Autokauppa käy turbo punaisena !

Suomielpyy

Pakettiautot puolestaan jatkavat kovaa kasvua. Kuluvan vuoden aikana lokakuun loppuun mennessä pakettiautoja oli rekisteröity 13 029 kappaletta, mikä on yli 18 prosenttia edellisvuotta enemmän. Samalla ajanjaksolla myös kuorma-autojen rekisteröinnit ovat 4,1 prosenttia viime vuotta edellä...

12

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilastot

      näyttää vain ensiregistöröinnit, Saksasta tuodaan lisäksi laatuautoja kymmeniätuhansia vuodessa, nyt suomella pyyhkii mahtavasti..

    • Niinhän.sä.väität

      Onneksi Sipilä ja hallitus on saanut autokaupan käyntiin.

      • Kansamukana

        komukka Kyllönen heivattiin mäkeen, se on pienestä kiinni..


    • KauKesk_

      Polttomoottori autot kehittyy edelleen, oli autobild lehdessä. Se tietää akku autojen myynnin hidastumista. Kun pensa-diesel autojen kulutus, saadaan pieneneen vielä lähes puoleen nykyisestä. Se tietää päästöjen vähenemistä, samassa suhteessa.

      Tuo on kuulema mahdollista, kun moottorien iskunpituutta voidaan muunnella, kuormituksen mukaan. Matkaajossa pintakaasulla, iskun pituus lyhenee minimiinsä, näin kulutus laskee.
      Tuo on sitä uutta moottori tekniikkaa, joka tulee markkinoille 2-4 vuoden kuluessa.

      • On.se.vaan.hienoa

        Onneksi Sipilän ja hallituksen aika on riittänyt myös polttomoottorien kehitykseen.


      • KauKesk_
        On.se.vaan.hienoa kirjoitti:

        Onneksi Sipilän ja hallituksen aika on riittänyt myös polttomoottorien kehitykseen.

        Kyllä Sipilä ja minä ollaan tämä keksitty, kyllä nyt punakommarit repii silmät päästään.
        Kun vain Keskustassa osataan ilmaston säästön alkeet, hyvä hyvä me keskusta, olemme maailman paras puolue.......


      • gsdfdgdsfgdsfg
        KauKesk_ kirjoitti:

        Kyllä Sipilä ja minä ollaan tämä keksitty, kyllä nyt punakommarit repii silmät päästään.
        Kun vain Keskustassa osataan ilmaston säästön alkeet, hyvä hyvä me keskusta, olemme maailman paras puolue.......

        Ja ainahan voi ajella sähköpyörällä.


    • Myöskasvua

      Samalla ajanjaksolla myös kuorma-autojen rekisteröinnit ovat 4,1 prosenttia viime vuotta edellä...

      • Ylivoimaista.kepulismia

        Sipilä ja hallitus ajavat siis myös rahtia?


    • Sipilähän se, ja tietystikin hallitus ovat käynnistäneet massivisen auton hankintaboomin. Edelleenkin alamaissa autonmyynti, eikä ihme Sipilän ja hallituksen sekoilujen vuoksi.

      • Autokauppias_juha

        Sipilä ja hallitus valmistavat ja myyvät autoja!


      • Tietystimyös
        Autokauppias_juha kirjoitti:

        Sipilä ja hallitus valmistavat ja myyvät autoja!

        sähköpyöriä !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      2030
    2. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      159
      1965
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      37
      1700
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      122
      1626
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      93
      1463
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      49
      1211
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      73
      1195
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      999
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      985
    10. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      81
      974
    Aihe