Näin on meille nyt todistettu Kremlin peikkojen toimesta.
Samalla on kuitenkin todistettu se että ainoa oikeasti liittotumaton maa on Venäjä, sekin vain sen takia ettei kukaan suostu sen kanssa liittoutumaan, siitä liitosta kun on entisillä itä-blokin mailla niin karvaita kokemuksia.
Ja tämähän tietysti tarkoittaa sitä että koko maailma on liittoutunut Venäjää vastaan, eikä tuo varmasti tule kenellekään yllätyksenä.
Se vaan ihmetyttää että miksi Kremlin peikot itse todistavat tuon, sillä asiahan on Venäjän omalta kannalta varsin kiusallinen ja erittäin nolo juttu.
Joten Suomen kannalta ainoa mahdollinen vaihtoehto onkin virallinen Natojäsenyys, mikä tulisikin toteuttaa viipymättä.
Suomi ei ole liittotumaton eikä puolueeton maa....
8
117
Vastaukset
- ainasamajuttu
No eipä ollut ensimmäinen kerta kun tiltut sahasivat juuri sen oksan millä itse istuivat.
Jos aloitetaan vaikka niistä "Kremlin Peikoistasi". Tulee eräs Tolkienin eepos mieleen.
Tulevatko nämä peikot myös päivällä?- TiltujenTodistama
Mitä mahdat tarkoittaa sillä ''Tolkienin eepoksella'' kun eivät lasten satukirjat ole kovin tuttuja, täällä kun paljon Aku Ankka iän ohittaneita käyttäjiäkin joten selvennä vähän mitä tarkoitat ja jos et ymmärtänyt sitä Kremlin peikkoa niin sillä tarkoitetaan sellaisia trolleja jotka täällä yötä-päivää julistavat Kremlin sanomaa.
- Kitaiski
Kyllä Venäjä yrittää kaveerata PohjoisKorean kanssa ketunhäntä kainalossa, samanlaisia roistoja molemmat.
Kiina ottaa kohta Siperian venäjän maksamattomien velkojen takia ..tractor kirjoitti:
Ja lähde näihin väitteisiin löytyy mistä?
Älä edes yritä vastata , kun et tiedä mitä suustasi ulos pääsee!
- SBOSSS
tractor kirjoitti:
Älä edes yritä vastata , kun et tiedä mitä suustasi ulos pääsee!
Mitä jos sovittaisiin että jokainen päättää ihan itse että mihin viitsii vastata ja mihin ei, mutta anna toki itsellesi taas pari peukkua hyvästä yrityksestä.
- JerePunkki
Mutta eikö tuollainen todistelu ole jo perustuslainkin vastaista, siitähän voi seurata vaikka mitä ikävää, esim. valtakunnanvalehtelija voi YK:n salaisessa ''turvaneuvostossa'' lähettää jonkun valvontakomission Suomeen Natokannattajia kurittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697594Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435144- 983625
- 442819
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462409Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222228
- 342203
- 281891
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191715