Space X törmää taivaankanteen!

kurpahduskolius

15

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osumaa.kansalle

      No, tuliko säröä?

      Koska näyttää olevan noin helppoa osua siihen odottelen kun salkki-lauma joukorahoittaa omat rakettinsa matkaan. Laittakaa kärkeen iso maalisäkki niin jää pysyvä läntti!

    • murahdus

      Ei ole tullut säröä taivaankanteen vaan tässäkin raketti räjähti.
      Luoja tietää kuinka paljon tuota särkemistä on yritetty.
      USA on Werner von Braunin johdolla epätoivoisesti sitä pommittanut. Werner sai hautakiveensäkin kiitoksen taivaankannen pommittajana.

      • valikoitu.osuma

        Miksi kaikkia rakettilaukauksia ei seuraa räjähdys?

        Esimerkiksi suurista Saturn V raketeista, joiden laukaisua katseli paikanpäällä, ei siis pelkästään televisiosta, suunnattomat väkijoukot, yksikään ei räjähtänyt taivaankanteen.


      • lirkutinpas

      • olematon.todiste
        lirkutinpas kirjoitti:

        Yleensä kaikki raketit asettuvat nopeasti vaakatasoon, häviävät horisonttiin ja putoavat meriin.
        https://www.youtube.com/watch?v=oa2Ne1eT9ck

        Missä kohtaa videota tapahtui noista yksikään?

        Vaakataso?

        Horisontti?

        Putosi mereen?

        Seuraavalla kerralla kun väität jotain ja pistät "todistetta" kannattaisi itse tarkistaa ensin että todiste vastaa väitettä edes suurin piirtein.

        Nyt teit täydet Trumpit, esitit vaihtoehtoisen totuuden.

        Etkä edes vastannut kysymykseen.


      • olematon.todiste
        lirkutinpas kirjoitti:

        Yleensä kaikki raketit asettuvat nopeasti vaakatasoon, häviävät horisonttiin ja putoavat meriin.
        https://www.youtube.com/watch?v=oa2Ne1eT9ck

        Missä kohtaa videota tapahtui noista yksikään?

        Vaakataso?

        Horisontti?

        Putosi mereen?

        Seuraavalla kerralla kun väität jotain ja pistät "todistetta" kannattaisi itse tarkistaa ensin että todiste vastaa väitettä edes suurin piirtein.

        Nyt teit täydet Trumpit, esitit vaihtoehtoisen totuuden.

        Etkä edes vastannut kysymykseen.


      • olematon.todiste kirjoitti:

        Missä kohtaa videota tapahtui noista yksikään?

        Vaakataso?

        Horisontti?

        Putosi mereen?

        Seuraavalla kerralla kun väität jotain ja pistät "todistetta" kannattaisi itse tarkistaa ensin että todiste vastaa väitettä edes suurin piirtein.

        Nyt teit täydet Trumpit, esitit vaihtoehtoisen totuuden.

        Etkä edes vastannut kysymykseen.

        Johan tämä tiedetään, millaista "keskustelu" näiden uskovaisten kanssa on. Eivät välitä mistään tosiasioista, jos ne ovat vastoin Raamattua. Joutuu siis väittelemään oman huvin vuoksi, mutta eihän sekään pitkään viehtätä.


    • Johan tämä tiedetään, millaista "keskustelu" näiden uskovaisten kanssa on. Eivät välitä mistään tosiasioista, jos ne ovat vastoin Raamattua. Joutuu siis väittelemään oman huvin vuoksi, mutta eihän sekään pitkään viehtätä.

    • Johan tämä tiedetään, millaista "keskustelu" näiden uskovaisten kanssa on. Eivät välitä mistään tosiasioista, jos ne ovat vastoin Raamattua. Joutuu siis väittelemään oman huvin vuoksi, mutta eihän sekään pitkään viehtätä.

      • miten.tuo.liittyy

        En ymmärrä miten kommentti Raamatusta liittyy tähän?

        Olen itse tavannut ja keskustellut Kuussa käyneen Astronautin kanssa; joka oli myös harras kristitty.


      • miten.tuo.liittyy kirjoitti:

        En ymmärrä miten kommentti Raamatusta liittyy tähän?

        Olen itse tavannut ja keskustellut Kuussa käyneen Astronautin kanssa; joka oli myös harras kristitty.

        Sitä, että miksi muuten viitsittäisiin kiivailla tuollaisesta asiasta, joka on todistettu monta kertaa. Miksi muuten todisteita ei millään hyväksyttäisi? Lisäksi ajatuksella lukien noista kommenteista useinkin tulee esiin yhteys uskonnollisuuteen. Jos eivät kaikki ole ääriuskovaisa, niin lähes kaikki. He vain yrittävät esiintyä tietellisyyden nimissä, mitä näillä palstoilla edellytetäänkin. Mutta he etsivät perusteita ja todisteita nimenomaan pyhien kirjojensa valmiille todistuksille, jopa epätoivoisesti. Siksi ei mikään muu kelpaa.


      • siellä.auktoriteetti.on
        pähkäilijä kirjoitti:

        Sitä, että miksi muuten viitsittäisiin kiivailla tuollaisesta asiasta, joka on todistettu monta kertaa. Miksi muuten todisteita ei millään hyväksyttäisi? Lisäksi ajatuksella lukien noista kommenteista useinkin tulee esiin yhteys uskonnollisuuteen. Jos eivät kaikki ole ääriuskovaisa, niin lähes kaikki. He vain yrittävät esiintyä tietellisyyden nimissä, mitä näillä palstoilla edellytetäänkin. Mutta he etsivät perusteita ja todisteita nimenomaan pyhien kirjojensa valmiille todistuksille, jopa epätoivoisesti. Siksi ei mikään muu kelpaa.

        Tämän palstan perusteella etsivät sitä kyllä youtubesta.


      • siellä.auktoriteetti.on kirjoitti:

        Tämän palstan perusteella etsivät sitä kyllä youtubesta.

        Sinne ovat aktiivisimmat ja kiivaimmat, amerikkalaiset fundalistit suoltaneet propagandaansa. Eli sekin aines on perimmältään Raamatusta ja muista opetuksista.


    • kurnahduskos
      • Katseluun ei tarvitse olla. Minäkin joskus katselen noita videoita, mutta vain huvikseni, että mitä pötyä ne viitsivät jauhaa. Mutta jo tosiaan uskoo niiden väitteitä, täytyy olla jokin vastaanottavuus, ja sehän on lähinnä sellaisilla ihmisillä, jotka jo ottavat esimerkiksi luomiskertomuksen todesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe