Uutinen tänään
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/sisäministeri-oulun-raiskausringistä-ylellä-”ei-tällaista-pitäisi-tapahtua-suomessa”-–-karkotuksia-nopeutetaan/ar-BBQsFKq?ocid=spartanntp
Miksi näin voi käydä
9
167
Vastaukset
- Mykkä-Mykkänen
Diiipaa-daapaa.daa daaa diiipaa...Kysyis Sipulilta tai Urpolta miksi näin on päässyt tapahtumaan..
- kokmamutkesKusta
Oliko se maahanmuutto ryntäys etes lakien mukainen?
kokmamutkesKusta kirjoitti:
Oliko se maahanmuutto ryntäys etes lakien mukainen?
Se oli Eu:n korkeimalla taholla päätetty.Merkkelin toimesta.
- Jtjtkkgkgkgk
Niin
.miksi näin. Oi käydä.....vastaus löytyy poliitikolle kun katsoo peiliin... - myikakkanen
Ja sitten nämä komeljanttarit esittävät kuin tämä asia olisi tullut yllätyksenä.
Oikein ihmetellään että miten tällaista...? - nääsjoos
Tästä on aikaa 10v. Juttelin erään opettajan kanssa nuorten käytöksestä. Hän sanoi, että nuoret kypsyvät aikuisemmiksi varhemmin kuin 30v tai 50v sitten. Hänen mielestään rikosoikeuddellista ikää pitäisi joskus välistä alentaa vaikka vuodella. Eikä mene varmaa 50v kun nyt 13v ikäsen kehitystaso onkin jo 10v ikäsellä. No, ehkä ei näin rajusti, mutta kuitenkin.
Jos sakkoliha on 16v, niin kyllä se todellisuudessa on aivan muuta ollut jo vuosia. Eikä kyse ole kuin siitä että aikuinen ei saa koskea alle 16v ikään. Ja kyllä ikäeroa pitäisi muutenkin miettiä. Missä on mielenilmaukset,ei näy marssijoita kaduilla banderollit,plakaatit esillä, sekä rummut päristen huutamassa stop raiskauksille.
Mitähän ne nyt meistä ajattelee maailmalla on nämä teot pahempia ,kuin se Hennalan pipopään heiluminen.
- Ankela.Märkkeli
Ei vielä hätää meillä Saksassa 1 kk saldo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427