Olen miettinyt miksi ei ymmärretä Eurooppaa.

Lähtökohtaisesti Teidän pitäisi pyrkiä ajattelemaan omilla aivoilla ja omaa elämää.
Miksi Te vänkäätte tänne jotain suomi-paskaa ja sen johtajia sitten, eikö se kerro
sitä, että Te ajattelette silloin jonkun toisen asian kautta ?

Silloin unohdatte ajattelusta kaiken oleellisimman eli perusasiat ja mihin ja miksi jotain
tarvitaan ja jotain taas ei tarvita Teidän omassa elämässä. Eli jos se lähtökohta on
Teillä Teidän oma elämä ja perhe ja millainen tulevaisuuden suunnitelma Teillä on.
Silloinhan Te ette voi puhua mitään suomi-paskaa, koska muilla ihmisillä ei ole samaa
perhettä eikä samaa tulevaisuuden suunnitelmaa.

Teitä harhautetaan koko ajan ja Teitä tarkoituksenmukaisesti johdatellaan ajattelemaan
vastoin, kuin Te normaalisti tekisitte. Laitan esimerkin:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005311603.html¨

Nyt kun luitte tämän linkin kirjoituksen, niin minkälaisen kuvan se antaa ?
Eli ensimmäisenä tulee kuva, että suomesta käydään ja suomeen aina palataan.

Tässä artikkelissa ei halutakkaan tuoda esille, että Italiassa käy liki 100 miljoonaa turistia.
Eurooppalaisia vaikka Ruotsalaisia ja Tallinnalaisia ja Pietarilaisia yli 50 miljoonaa.
Jos Eurooppa on meidän yhteinen maamme, niin uutinen olisi pitänyt kirjoittaa: Nainen tai
mies sairastui Venetsiassa tuhkarokkoon ja terveysviranomaiset tutkivat tartunnan lähdettä.

Toivottavasti ymmärrätte mitä kirjoitin ja tässä puhutaan myös poliittisesta kirjoittamisesta.

5

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se uutinen oli näin:
      Italiasta palannut suomalainen sairastui tuhkarokkoon
      Julkaistu: 2.8. 14:12
      Italiasta palannut pirkanmaalainen on sairastunut tuhkarokkoon. Myös samassa seurueessa matkustaneilla henkilöillä on ilmaantunut oireita.
      Pirkanmaalla asuva ihminen on sairastunut tuhkarokkoon Italian-matkan jälkeen, kertoo Pirkanmaan sairaanhoitopiiri.

      Oireina oli kuumetta ja ihottumaa. Sairastunut on saanut tuhkarokkorokotteet lapsuudessaan.

      Myös tuhkarokkoon sairastuneen henkilön kanssa samassa seurueessa matkustaneilla henkilöillä on ilmaantunut tulehdusoireita. Heistä otettujen tuhkarokkonäytteiden tulokset valmistuvat huomisen aikana.

    • Jos haluatte Voittaa kansanedustajan paikan, niin Tehkää Macronit.
      Kuinka Helppo Teidän On tuhota koko suomen hallintojärjestelmä !

      Kaikki Heillä perustuu valheelle.
      Vedätte historiaa pöytään ja kaikki heidän suomalaiset geelit ja Geenit ulos
      valheineen. Sitten vai kova rumba ja kova musiikki ja porukka seuraa voittajaa.
      Teette sen, niin kuin Hitler nousi valtaan, mutta ilman rasismia. Antaa palaa.

      Jaatte Valtion ja kuntain omaisuuden ihmisille ja annatte heidän päättää omasta
      elämästään ja rahoistaan.

      Siinä on mallia luoda uutta identtiteettiä ja Elämää !!
      https://www.youtube.com/watch?v=Qk52ypnGs68

      Lopeta se tyhmä rasismi ja rotuoppi... Raha ratkaisee ja kova meno.

      • Jos et pääse sen suomen kommunismin yli, niin kerron miten sitten valtio puoli.
        Eli luot uuden valtion ja rakennat sen rasitteeksi Euroopalle ja kaikille valtioille.

        Eli Raha ja sen liikkeet määräävät maailmaa, muu tulee kyllä perässä.
        Rikkaat ovat ihmisiä ja kaikilla on haaveita ja toiveita ja jokainen yritys hakee
        voittoja.
        https://www.youtube.com/watch?v=VajBSdxjsjY


      • Liittovaltio kirjoitti:

        Jos et pääse sen suomen kommunismin yli, niin kerron miten sitten valtio puoli.
        Eli luot uuden valtion ja rakennat sen rasitteeksi Euroopalle ja kaikille valtioille.

        Eli Raha ja sen liikkeet määräävät maailmaa, muu tulee kyllä perässä.
        Rikkaat ovat ihmisiä ja kaikilla on haaveita ja toiveita ja jokainen yritys hakee
        voittoja.
        https://www.youtube.com/watch?v=VajBSdxjsjY

        Kommentoi, oliko sinun mielestä kauniita naisia ?
        Jos olisin nuori, niin ihanne olisi kyllä selvä ?
        Todella hyvin tehty video myös.
        https://www.youtube.com/watch?v=VajBSdxjsjY


    • trollit.roviolle

      Lähtökohtaisesti sun kannattais jo lopettaa tuo trollaus. EU on jo todelliset kasvonsa näyttänyt. Se ei palvele kansaa. Kansa on vain kärsijän roolissa. Jokainen, joka joutuu EUrokorruption uhriksi, tulee havahtumaan todellisuuteen ja liittymään meihin, kasvavaan eurovastustajien kansanosaan. Ihan turhaan räkytät tuotaa samaa paskaa, mikä on paskaksi todettu jo kauan sitten. Mikä sua ajaa? Trolli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe