Ketä teistä tuomitsee rasismin?

etgertetre

Onko palstalla ketään, ketä tuomitsee rasismin? Ja varsinkin ketä kohtaan rasismia ei saisi kohdistaa?

Onko rasismi joskus sallittua? Ketä saa heittää ensimmäisen kiven ja ketä kohtaan?

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukakekäkikä

      Ketä ketä !!!!



      KUKA !

      • miare

        Missä ihmeen koulussa on opetettu käyttämään muotoa ketä kuka-pronominin asemesta. Aivan järjetöntä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • järkiboy
        miare kirjoitti:

        Missä ihmeen koulussa on opetettu käyttämään muotoa ketä kuka-pronominin asemesta. Aivan järjetöntä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        No hei, Kuka on kaupunki Afrikassa.


    • rasismi

      Kaikki tuomitsee rasismin siinä vaiheessa kun on itse vähemmistöä ja kohtaa rasimia.

      • ei_rasismia_kts

        Suomalaisia on maailmassa vain n. 5m, joten olemme vähemmistöä.


      • rasismi
        ei_rasismia_kts kirjoitti:

        Suomalaisia on maailmassa vain n. 5m, joten olemme vähemmistöä.

        Mutta suomessa enemmistönä.


      • näinpä
        rasismi kirjoitti:

        Mutta suomessa enemmistönä.

        Juuri noin. Samat arvot jakavien ihmisten kannattaa asua samoilla alueilla, niin ei tule rasismia ja riitoja.


    • tuotahan

      Kannattaa kysyä PS puoluetoimistosta

    • KetähänSe
      • 2342344234

        Ketä sen sinne kutsui?


      • Kuukander
        2342344234 kirjoitti:

        Ketä sen sinne kutsui?

        Kuka varmaan?


    • tyttyty

      Muistakaa, että Torniaisen potkaisu oli RASISTINEN!

      • jessejameson

        Kuka niin sanoo? Ketäkö?


      • 5434534534
        jessejameson kirjoitti:

        Kuka niin sanoo? Ketäkö?

        Hovioikeus


      • Ftgy5y
        5434534534 kirjoitti:

        Hovioikeus

        Huvioikeusko? Oi, oi!


    • Se_on_PROVO

      ÄlKÄÄ VASTATKO TUOLLE KETÄMULKULLE!

      • no_miksi

        No aloitushan osui just asian ytimeen, hyvä! No että silleen.


    • suvaitsevainen_vihreä

      Aina olen tuominnut rasismin.

    • ketäonrasismi

      Ketä on rasismi?

    • vihanvakio

      Ennenhän vihattiin kommunisteja ja kun ne ovat nyt kuolleet sukupuuttoon, niin ovatkohan rasistit saaneet kannettavakseen tämän ylitse jääneen vihan.

    • Narskutinarsismia

      Aina tuomitsen jos se edesauttaa urakehitystäni.

    • fsgerssreysrthsfgdwert

      Rasismi on sairautta

      • kipeetä

        kehitysmaamuslimien islam on rasistinen sairaus


      • kipeetä kirjoitti:

        kehitysmaamuslimien islam on rasistinen sairaus

        Muslimiuskoiset olivat ensimmäisiä orjakauppiaita.


    • Huomauttelija-567

      Olen keski-ikäinen mies joten minua tuskin raiskataa ja pään irti leikkaaminenkin on matulle hankalaa, koska osaan puolustautua.

      Joten hälläväliä.

    • KUKAKUKA

      Porilainen, opettele suomea! Oikea muoto on KUKA teistä tuomitsee rasismin?

    • ReaIismi

      Kyllä tuomitsen rasismin, ehdottomasti. Siksikin olisi ensiarvoisen tärkeää palauttaa muslimit sinne mistä ovat tulleetkin.

      • TanaMitäPellejäOotte

        Ai, sitten kun te suvaitsevaiset muhamettejenne kanssa alatte katkomaan kauloja maamme asuttaneilta sodissa sotineilta maamme tähän kuosiin rakentaneilta kansalaisiltamme?


    • kroisos.pennanen

      Minä itse olen joutunut kärsimään eräästä rasismin muodosta, nimittäin "nörtittelystä".
      Minä olen äärimmäisen älykäs, ja olin sitä jo varhaisella iällä alakoulussa. Kun muut oppilaat eivät oikein tahtoneet oppia koulussa mitään asioita, jotka minulle olivat kovin helppoja, saatoin joskus hiukan turhautuneena todeta, että teistä tulee vielä joskus persuja.
      Kun sitten näiden tyhmempien oppilaiden vanhemmat kuulivat tästä nimittelystä, niin he nostivat hirveän metelin. He nimittäin olivat juuri näitä mainittuja persuja, ja heidän äo oli vain hivenen yli heidän kengännumeronsa.
      Tästä syystä jouduin kohtaamaan eräänlaista juntti-rasismia, mikä ilmeni eri tavoin koulutovereideni taholta.
      Mielestäni oli väärin, että nämä typerät oppilaat eivät keskittyneet opiskelemaan, vaan he pyrkivät kaikin keinoin hankaloittamaan minun opiskeluani.

      No, nyt ovat asiat toisin.
      He asuvat kaupungin kerrostalossa, osaavat kirjoittaa nimensä ja he ajelevat Toyotalla.
      Minä puolestani asun kalliilla alueella hyvin vartioidussa kivitalossani, ajelen firmani omistamalla Teslalla ja puhun kuutta kieltä, sekä pistän tietokoneen vaikka lisääntymään jos niin päätän.

    • Snusmumriken

      Kaikki ketä ei osaa suomea.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe