hevosenko Sirpa on syönyt. Pippa pistä tämä siiderivalas, rattijuoppo ruotuun, kurssille.
Sirpa Pietikäinen KOK olet mitä syöt
14
189
Vastaukset
- Stuppi
Sirpalle on tosiaan siideri maistunut
- mitä.sikoja
Soini ja Sirpa käyntikorttimme maailmalla, kouluruokailun tulokset. Älkää enää äänestäkö, eivät ota lentokoneisiin.
Sirpalla on paras perse.
- TyhmäIhrakasaHyyskä
Niin varmaan. Onkohan sillä saparokin?
Ja olisiko pistellyt jouluna, joka joulu, koko joulusian yksin. Ja pari tynnyriä siideriä.
Aivotkin sillä on ihrasta nykyisin.
Ajaa vain pienen EU-mafian etua. Yrittää hävittää ja poistaa Suomen maailmankartalta.
- K18.tietty
Pippahan näyttää viikon eväät, Sirpakin voisi näyttää ja osallistua ohjelmaan. Eipä hätää, Sirpa ja Timo kansainvälistä uraa vaan tankotanssijana. Jennin päremekosta saisi sexyt asusteet molemmille. Vientikin tykkäis, ulkomaan kauppaa.
- Eitarvitse
Teeveessä näkyi samaan aikaan kaksi ääripäätä. Toinen käytti huulipunaa toinen ei.
- urruy
Vielä 80-luvulla Pietikäinen oli hoikka mutta kun pääsi eduskuntaan alkoi lihoa ja nyt kun ollut EU parlamentissa paisunut entisestään.
- 12356
No eikös siellä ollakin lihapatojen äärellä, miksi sinne muuten olisi niin kova hinku, lisäksi tulee vielä mojovasti rahapussin täytettä.
- TOSIASlA
Mitä se aloittaja sekoilee, tottahan tuo on. Sattuiko osumaan, kjäh kjäh.
- örjan
Äänestäkää enskerralla missin mitoissa olevia ja vaatikaa kirjallinen sopimus siitä, että paino ei nouse yhtään ennen seuraavia vaaleja!
Muistakaa myös, että miesehdokkaan pitää olla punttisalilla ja maratonilla viihtyvä mies!
- sekoomus
Muumitkin on lihavia kun niille ei ole piirretty persereikää ja kuitenki syövät joka päivä ja juovat muumikahvia. Onkohan Suomi muumimammojen kasvattamo?
Tosin kokoomus on itsestään jo perseestä ja syvältä joten heillä ei ole huolta perserijästä kun itse ovat sitä kautta syntyneetkin. - liikaa.saikulla
Uusi käytäntö tulee 2019 aikana uusiin vaaleihin: Huumetestin, maksa arvot, painoindeksit, mielenterveys,ehdokkaat testataan. Halvempaa veronmaksajille karsia ennakkoon.
- pellot.pilvelle
Saarikko läpäisisi testin. Mielenvikainen, Keskustapuolue. Painoindeksi 35 kelpaa. Siiderivalaalle siideri maistuu, maksa sanoo poks, poks. Keskustanuorten tupailloissa jo opetellut pössyttelyn jalon taidon.
- Hoplaax
Sirpa voittaa mennen tullen Matti Nykäsen ikimuistoisissa kommenteissa:
"En koskaan ajaisi selvin päin autoa humalassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472