Eläköön rasismi

Taikaseinäsetä

Rasismi on erinomainen raja-aita estämässä maailmaa ajautumasta täydelliseen kaaokseen. Jos watussit pääsisivät puikkoihin, olisi maailma täydessä sekasorrossa alle viikossa.

17

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähähähähääääää

      Etelä- Afrikka on hieno esimerkki siitä kuinka valkoisista pääsee kokonaan eroon.
      Sen jälkeen alkavat mustilla kissanpäivät ja pääsevät siirtymään takaisin kivikaudelle.

      Uskon että sen jälkeen ei Paavonkaan ole turvallista sinne mennä.

      • AvaraSydämemme

        Suomessakin valtaväestö vähenee dramaattisesti.
        Heitä teurastetaan, lähtevät maasta ja eivät lisäänny. Kukaan täysijärkinen ei tee enää lapsia tähän hirvittämään maahan.


      • Anonyymi
        AvaraSydämemme kirjoitti:

        Suomessakin valtaväestö vähenee dramaattisesti.
        Heitä teurastetaan, lähtevät maasta ja eivät lisäänny. Kukaan täysijärkinen ei tee enää lapsia tähän hirvittämään maahan.

        Tulee uudenlainen kulttuuri tilalle


      • Anonyymi

        Zimbabwe valkoiset ajettiin ulos haluaa takaisin heitä


    • EiMullaMuuta

      Maassamme on 500 000 läpsyttelijää.
      Kohta heitä on 3 000 000 ja yhteiskuntamme romahtaa.

    • Suutari

      Tosiseikka on että afrikkalaisen ÄO on alle keskimääräisen suomalaisen kengän numeron. Hyvä vai paha, totuus kumminkin. Ei niistä ole koskaan rahoittamaan omia kulujaan. Jokainen saapuva on kivi veronmaksajan kengässä.

      • matikkanero

        Jokainen läpsyttelijä maksaa maallemme 1 000 000 euroa elinkaarensa aikana.


      • TilastotKertovat

        Norjassa on laskettu matun hinta ja se oli 500 000 €.
        Ruotsissa laskettiin kuluksi 420 000 €.
        Itä- Euroopasta tulleet maksavat 100 000 €.
        Länsi- Euroopasta tulleet tuottavat 100 000 €.

        Laittaisin tähän linkin mutta viesti poistettaisiin.
        Luvut ovat kuitenkin luotettavia.


    • olenrasisti

      Meidän rasistejen tulis olla ylpeitä itsestämme. Suvakin täytyisi hävetä olemassaoloaan. Rasisti on myös isänmaallinen, jollaisia meidän kaikkien tulisi olla. Jo tänäpäivänä näemme mihin älytön suvaitsevaisuus on johtamassa. Maamme kaatuu yltiöpäiseen myötäilemiseen. Rasismi olisikin saatava kunniaan, jotta saataisiin pelastettua maamme. Nyt kaikki: Elököön rasismi!!!!!!

      • Ne jarruttavat toisiaan, jolloin heilahtelu hiljenee ja laajenelmikot pienenee.


    • Onhan tuossa ehkä puolensa. Jos kaikki on liian samanlaista massaa, ni maailma on liian vapaa heilahtelemaan ja silloin se tosiaan heilahtelee liian voimakkaasti. Pitää olla ikään kuin jarruttavia rakenteita: köysiä ja rautapalkkeja.

      • sonnantakoja

        minua ei kiinosta p*skan latvaa kuinka paljon melaniinia sinun ihosi sisältää.

        se on se kulttuuri mikä takoo päähäni.

        maassa maantavalla?

        mutta jos me siihen suostumme suostuvatko toiset?

        jos eivät niin en näe mitään syytä sille että meidän pitäisi.


    • hähähähhähähääääää

      Muslimit ovat epäkohteliaita, likaisia ja väkivaltaisia eivätkä halua sopeutua yhteiskuntaamme.
      Se on varma se.

    • Anonyymi

      Toivottavasti rasismi voittaa

    • Anonyymi

      Mitä on rasismi? Sitä, kun vähemmistöön kuuluva ei saa etuoikeutettua asemaa valtaväestöön nähden erilaisuuteensa perustuen.

      • Anonyymi

        Ruotsissa maahanmuuttajien Joukko tekee kaikki likaiset työt joita ruotsalainen ei halua


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe