Posti on perseestä!

Postimokasi

Pankki lähetti minulle kadonneiden käyttötietojen tilalle uudet. Yli viikko on kulunut ja seurantalistassa näkyy, että lähetys on stopannut jo ennen postia, eikä ole siitä enää edennyt! Vaikka kysessä oli kirjattu kirje, niin postiko takaa, ettei kirjettä ole avattu ja kymmeniä tuhansia nostettu ja tili siis tyhjennetty? Kirjeestä näkyy, että se oli lähtenyt pankista, joten houkutus avata kirje voi olla suuri. Olen koittanut lähettää viestejä Postiin ja kysellä missä lähetys viipyy, mutta vastausta ei ole tullut. Lähetin viestin tänne, sillä jollain voi olla vastaava kokemus.

15

452

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meuhari

No eihän se pankki tietenkään ikinä tietoturvasyistä kaikkia käyttötietoja lähetä yhdessä ja samassa kirjeessä - sepä typerää olisi; kortti ja pin-koodikin tulevat tietenkin eri lähetyksinä.
      Eli vaikka sen kirjeesi joku aukaisisi, niin ei voi nostaa niitä kymppitonnejasi.
      Keksi parempi legenda...toivotaan että kirjeesi pian tulee.

• Postimokasi

Älä ala mussuttamaan , sillä minulla ei ole mitään syytä puhua paskaa

• älä.ole.hölmö

Soita nyt hyvä ihminen sinne ja kysy että mikä mättää ja vaadi että asia selvitetään. Viestejä lähettävät vain teinitytöt toisilleen eikä niihin muut vastaakaan.

• pelitseis

Soita pankkiisi!

• Faktaatkehiin

Jos pankki laittaa ruksin kohtaan, jossa vain henkilö itse voi noutaa lähetyksen ja henkilö ei itse pysty sitä jostain syystä noutamaan, niin ollaan pulassa, eikä tiliä voi käyttää.

• Maan hallinto selittää jotain sekavaa työllisyyden lisäämisestä kun olemassa olevaa työtäkään ei näemmä tarvitse tehdä.
      Kukahan nämäkin höpinät selityksiin siellä itsensäedustuslaitoksessa kirjoittelee,kun piällysmiehet eivät näytä ymmärtävän edes lukemaansa, tosin selityksetkin ovat niin sekavia, ettei niillä tarkemmin tarkasteltuna ole tarkoitustakaan sanoa yhtään mitään.

• Hilloaho

Vai että ihan kymmeniä tuhansia sulta ollaan tililtä rosvoamassa ja tänne kirjoitat hädissäsi.
      Puhut paskaa tai olet tyhmä kuin saapas.

• vaiettua
      • PostilaatikkoVeks

Luku- ja kirjoitustaidottomia monneja. Onneksi tuota postia ei enää muutenkaan juuri tule. Kaikki laskut ja tiedotteet tulevat sähköisesti ja lehtitilaukseni olen irtisanonut.

• org-mummeli

Ihmettelen miksi tuon laitoksen nimi on POSTI, kun ei hoida liiketoimintaansa! Koko ajan palvelu huononee.
      En voi käsittää, että ruohonleikkuu on ydinosaamista.

Eihän Herlinin hissihuoltajatkaan leivo pullaa keikoillaan.

• nmoklpo09

Viimevuonna pankki lähetti minulle uuden pankkikortin jonka posti hukkasi. Selvisi siinä vaiheessa kun menin automaatille niin rahojen nosto töppäsi siihen kun kortti ei olt enää voimassa. Pankkiin yhteyttä uuden kortin saamiseksi joka sitten oli voimassa vasta seuraavan kuun ensimmäinen päivä.
      En ole varma vaikka olisivat sen kortin ruohonleikkuun yhteydessä leikanneet siinä samalla kuin ruohoakin. Tai sitten joku aavikkosamuli oli heittänyt sen menemään tai laittanut omaan taskuunsa. Vaimon korttia sitten käytettiin ostoksiin.

• pilkun.nussertaja

Vaimon korttia ei saa käyttää kuin vaimo. Se on muuten rikos.

• kriuhnoo
        pilkun.nussertaja kirjoitti:

Vaimon korttia ei saa käyttää kuin vaimo. Se on muuten rikos.

Käytin vuosikausia äidin korttia koska hän ei halunnut sen käyttöä edes opetella - ei ongelmia . sitten kerran Kauhajoen S-Marketissa kassa sanoi ,että ei käy tämä kortti; se on henkilökohtainen. No, hain äiteen autosta paikalle ja asia tietysti tuli kuntoon.

Mutta vain siis tämän yhden (1) kerran kassa kiinnitti siihen huomiota, että käytin toisen korttia. Tottakai olisin voinut olla kortin väärinkäyttäjä...

• rikkaus_ja_voimavara

Tollasta lukee postin nettisivuilla, monikulttuuria pukkaa..
      -
      "Kaikkia Postin avoimia työpaikkoja voi selata ja niihin hakea osoitteessa www.posti.com/tyopaikat. Posti työllistää kaikkiaan 23 000 ihmistä. Näistä 18 000 työskentelee Suomessa. Vastaanotamme vuosittain noin 28 000 työhakemusta. Monikulttuurisuus on yrityksemme rikkaus, työntekijämme edustavat pelkästään Suomessa lähes 85 eri kansalaisuutta."

• Anonyymi

kiittäkää berneriä uudesta postilaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2056
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1533
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1467
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1016
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe