Miksi vain Oulussa ulkomaalaiset raiskaavat esiteini-ikäisiä tyttölapsia?

MäläläJustSaiTaas

Ovatko Oulun poliisit suvaitsemattomia tiukkapipoisia niuhottajia? PKS alueella partalapsen pihdeissä oleva esiteini on niin tavallinen näky ettei kukaan sellaista mitenkään noteeraa. Pitäisiko Oulun viranomaisia alkaa kouluttamaan suvaitsevaiseksi täällä PKS alueella?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapeleaks

Oulussa tullut oululaisen tubettajan ansiosta yleiseen tietoon.Muualla maassa tapaukset vielä uutispimennossa.

• MäläläJustSaiTaas

Oulun väkiluku on vain 202058, jos sen avulla arvioidaan koko Suomen tilannetta niin saadaan 5.503e6/202058 = 27,34 eli jos Oulussa on 3 uhria niin koko maassa olisi sitten siinä 3x27,34 = 81 vastaavanlaista uhria. Tietenkin arvio on riippuvainen siitä onko Oulussa oleskeleva raiskaavien ulkomaalaisten kertymä keskimääräistä suurempi taikka pienempi verrattuna maan muihin osiin.

• Paskajussi

Kyllä pitäisi nuorten tyttöjenkin päässä olla senverran järkeä, että kiertävät nämä törkimykset kaukaa. Saavat syyttää myös itseään kun alkavat juttusille näiden kanssa.

• ei näihin enää jaksa ottaa kantaa, miettiä kun uusia surullisia uutisia tulee harva se päivä.

eli, toivottavasti poliisi hoitaa ja tutkijat työnsä..
      ( ois vaadittava ihan omaistenkin puolesta, että tekevät hommansa oikein! eikä näkyis resurssipulat ja muut säästöt nyt taas väärissä paikoissa.)

• psvaalittulee

miljardi löytyy maahanmuuttoon
        laitetaan toinen poistoon

• ählämsähläm

Kokoomus ja keskusta suojelee näitä lastenraiskaajia, Kokoomuksen mykkänen haluaaa lisää rättipäitä Suomeen.
      Menköön sitten keskustan ja kokoomulaisten lapsia raiskaamaan niin saa mitä tilaa.

• moktaariasialla

muokattuja kuvia?

• RehellisyysMaanPerii

Eniten vituttaa poliitikot kun eivät voi olla rehellisiä. Sipilältä hieno ja inhimillinen ele antaa kämppänsä mamuille ja paistatella asian kanssa, mutta kyllä minä toivoisin myös suoraa kannanottoa näihin raiskauksiin yms. Sanoisivat suoraan, että ei oikein onnistunut kotouttaminen ja tuli vähän väärää ainesta maahan. Kotonaan sit kiroavat tätä paskaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe