"Lisäpisteitä lpsiraiskauksista"?

Raukkamaisinta

Rimanalitus jopa Perussumalaisilta. Montako prosenttia suomen kansalaisista äänestää Perussuomalasia, olettaako Perussuomalaiset muiden hyväksyvän lapsi tai muutkin raiskaukset?

Olitte hallituksessa miten vaikutetti näihin asioihin? En kuullut silloin sanaakaan ongelmista.

31

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vältävastuusi

      Ei Vihreät tai Vasurit valitseneet joukoisanne oikeusministeriä. ENEMMISTÖ Perussuomalaisista, ei edes Sinisten prosenttiporukka.

    • Mopokarkasi

      Mennään Jussi Halla-ahon laatiman virallisen hallituslinjan mukaan. Kuka sen paperin laatikaan?

      • Isopersemerjajaaggg

        Mitä komuakka horisee voihan muutkin tehdä samanlaisen aloituksen samasta aiheesta, todella törkeää vihapuhetta Musjärveltä jos Huhtasaari olisi sanonut vastaavaa minkälainen melu olisi noussut Vasemmisto tuomitsee vihapuhetta muilta mutta sallii sen itselleen ei ole toista näin kaksinaamaista puoluetta kun Vasemmisto


      • Koskas Halla.


      • Koskas Halla-aho on jonkin virallisen hallitusksen linjan laatinut?


      • yksinkertaista_
        Isopersemerjajaaggg kirjoitti:

        Mitä komuakka horisee voihan muutkin tehdä samanlaisen aloituksen samasta aiheesta, todella törkeää vihapuhetta Musjärveltä jos Huhtasaari olisi sanonut vastaavaa minkälainen melu olisi noussut Vasemmisto tuomitsee vihapuhetta muilta mutta sallii sen itselleen ei ole toista näin kaksinaamaista puoluetta kun Vasemmisto

        No kommunisti on kommunisti olkonnpa se sitte vaikka "vasemmistoliiton nimellä".


      • Totuuskomissio_
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Koskas Halla-aho on jonkin virallisen hallitusksen linjan laatinut?

        Hallitusneivottelujen yhteydessä. Soini piti Halla-ahon paperin hyväksymistä jopa kynnyskysymylsenä. Eerola totesi, että ohjelma tyydyttää myös puolueen maahanmuuttokriittisintä siipeä.


      • Totuuskomissio_ kirjoitti:

        Hallitusneivottelujen yhteydessä. Soini piti Halla-ahon paperin hyväksymistä jopa kynnyskysymylsenä. Eerola totesi, että ohjelma tyydyttää myös puolueen maahanmuuttokriittisintä siipeä.

        No mikä oli hallitusneuvottelujen lopputulos?

        Oliko se Halla-ahon paperi sellainen joka hyväksyttiin?


      • Totuuskomissio_ kirjoitti:

        Hallitusneivottelujen yhteydessä. Soini piti Halla-ahon paperin hyväksymistä jopa kynnyskysymylsenä. Eerola totesi, että ohjelma tyydyttää myös puolueen maahanmuuttokriittisintä siipeä.

        Ja mitä Halla-ahon paperia siis tarkoitat? Mistä se paperi löytyy?


      • ohjelman.kirjaukset
        Totuuskomissio_ kirjoitti:

        Hallitusneivottelujen yhteydessä. Soini piti Halla-ahon paperin hyväksymistä jopa kynnyskysymylsenä. Eerola totesi, että ohjelma tyydyttää myös puolueen maahanmuuttokriittisintä siipeä.

        Eerolakaan ei tiennyt tuossa vaiheessa että Sipilä & Orpo & Soini olivat jo keskenään sopineet että maahanmuutto-ohjelman tarkempia kirjauksia ei tulla koskaan toimeenpanemaan

        Asiasta myöhemmin hermostunut Tynkkynen erotettiin Soinin toimesta määräajaksi


      • igorpersu
        Isopersemerjajaaggg kirjoitti:

        Mitä komuakka horisee voihan muutkin tehdä samanlaisen aloituksen samasta aiheesta, todella törkeää vihapuhetta Musjärveltä jos Huhtasaari olisi sanonut vastaavaa minkälainen melu olisi noussut Vasemmisto tuomitsee vihapuhetta muilta mutta sallii sen itselleen ei ole toista näin kaksinaamaista puoluetta kun Vasemmisto

        Isopersemerjajaaggg.Kuule kyllä on vieläpä kaksinaamaisempi. Käyttää PS tunnusta. Kannattajat laittavat tämän PS tunnuksen takkinsa kaulukseen,että muut tietäisivät ko. henkilön kannattavan,tätä paskapuoluetta,joka jopa häpäisee sotaveteraanit Itsenäisyyspäivänä.


