Kaleva uutisoi "näyttävästi" Oulun raiskauksista tuoreeltaan!

RoskalehtiValhemedia

Kaleva 2.12.2018 sisäsivulla 8 vasemmassa alakulmassa on 2 palstan ja n. 10 cm juttu asiasta. Oikeasti siis EI MITÄÄN!

https://aijaa.com/Saqa2n

Kalevan linja on olla hiljaa näistä asioista. Siis aito VALHEMEDIA.


Halla-aho Suomen Uutisissa Oulun äärim­mäisen törkeistä lapsi­rais­kauk­sista

Halla-aho Oulun äärim­mäisen törkeistä lapsi­rais­kauk­sista: ”Presi­dentti on hiljaa. Minis­terit ovat hiljaa. Femi­nistit ja lapsia­sia­val­tuu­tettu ovat hiljaa”

https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-oulun-aarimmaisen-torkeista-lapsiraiskauksista-presidentti-on-hiljaa-ministerit-ovat-hiljaa-feministit-ja-lapsiasiavaltuutettu-ovat-hiljaa/

https://oulu.perussuomalaiset.fi/kannanotto/kannanotto-oulun-koulujen-valistettava-nuoria-erilaiseen-kulttuuriin-liittyvista-vaaroista/

22

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkkirtygfc

      Päättäjät ovat ilmeisesti sitä mieltä, että noista raiskauksista ei saisi puhua.
      Me ollaan niitten mielestä rasisteja, kun syytetään ulkomaalaisia raiskaajiksi.
      Tällainen on ollut odotettavissa, kun eivät ole sulkeneet rajoja.

    • CGM-sopim.varmistaa

      CGM-sopimus varmistaa joukkoraiskaukset vuosiksi -- viimeinkin voitto populisteista ja kansallisvaltioista nyt ei raiskaajia pidättele enää mikään

      • trolli57

        Tapsusten laajuus huomioon ottaen täytyy todeta että tuolla kansanryhmällä täytyy olla valtava puute pillusta koska he turvautuvat törkeään vakavasti rangaistavaan tekoon heikonpaa sukupuolta kohtaan.
        No olen kuullut tapauksen täälläpäin että nuo kiimaiset ovat sekaantuneet miespuoliseenkin nuorukaiseen joka oli alkoholin alaisena jäänyt alakynteen.
        Ilmeisestikkien heidän kulttuurissaan rikkaat ahmivat kaikki tytöt päältä ja nuorille miehille jää pelkkä luu käteen.


    • Eipä näy median aamupaneleissa näitä kommentoijia. Teemana mitä ne meistä maaimalla ajattelee.

    • Suvakkivalaat ovat ihan hiljaa.

      • No mitäpä mieltä olette tuleeko toiminnan täyteinen Itsenäisyyspäivä ?


      • Että_silleen kirjoitti:

        No mitäpä mieltä olette tuleeko toiminnan täyteinen Itsenäisyyspäivä ?

        Pahoin pelkään, että tulee.


    • Jukkisto

      Raiskauksen uhreja on näköjään vielä löytynyt lisää... Surullista.
      Sääli että suomalaiset nuoren miehet ovat nykyään saamattomia nahjuksia ja raukkoja eivätkä saa näitä kuriin.

      • OlenSuomalainen4

        Tuon raiskaajaporukan yllyttäjät ja taustapirut ja voittojen käärijät on otettava kiinni, sJuudasSipilä ja Orpopiru.
        KEPU ja KAKO on kiellettävä maanpetoksellisina järjestöinä.


    • jaheti

      Tuomioita on rajusti kiristettävä. Nämä hirviöteot on saatava kuriin. Uhri kärsii ikänsä kärsikööt hirviöteon tehneetkin ikänsä. Kansaa puolustavat kansanedustajat toimikaa...

    • Eikö_niin

      Avointa ja puolueetonta tiedonvälitystä.

      • Totta ei mitään Mv-lehden juttuja, vaan vastuullista journalismia.


    • kansanterveysyö

      Asia täytyy nähdä myös positiiviselta kannalta: raiskausten tuotantoluvuissa tehdään uusi ennätys.

      • Saavutamme Ruotsin tuotapikaa ja sen jälkeen taivoitteena on Intia. Olkaamme ylpeitä suomalaisia tämän jälkeen,ei enään tarvitse miettiä mitä ne maailmalla meistä ajattelee.Esim. näiden henkilöiden T. Taivainen,Emman,Liin, tai Tampereen tiedotusopin proffien,ym.....


    • thnthnthn

      Päättäjien päät ovat niin tukevasti maahantunkeutujien perseessä ettei näe enää mitä ympärillä tapahtuu.

    • Bisnes sanelee puolueiden toiminnan näissä maahanmuuttoasioissa.Juristi tekevät isot tilit helposti näillä valitusprosesseilla.(KOK). Vasemmistoliitto demarit saavat rahansa Kojamon osinkotuloista ay-liikkeitten välityksellä, erittäin varmaa tuloa yhteiskunnan maksaessa asumiskustannukset suurimmalle osalle täysimääräisenä.Vihreitten jäsenistä, sekä äänestäjistä on paljon työssä/ toimessa maahanmuuttajien erinlaisissa tukipalveluissa.

    • rxtcrjdryj

      Ruotsissa on jo lähes sota uun maalaisten ja Ruotsalaisten välillä ja siksi on syytä ottaa hyväksikäytöt vakavasti, ettei jengi ota oikeutta omiin käsiin, kun ylin poliisijohtokin on syytettynä jostain.

    • rupert3

      Suvakit miksi olette hiljaa eikö teillä ole mitään sanottavaa asiaan ????????????? Haluatte noita vaan suomeen lisää ja lisää.....

    • HujanenVetääNimelläänkin

      Suvakki Rintala pantiin jäähylle Oulun raiskausuutisoinnissa? Alkoi heti valkopesemään pedofiilejä normi taviksina!

      IS Oulussa: Näin naapurit kuvailevat seksuaalirikoksista epäiltyjä miehiä

      https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000005921287.html

      Mirja Rintala, Oulu


      Suvakki Mirja Rintala pantiin jäähylle Oulun raiskausuutisoinnissa? On syytäkin! Hujasen nimikin sopii paljon paremmin panohommista kertoviin skandaaliuutisiin kuin Rintalan...

      Oulun seksuaali­rikoksista epäillyt tulivat Suomeen turvapaikan­hakijoina – poliisin mukaan epäiltyjä saattaa löytyä vielä lisää

      https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000005921124.html

      Miikka Hujanen



      Sisäministeri: Suomen kansalaisuuden vaatimuksia voisi kiristää – Oulun seksuaalirikosepäily pöyristyttävä

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000005921450.html

      Miikka Hujanen

    • ArvoUutinen

      Kas kun noin jokapäiväisellä asialla ei ole juurikaan uutisarvoa.

    • mitenOlisiMuslimimaissa

      Loisten kuvat ja nimet julkisuuteen, sekä mitat. Ei kannata tuhlata (raaka)lautaa enempää mitä tarvitaan.

    • tuhatjayksiyötä

      Ynpärileikatut eivät osaa onanoida, pitää olla iso tuubi biilteeman käsirasvaa. Terv. idässä asunut.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe