Varoitukseksi meille muille... Tuskin koskaan.
Vastaukset 12
- jamaailmapelastuu
Sadinmaa jo asetti itsensä jalkapuuhun istumaan. Onkohan seuraavana vuorossa, että menee Senaatintorille ristille roikkumaan?
- Kristuskompleksi
Sadinmaalla on ns. Kristuskompleksi. Myös Van Goghilla oli samainen kompleksi ja se päättyi ankaraan itsemurhaan.
Joskus hän on vielä useammalle sankari.
Suomessa on aika vähän ihmisoikeustaistelijoita ja muita rohkeita tienraivaajia.
Minna Canth tulee ensimmäisenä mieleen.Juu. Ja ei tuollaistakaan voisi varoituksena pitää.
Että eikö saa vihkiä lailliseen avioliittoon? Onko piispat kuin tyranneja?
- Ei.homoliitoille
Homotuksen voisi siivota pois Luterilaisuusosastosta.
- 21errot
torre12 kirjoitti:
Sadinmaan ripustaminen on homotusta?
Sitäpä juuri
Ei taida Helsingin tuomiokapitulin rahkeet riittää, niiden kun pitäisi ottaa Kai Sadinmaalta pappisoikeudet pois, jos ne rangaista haluaisi. Virkaahan Sadinmaalla ei ole.
Mutta ei ne uskalla, kun siitä seuraisi joukkopako ja kirkkoa hakattaisiin tuolla erottamisella päähän jokaisessa mahdollisessa tilanteessa.- ei.saa.unohtaa.Tuksua
peku: Suomessa on aika vähän ihmisoikeustaistelijoita ja muita rohkeita tienraivaajia.
Minna Canth tulee ensimmäisenä mieleen."
Ja sitte on tämä Tikkurilan Tuksu. 😘Ei kannata unohtaa palstamme urhoollista ihmisoikeustaisteliaamme: Räyhis =usko.vainen =hlö. 55 on taistellut jo monta vuotta ihmisoikeudestaan esiintyä riemu-idioottina ääliönä. Vaikka taistelu on käyty lukuisilla nimimerkeillä ja surkeilla välineillä(ipadin typot) on tulos silti onnistunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398