Nokia ja Eurooppa ja sen mahdollisuus.

Miettikää tätä mitä kirjoitan.
Miksi Nokian osake ei nouse, vaikka tekee hyvää tulosta ja kehittyy ?
Tähän on yksinkertainen vastaus: Suomessa ei ole sijoitusvarallisuutta ! !
Asian huomaatte vastaavasti naapurista Ericssonista ja sen osake käyttäytymisestä.

Nokian osakkeen hinnan määrää ne osakkeet, jotka ovat kaupan. Suurimmat pankkiiriliikkeet
ja suursijoittajat ovat sen tosiasian laskeneet välittömästi Alcatel lucent kaupan jälkeen.
Markkinoilla olevien osakkeiden määrä suorastaan räjähti.

Miksi sitten ulkolaiset ja eurooppalaiset ei osta Nokiaa ?
Vastaus: Koska Nokia on suomalainen yhtiöä ja monellekko Teistä tulisi mieleen sijoittaa
Vaikka Afrikkaan ja Nigeriaan vaikka se voisikin olla hyvä ?
Suomea on huudettu sosialistisena ja kommunistisena valtiona aina vuoden 1944 jälkeen.
Suomessa on uutisoitu olevan 20 000 katulasta. Huostaanotto tarkoittaa monessa maassa
juuri katulasta, koska kukaan missään maassa ei luovu lapsestaan ilman huutavaa hätää.
Alkoholismi on myös monesti ollut lehdissä ja poliiseja näkyy helsingin keskustassa enemmän,
kuin muissa kaupungeissa ja oudot rajatarkastukset ja viinan pois otot ovat näkyneet ihmisten
silmiin.

Itse asiassa suomi on euroopan unionin köyhimpiä maita, oli ihan Eurostatin julkaisussa. Pääsi
myös Helsingin sanomiin. Poistettiin ja perusteltiin, että ei ole laskettu asuntovarallisuutta.
Asuntovarallisuus ei tietenkään näy osakekaupoissa eikä investoinneissa.

Nyt kun puhutaan EU:sta, niin voisiko olla oletettavaa, että Nokian kotipaikka muutetaan, vaikka Saksaan tai Jenkkeihin ? Nokia alkaa olemaan hyvässä kunnossa ja osake aika halpa ja
se tietää tietenkin sijoittajien ja Nokian itsensä kannalta hyvää tämä kotipaikan muutos.

Kun Te näette tämän tosiasian tästä Nokian osakekurssista, niin voisitteko ikinä kuvitella, että
suomi edes pääsisi Euroopan unionin jäseneksi takaisin jos se eroaisi EU:sta ?
Koettakaa ymmärtää, vaikka Teille näytetään uusinta tuntematonta sotilasta vaikka kuinka
monta kertaa. Niin siinäkään elokuvassa ei tuoda selvästi esille, että suomi oli ennen sotaa
hyvin oikeistolainen. Siinäkin kerrotaan, että Teillä säilyi tämä oikeistolainen Parlamentti.
No historia on toisenlainen.

Vaikka Te sen elokuvan hurmassa nyt kuvittelette semmoista. Mutta miten on jos maassa
ei enään olisikaan yrityksiä ja Pankit ja asuntojen arvo on kuin jossakin Ambomaalla ?
En edes ymmärrä miksi joku pelle edes puhuu sellaista EU:sta eroa. Sehän on jo täysin
järjetöntä jos luitte tämä mitä tähän kirjoitin.

Tässä kirjoituksessa on kerrottu aika hyvin se tämän hetkinen taloudellinen tilanne ja
positio Euroopan unionissa. Tässä kirjoituksessa ei pitäisi olla yhtään virhettä !
Tiedän senkin miksi tilanne on muodostunut tällaiseksi. Mutta sitä minä en käsittele tässä.

Minä odotan sen ryhmän nousemista tässä kuviossa, koska se oli se Shakki ja Matti ja EU:n
Liittovaltio tulevaisuus. Myös näiden EU:n vastustajien toivoisin ottavan huomioon mitä
kirjoitin.

3

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiitosVahvistuksesta

      Taas epäloogisuuden huippu eunukilta!

      EU-jäsenyyden hyötyä on juuri perusteltu sillä, että se tuo sijoituksia Suomeen.

      Ja nyt eunukki valittaa, kun niin ei ole tapahtunutkaan???

      Eli SEKIN ainoa "hyöty" on valhe!!!

      • Minä niistä sinun perusteluista en tiedä yhtään mitään ja miksi yleensä sinulle
        pitäisi perustella ?
        Me ollaan vähän erissä maailmoissa kun minä ajattelen itse ja sinä kuuntelet toisten
        perusteluita. Mistä sä yleensä voit tietää, että sinun poliittinen johtajasi on viisas ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe