KATEELLISET CARAVAANARIT!

http://www.is.fi/autot/art-2000005362660.html

Ymmärrän kiukun! reissaajien pitäisi kantaa rahansa caravaanari kerhoille! hinnat on hilattu pilviin caravaanari alueilla, tavallinen matkaaja valitsee puskaparkin mieluummin kuin maksaa maltaita yhdenyön parkista!
Olin parivuotta jäsen tuohon SF- caravaanari kerhoon, ja totesin että kateellista ja sisällelämpiävää sakkia ovat, muista väitteistä huolimatta! Erosin kerhosta ja hyvin olen silti pärjännyt, ei ole tarvinnut kuunnella humalaisten caravaanarien väittelyitä, kenellä on paras vaunu taikka auto! Eräskin ihmemies caravaanari kehui käyneensä rekalla Uralin takana peruuttamalla! Aika paksua juttua !

Late Lapista. SSSS Ry!

31

632

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IgFarben

Tuletko Late toimeen kenenkään kanssa?

• roskaväkeä

Toimi kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Caravaanarit ovat kyllä sikaporukkaa. Roskat heitetään ikkunasta kankaalle, ja sen jälkeen vaihdetaan tylysti taas roskaamispaikkaa. Marjametsät ovat nykyisin täynnä caravaanareiden jätöksiä.

• Uskoitko

Et kai ottanut sitä kaverisi Jokisen Reinon rekanperuutusjuttua todesta, Late? Eihän Reino osaa ajaa rekkaa edes etuperin, saatikka sitten peruutttaa.

• Minulla ei ole kaveria jonka nimi olisi Jokisen Reino!

Late Lapista. SSSS Ry!

• ei.vaan.ole
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Minulla ei ole kaveria jonka nimi olisi Jokisen Reino!

Late Lapista. SSSS Ry!

Ei tosin minkään muunkkaan nimistä, eihän sinulla somalipaska ole kavereita.

• Taivaan-Tosi

Kyl karavaanarit on nuukempia kuin Laihialaiset ! !

• Homoaho

Ei ollut paksua juttua verrattuna siihen tuubaan mitä itse kirjoittelet, Late

• Ei_hirveästi

Ei tuo jäsenmaksu kovin korkea ole. Edullisen konjakkipullon hinta. Mutta on ne jäsenmaksut korkeat tuolla pursiseurassa. Tuuhan sinne jäseneksi, niin sitten näet kunnon jäsenmaksuja!

• Minulla kulkee veneeni trailerin päällä, missä venettäni tarvitsen en kaipaa puriseurojen jäsenyyttä. Ruotsinpuolella nuo pursiseuran masut ovat ihan kohtuullisia !

Late Lapista. SSSS Ry!

• Suhdeongelmia
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Minulla kulkee veneeni trailerin päällä, missä venettäni tarvitsen en kaipaa puriseurojen jäsenyyttä. Ruotsinpuolella nuo pursiseuran masut ovat ihan kohtuullisia !

Late Lapista. SSSS Ry!

Vieläkös te olette läheisissä tekemisissä kotkalaisen Rumatikki-Reinon kanssa, vai onko pitkä välimatka esteenä teidän tiiviille kanssakäymisellenne, Late?

• toteaja
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Minulla kulkee veneeni trailerin päällä, missä venettäni tarvitsen en kaipaa puriseurojen jäsenyyttä. Ruotsinpuolella nuo pursiseuran masut ovat ihan kohtuullisia !

Late Lapista. SSSS Ry!

Ja valehtelu vaan jatkuu, se paatti minkä alla majailet on kunnan omistama, muista se.

• Ei_koko_aikaa
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Late Lapista. SSSS Ry!

Ei sitä venettä kaiken aikaa trailerilla kuljeteta. Pitää välillä järvessäkin käyttää, muuten menee venereissu yksitoikkoiseksi. Mutta älä nyt suotta Late suutu, pitää ymmärtää hieman leikinlaskuakin.

• uralonrautaa
    • asdfsadfasdfadsfsdafsadf

oliskohan porukalla nyt peiliin katsomisen paikka kiukuttelun sijaan?
      osa ei vain jaksa mennä sinne öykkäröihien juoppojen sekaan jossa ollaan kuin sillit suolassa.

