Mulla on sitä jääkaapissa, ja menen nyt hakemaan sitä. Maistuis varmaan sullekin.
Nyt on aika syödä lauantaimakkaraa
7
129
Vastaukset
Mulle maistuu viina. Ryyynäreitä kyllä ottasin mutta söin jämiä. ja vatsa on täysi ja viina maistuu. Tarjoiskohan joku baarissa?? MUtta en pyydä,en kysy,en kerjää. Mut jos joku tarjoo. Lonkeroa pöytään. Nyt juon väkiviinaa. Maistuis varmaan sulleki.
- Tri.Olonen
Kaljan/viinan juominen, ylipaino, vähäinen liikunta, tupakointi.... Epäterveelliset elintavat saatetaan ohittaa nuoruudessa olan kohautuksella, mutta ikävä kyllä tästä olankohautuksesta saattaa joutua maksamaan kovan hinnan tuskien ja rahan muodossa elämän loppuvaiheessa.
Sitten onkin turha ruikuttaa kun makaa vuosikausia muiden armoilla kotona tai sairaalassa leikkaus ja lääkekierteessä itkien. - lauantaimak
Ai ai tuore ranskanleipä ja siihen lauantaimakkaraa kahvia,.--- kuolkaa muut vaan.
- AinaOnLauantai
On se hyvää, vaikka onkin tuollainen halpistuote, mistä suurin osa eli vähintään 70% on rasvaa ja jauhoja. Ja loppuosa on lihaan verrattavaa tuotetta, eli mm. possun naamasta irtiveistettyä massaa, mikä on ajettu myllyn läpi tuohon makkaraan.
Ja tuo on just niin herkkua, ranskista lauantaimakkaralla ja juustolla ja siihen kyytipoikana juuri keitettyä kahvia. - Lihaakin_seassa
Hyvä idea. Minulla kyllä on vain gotleria, mutta syöhän sitäkin hätäpäissään.
- tunteetOnNiilläkin
Lauantaimakkara suuttuu, kun vertaat sitä gotleriin.
- ylähuultaaa
Kyllä kumpikin kelpaa lauantai tai gotler leivän päälle jos muuten vaihtoehtona ylähuuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627