"Eduskunnan menopelien ääripäät: Eero Lehdellä 100 000 euron Tesla......
Eero Lehdellä (kok) on hyvin todennäköisesti eduskunnan arvokkain auto."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005979748.html
Mutta me elämmekin maailman parhaimmassa, tasa-arvoisimmassa maassa, jossa ei ole lainkaan korruptiota.
VERO-YLEn taloustutkimusgallupit kannattaa
3
<50
Vastaukset
- virkaperkeleloinen
Sähköauto on niin ihq -20C pakkasella.
Ei eduskunnassa nälkää nähdä eikä leipäjonoja tunneta.
Härskiys ja röyhkeys lisääntyy potentiaalisesti vaalikausi toisensa jälkeen, eikä siihen suunnanmuutosta tule, täytyy tapahtua jotain todella katasrofaalista.
Itsekeskeiset narsistit on päästetty tämän maan vallankahvaan ja rahanvartijoiksi, kun itselle pitää jakaa ei siihen velka eikä talouskasvun hiipuminen vaikuta, siihen on aina varaa.
Lama kohdistuu vain niihin, joilla ei ennestäänkään ole sitä jokapäiväistä toimeentuloa.
Onhan se ikäänkuin tottumuskysymys, köyhä on tottunut leivättömiinkin päiviin, eduskunnassa ei moiseen ole ollut tarvetta tutustua eikä tottua, siellä voidaan ja osataan hyvin hyödyntää ne köyhältäkin kerätyt verot.- puolueeton_gallup
Erikoistaksa YLE:n ja HS:n gallupeille, joissa tilaaja sanelee kysymykset tarkasti.
Lisähinta vain 20%
Kysymys 1: Mitä vihervasemmiston puoluetta äänestät ?
Kysymys 2: Jos olet aivovajeinen ääliö ja äänestät jotain muuta, niin mitä ?
Kakkoskymyksen vastauksissa usein löytyy muotovirheitä ja vastaus menee roskiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697