• muutamaneliömetri

Jotkut pösilöthän asuvat jopa kerrostalossa. Sääliksi käy niitäkin juntteja, jotka eivät tiedä oikeasta ja vapaasta elämästä mitään.

• Eiseinätahdistaneet
        muutamaneliömetri kirjoitti:

Jotkut pösilöthän asuvat jopa kerrostalossa. Sääliksi käy niitäkin juntteja, jotka eivät tiedä oikeasta ja vapaasta elämästä mitään.

Myös minä olen asunut aikoinani sinun laillasi kadulla, se vasta oli oikeata ja vapaata elämää!

• muutamaneliömetri
        Eiseinätahdistaneet kirjoitti:

Myös minä olen asunut aikoinani sinun laillasi kadulla, se vasta oli oikeata ja vapaata elämää!

No meillä on 230 neliön okt, vajaan 400 neliön konehalli ja muut pakolliset pihamaan apurakennukset, kuten savusauna. Lähin naapuri vajaan kilometrin päässä. Ei kukaan täysipäinen ihminen asu muutaman neliön betonibunkkerissa.

• Pakkorakonen
        muutamaneliömetri kirjoitti:

No meillä on 230 neliön okt, vajaan 400 neliön konehalli ja muut pakolliset pihamaan apurakennukset, kuten savusauna. Lähin naapuri vajaan kilometrin päässä. Ei kukaan täysipäinen ihminen asu muutaman neliön betonibunkkerissa.

Ne on nuo maaseudulla sijaitsevat metsämökit ja puimakonehallit nykyään niin aliarvostettuja, etteivät ne riitä edes entisten lainojen vakuudeksi.

• kauhuskenaario
        Pakkorakonen kirjoitti:

Ne on nuo maaseudulla sijaitsevat metsämökit ja puimakonehallit nykyään niin aliarvostettuja, etteivät ne riitä edes entisten lainojen vakuudeksi.

Neuvostoliittokin romahti. Neukkukuutiolla ei ole siis kysyntää. Eikä ihme, koska ihminen tarvitsee ympärilleen riittävsti tilaa. Jos joutuu alistumaan ahtauteen, niin ihmisestä tulee stressaantunut mielenterveyspotilas, joka on oikea kultakimpale lääketehtaille. Huumepäissään ihminen sietää hyväksikäyttöään edes jotenkin.

• Stressaavaa
        kauhuskenaario kirjoitti:

Neuvostoliittokin romahti. Neukkukuutiolla ei ole siis kysyntää. Eikä ihme, koska ihminen tarvitsee ympärilleen riittävsti tilaa. Jos joutuu alistumaan ahtauteen, niin ihmisestä tulee stressaantunut mielenterveyspotilas, joka on oikea kultakimpale lääketehtaille. Huumepäissään ihminen sietää hyväksikäyttöään edes jotenkin.

Ihan totta, jos maaseutumökki on vielä tasakattoinen tyyliä neukkukuutio, ja tuntin nurkalla puoliksi kaatunut aaltopeltihalli, niin silloin siitä ei päse eroon kuin pakkohuutokaupan kautta.

• ihmeidenaika
        Stressaavaa kirjoitti:

Ihan totta, jos maaseutumökki on vielä tasakattoinen tyyliä neukkukuutio, ja tuntin nurkalla puoliksi kaatunut aaltopeltihalli, niin silloin siitä ei päse eroon kuin pakkohuutokaupan kautta.

Neuvostoliittohan olikin ryöstetyn omaisuuden pakkomyyntilaitos. Ei ihme jos romahti.

• ruikutirui
        Stressaavaa kirjoitti:

Lääkitys on sattunut aika hyvin kohdalleen, jos pystyt elämään siellä betonikuutiossa kaiken hälyn keskellä. Nauratti lueskella vastikään Aamulehdestä kerrostalohörhöjen itkusta, kun kaupunki korotti tontin vuokraa ja junatkin kiusaavat ohi kulkiessaan. Ikään kuin Suomessa ei olisi mahdollista asua kunnollakin...

• Entinenomakotiasukas
        ruikutirui kirjoitti:

Lääkitys on sattunut aika hyvin kohdalleen, jos pystyt elämään siellä betonikuutiossa kaiken hälyn keskellä. Nauratti lueskella vastikään Aamulehdestä kerrostalohörhöjen itkusta, kun kaupunki korotti tontin vuokraa ja junatkin kiusaavat ohi kulkiessaan. Ikään kuin Suomessa ei olisi mahdollista asua kunnollakin...