    • Monellekko

      Natsit hallitsivat suurinta osaa maailmaa aikoinaan mutta oliko se ihanne-elämää?

      • 100MiljoonaaKuoli

        Kommarit hallitsivat suurinta osaa maailmaa aikoinaan mutta oliko se ihanne-elämää?


    • Vasuriraiskaajat

      Vasurithan nuo raiskarit Suomeen väkisin raahasivat.
      Ja nyt syyttävät muita omista rikoksistaan!!

      No, vasurithan ovat valehtelijoita aina olleet.

      • Isoperdedet

        Älä valehtele. Ei ollut vasurit hallituksessa, persut kyllä. Ja ovat vieläkin.


      • näin_on_näreet
        Isoperdedet kirjoitti:

        Älä valehtele. Ei ollut vasurit hallituksessa, persut kyllä. Ja ovat vieläkin.

        Kuka oli järjestelemässä turuilla ja toreilla "MEILLÄ ON UNELMA" tervetuliaisjuhlia maahntunkeutuville afriikkalaisille jätkille, jos se ei olluy myrkynvihreä vasemmisto ?

        Ei tarvitse valehdella, asia oli juuri näin!


    • Isopersemerjaaaaggg

      Monen vasurin elämä lopahti laakista kun heidän paratiinsa neuvostoliitto romahti .

    • koko.kansa

      Tuo persujen hekumointi raiskauksilla on todella sairasta.

      • igorpersu

        koko.kansa Olet kyllä tuossa aivan oikeassa. On kyllä tosi etoavaa se millä keinoin persut aikovat putoavaa kohentaa kannatustaan .


    • Raiskattu

      Jos aidosti huolissaan raiskauksista niin nostaa esiin kaikki ei pelkästään etnisten tekemät järjestelmällisesti.

    • Perusviljelijä

      Perussuomalaisten kohdalla se on kuin kahdeksansurman luotia. Sankariksi nostettiin suomalainen koska nosti itsensä esivaltaa vastaan köyhyyttäin puollustaessa, miten kävi kun pääsi linnasta.

    • Lapin-Matsu-vinkkasi

      Persuille raiskaukset ovat eräänlaisia poliittisia bonuspisteitä?

    • noin-ajattelen

      Minun käsitykseni on nykyisin perussuomalaisista hyvin negatiivinen. Muuan poliisimies ihannoi aivan ilmeisesti Putinin hallitustapaa. Lienee muillakin puolueen jäsenillä samanlaiset ajatukset.

      Maahanmuuttajia ei holtittomasti halua Kokoomus eivätkä muutkaan oikeistopuolueet. joten tuolla asialla ratsastaminen tuskin äämestäjiä tuo.

      On todennäköistä, että meidän on, EU:ssa ollessamme, otettava jonkinlainen kiintiö pakplaisia, mutta siihen se on jäätävä.

    • siltä-se-vaikuttaa

      Persuja ei kiinnosta muut kuin terrorismiin ja raiskauksiin liittyvät uutiset??

    • Punavihervassareitten, eli osan heistä ulostulot ovat maanpetoksilista toimintaa, mistä pitäisi tuomitta, esim. menettämään suomenkansalaisuuden.

    • kärsimyksillä-nousuun

      Paljonko raiskauksia "tarvitaan" lisää, että persujen kannatus nousisis?? Ei nimittäin ainakaan vielä "satanut persujen laariin".

      • Vasuriraiskaajat

        No jo on Vasurilla ongelmat!
        Jokohan lopettaisit raiskauksilla hekumoinnin.
        Ja pyydät anteeksi uhreilta.


    • kyllä-persu-kehtaa

      Vaikuttaa siltä, että persuilla ei ole minkäänlaista poliittista häpyä?

    • voihivynolla

      Matti Putkonen tiedottaa: Perussuomalaisten ympäristö- ja energiapoliittinen ohjelma julkaistaan torstaina 20.12.

      Halla-aho tiedottaa: Perussuomalaisten ensimmäiset eurovaaliehdokkaat julkistetaan perjantaina 21.12. klo 12 kaikissa kanavissa

    • pSSta-pelastunut

      Populistinen petkutuspoppoohan tuo perssupuolue on. Huispasivat äänet 2011 ja 2015, sama puliveivaus ei toimi enää. Vaalikarja on herännyt.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe