Venäjän satelliiteiissa on 121:n megapikselin

HjuvaRussija

23

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhdhdhdhddh

      Vai ei näy "cemtrails", juu ei varmaan näykkään, ei näy meidänkään maatilaa, vaikka on monta kilometriä leveä :), ei näy Tamperetta, Isoa-Omenaa, Helsinki-Vantaan lentokenttää, eikä paljon muutakaan 100 kilometriä kapeampaa kohdetta HAH HAH HAAA

      • YleisSatelliitteja

        Mutta Maapallon värit näkyvät näissä Venäjän videoilla ennen näkemättömin kirkkaina. NASAn kuvissa ei esiinny lainkaan punaisia sävyjä jonka johdosta pidän niitä väärennettyinä.


      • OppimatonVenäjä

        Mitäpä Venäjällä ei väärennettäisi?

        Se ei tarkoita, että muualla toimittaisiin yhtä kriminaalein pelisäännöin kuin Venäjällä.

        Venäjä ei näytä oppivan, ei koskaan, ei mitään.


      • tutustukaa.historiaan
        YleisSatelliitteja kirjoitti:

        Mutta Maapallon värit näkyvät näissä Venäjän videoilla ennen näkemättömin kirkkaina. NASAn kuvissa ei esiinny lainkaan punaisia sävyjä jonka johdosta pidän niitä väärennettyinä.

        Jokainen kuvausta koskaan harrastanut ymmärtää mitenkä erilaiset filmit aikanaan otti väriä hyvin eri tavalla.

        Myös aukon koko, valotusajat ja käytetyt filtterit, siis ei mitkään photoshop filtterit vaan ihan fyysinen juttu linssissä, vaikutti kuvien väriskaalaan.

        Itse kuvausta vuosikymmeniä harrastaneena muistan kyllä vanhat ajat kun väriä oli hankala filmiin saada. Diakuvissa ne aikanaan näytti paremmin. Silti kaukana nykyisestä digi-ajan väridynamiikasta.

        Katsokaa joskus isovanhempienne kuvia 70 luvulta ja ihmetelkää.


      • Lemminkäine
        YleisSatelliitteja kirjoitti:

        Mutta Maapallon värit näkyvät näissä Venäjän videoilla ennen näkemättömin kirkkaina. NASAn kuvissa ei esiinny lainkaan punaisia sävyjä jonka johdosta pidän niitä väärennettyinä.

        Värit tosiaan näkyvät hyvin mutta etelänapa ja pohjoisnapa on leikattu pois jostain syystä.


    • Mantereiden mittasuhteiden vaihtelu johtuu siitä, että kuvat on otettu eri etäisyyksiltä. Kaikki on kuitenkin tuohon kokoelmaan mitoitettu samankokoisiksi. Samalla kuvien esittämän alan suuruus ja näkökulmat vaihtelevat. Eli kuvat eivät ole yhteismitallisia, niin kuin tuollaisessa koosteessa pitäisi olla. Niin yksinkertainen selitys on. Epäilykset siis tässäkin kohdin johtuvat tietämättömyydestä em. seikasta ja ajattelemattomuudesta.

    • hähähähäähäähäääää

      Kaikki valokuvat Maapallostamme ovat aivan uskottavia.... :-)).

      • rakettia.matkaan

        Sitä lättäpäiden ottamaa kuvaa 90 kilometrin korkeudesta vielä odotellaan.

        Meneekö vielä kauankin?


      • NualeSammakkoa

      • KäytännönTasonHavainto
        NualeSammakkoa kirjoitti:

        Tässä ensi alkuun 37 km josta hyvin näkyy että Earth is flat niinkuin amerikkalaiset sanovat:
        https://www.youtube.com/watch?v=sQw_C5KLhFM

        Sitä en tiedä olivatko projektin toteuttajat lättäpäitä.

        Kuten on jo kauan tiedetty, tarvitaan se 70 kilometriä (ei 70k jalkaa) että kaarevuus näkyy kunnolla.

        Älä ujostele, pistä se kamera sinne 90 kilometriin kavereinesi niin loppuu keskustelu.