Melu häiritsee ainoastaan joskus talvella, silloin kun kiinteistöhuollon lumikone käy tuiskun jälkeen aikaisin aamulla aukaisemassa ja hiekoittamassa pihan ja käytävät.
        Ja hyvillä ilmoillahan täällä kaupunkiasunnossa ei toki ole mikään pakko olla, sitä varten on olemassa erikseen vapaa-ajan asunto, jonne voi mennä aina silloin kun vain itseä huvittaa.

Ja kuten olet varmaan pannut merkille, elinvoimaisissa kaupungeissa kerrostaloasuntojen hinnat ovat jatkuvassa nousussa, samoin kuin myös hyvien kulkuyhteyksien varrella olevien talviasuttavien vapaa-ajan asuntojenkin. Kiinteistöveroa toki joutuu maksamaan, tontinvuokria sen sijaan taas ei. Joten mikäpä täällä betonikuutiossa on olla ja elellä.

• Ihraaho

Asutko vielä asuntovaunussa, Late?

• En asu enkä ole asunutkaan, minulla on asuntoja useampia OK talostani kerrostalo osakkeeseen! Asuntovaunu on jäljellä ja asuntoauto lisäksi, notta kyllä minulla asuntoja riittää !

Late Lapista. SSSS Ry!

• asuntojailmanveroja
        Late_Lapista1 kirjoitti:

En asu enkä ole asunutkaan, minulla on asuntoja useampia OK talostani kerrostalo osakkeeseen! Asuntovaunu on jäljellä ja asuntoauto lisäksi, notta kyllä minulla asuntoja riittää !

Late Lapista. SSSS Ry!

Kyllä ne joku siltarumpuministeri kohta vie, jollei ne ole Haaparannan puolella. Korottavat kiinteistöverot pilviin. Köyhyyshän ei ole käsinkosketeltavaa pohjoisessa Suomessa kuten etelässä. Etelän veteliä joutuu avustamaan verotuloilla, jotta 40000 virkamiestä saa bonuksia ja optioita. Helsingillä on velkaa yli 3 miljaardia ja väittävät elättävänsä kaikki kehä-kolmosen ulkopuolella, varmaan siihen kuuluu Tallinnakin ja koko Karjalan kannas Pietarin etelä puolelle.

• Solifer520

Asuntovaunut sais myöskin laittaa väliaikaisen käyttömaksun piiriin, noin niin kuin ihan tasavertaisuuden vuoksi.

• veneetkin.verolle

Kuten myös muut perävaunut. Juppivenetrailereille vielä erikoismaksu, ja veneveroakin voisi alkaa pikku hiljaa suunnittelemaan.

• LapinLate

Jos Neuvostoliitto olisi onnistunut vapauttamaan vuonna 1939 suomalaiset fasismin ikeen alta, meillä ei olisi nyt karavaanari ongelmaa. Maanteillä kulkisi vain kolhoosin traktoreita ja kaalinpäillä ja perunoilla lastattuja kuorma-autoja. Parempiosaiset ajelisivat onnellisina sivuvaunullisilla Uraleilla.

• iloatornista

Huono puoli siinä olisi ollut se, että eivät olisi päässeet sitten katsomaan Parikkalan kohdalla näkötornista miten Suomen puolella viljellään peltoja. Kyllä varmaan olivat siitä onnellisia.

• ha2222

Sama,paitsi etten edes viitsinyt liittyä. Pidän kyllä karavaanari elämästä,mutta olen korkeastikoulutettu, enkä siis viihdy junttien kanssa juoden keskikaljaa ja tapellen siitä mikä SM-liiga jääkiekkojoukkue voittaa minkäkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      88
      1273
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      27
      809
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      13
      787
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      38
      756
    5. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      90
      705
    6. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      687
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      79
      684
    8. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      678
    9. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      58
      628
    10. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      627
    11. 65
      600
    12. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      85
      595
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      41
      571
    14. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      546
    15. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      55
      544
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      534
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      527
    18. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      502
    19. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      485
    20. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      9
      475
    Aihe