuvittelette semmoista. Mutta miten on jos maassa
ei enään olisikaan yrityksiä ja Pankit ja asuntojen arvo on kuin jossakin Ambomaalla ?
En edes ymmärrä miksi joku pelle edes puhuu sellaista EU:sta eroa. Sehän on jo täysin
järjetöntä jos luitte tämä mitä tähän kirjoitin.

Tässä kirjoituksessa on kerrottu aika hyvin se tämän hetkinen taloudellinen tilanne ja
positio Euroopan unionissa. Tässä kirjoituksessa ei pitäisi olla yhtään virhettä !
Tiedän senkin miksi tilanne on muodostunut tällaiseksi. Mutta sitä minä en käsittele tässä.

Minä odotan sen ryhmän nousemista tässä kuviossa, koska se oli se Shakki ja Matti ja EU:n
Liittovaltio tulevaisuus. Myös näiden EU:n vastustajien toivoisin ottavan huomioon mitä
kirjoitin.

3

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiitosVahvistuksesta

Taas epäloogisuuden huippu eunukilta!

EU-jäsenyyden hyötyä on juuri perusteltu sillä, että se tuo sijoituksia Suomeen.

Ja nyt eunukki valittaa, kun niin ei ole tapahtunutkaan???

Eli SEKIN ainoa "hyöty" on valhe!!!

• Minä niistä sinun perusteluista en tiedä yhtään mitään ja miksi yleensä sinulle
        pitäisi perustella ?
        Me ollaan vähän erissä maailmoissa kun minä ajattelen itse ja sinä kuuntelet toisten
        perusteluita. Mistä sä yleensä voit tietää, että sinun poliittinen johtajasi on viisas ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      174
      2143
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1931
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      58
      1602
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1482
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1409
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      178
      1401
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1238
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1193
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1178
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1085
    Aihe