      • NualeSammakkoa kirjoitti:

        Tässä ensi alkuun 37 km josta hyvin näkyy että Earth is flat niinkuin amerikkalaiset sanovat:
        https://www.youtube.com/watch?v=sQw_C5KLhFM

        Sitä en tiedä olivatko projektin toteuttajat lättäpäitä.

        Näkyyhän kuvassa kaarevuutta. Mutta se ei todista mitään, sillä sekä kiekon reuna että pallon horisontti kaareutuvat ylhäältä katsoen. Todisteet on siis etsittävä muualta.


      • kirsuvalius

        Näinhän se on hra pähkäilijä.
        Paras todiste olisi valokuva Maapallosta. Merkillistä onkin kuinka se on niin vaikeaa koska kaikki muut näkyvät näkymät on kyllä kuvattu ja meille esitetty.


    • SekaisinkoSammakosta
    • kzmdmzmmzmz

      marmorikuulista otettu web-kameralla.

      • missä.on.kuvat

        Osaisko joku Lättä ottaa web-kamerallaan vastaavaa kuvaa siitä pizza-Maasta?


      • Kiekkomaanystävät

        Nyt pistit pahan :)


    • loannikaskos
    • Videon selostaja ihmettelee sitä, miten venäläinen satelliitti on pystynyt kuvaamaan täsmälleen samaa kohtaa maapallosta vuorokausien ajan. Selityshän on se, että tietyllä, verraten suurella etäisyydellä kiertävän satelliitin kiertoaika on vuorokausi eli sama kuin maapallon.

    • TerveLattaOtsat

      Koskas se flättimaan höyryrakettimies ampuu itsensä taas ilmaan ? Viimeksi pojalla lorahti löysät pöksyyn, eikä hermo enää pitänyt. Miksi Flättimaan lällärit eivät yksinkertaisesti lähetä kameraa heliumpallon kanssa avaruuteen ? Netissä ohjeet tätä varten, pelottaako totuus liikaa ?

      HOW TO SEND A CAMERA TO SPACE

      • TarkennustaAsiaan

        Ei riitä korkeudet helium pallolla kunnon kaartumiin, tarvitaan tuplasti enemmän korkeutta.

        Kaarteen näkee vasta kunnolla 70 kilometristä, ja pallolla päästään puoleen. Monissa lähteissä tämä sekoittuu kun tuo reilu 30 kilsaa on 70000 jalkaa.

        Lätät voisivat silti pistää sen rakettinsa sinne 90 kilometriin; ei haittaa että se sen jälkeen putoaa maahan; sitä ei tarvitse pelätä.

        Suomea pienemmät maat ammuskelee jo rakettejaan, ei pitäisi olla rahasta kiinni. Vai eikö lättöjä ole kuin muutama?


      • TarkennustaAsiaan kirjoitti:

        Ei riitä korkeudet helium pallolla kunnon kaartumiin, tarvitaan tuplasti enemmän korkeutta.

        Kaarteen näkee vasta kunnolla 70 kilometristä, ja pallolla päästään puoleen. Monissa lähteissä tämä sekoittuu kun tuo reilu 30 kilsaa on 70000 jalkaa.

        Lätät voisivat silti pistää sen rakettinsa sinne 90 kilometriin; ei haittaa että se sen jälkeen putoaa maahan; sitä ei tarvitse pelätä.

        Suomea pienemmät maat ammuskelee jo rakettejaan, ei pitäisi olla rahasta kiinni. Vai eikö lättöjä ole kuin muutama?

        Kaartumisen näkee jokaiselta mäeltä tai kerrostalosta viivoittimen avulla. Horisontti painuu kummallakin sivulla alaspäin. Helppo todeta, mutta ei näy menevän päähän. Sitä ihmettelen, että tätä kaartumisasiaa vatvotaan jatkuvasti, vaikka sillä ei ole merkitystä kyseisessä "kiistakysymyksessä". Tämä todistaa, minkätasoista "lättäpropaganda" ja siihen vastaaminenkin ovat. Amerikkalaiset tosiasioita hyväksymättömät kiihkoilijat vetävät ja vastustajat menevät perässä asioita todella ajattelematta.


    • HjuvaRussia

      Pidän erityisesti venäläisten kameroiden tarkasta värien erottelukyvystä joka on ennen näkemätöntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe