terroristien harrastuksia.
https://www.kansalainen.fi/irakilainen-loi-munchenissa-huoltomiesta-machetella-paahan/
https://www.kansalainen.fi/turvapaikanhakijat-kulkivat-regensburgin-halki-mukiloiden-vastaantulijoita/
Sotkaa karkuun juoksevien ISIS
11
<50
Vastaukset
- Kenttäoikeuteen
Tuommoset ongelmat on viisainta hoitaa välittömästi paikanpäällä.
- ylläriterroristille
Tulisivatpa vastaan kadulla.
- Pienempiki.into.riittää
Saisit pataas, sinä miestissinen uhoaja.
- RumiiPätkiksiä
Yltääkö nuo sisäsiittoiset pygmit edes lyömään muita kuin lapsia?
- Eimitään2JKmopoja
Siellä on seassa sotilaskoulutuksen saaneita ukkoja jotka leikkaa pään voitonmerkiksi. Älkää uhokko tyhjää saatte pataanne.
- ISIS.teamAhma
Jos näiden sotilaskoulutus on yhtä laadukas kuin muutkin koulutukset, niin tuskin osaavat pitää edes puukkoa oikeinpäin kädessä.
- pitäisi_eristää
Suomessa osa turvapaikanhakijoista on sortunut lasten joukkoraiskauksiin ja yksittäisiin raiskauksiin. Hirvittävä uhka normaaleille ihmisille.
- TornitSortuvat
Suomen vakavin turvallisuusuhka. Mutta eliitti rakastaa vain rahaa. Luulevat kai ettei nuo tule koskaan heitä vastaan kadulla.
Niinpä, siksi sote, mutta tavalliselle tosiasioista ja näkemästään puhuvalle kansalaiselle saattaa pian olla puheistaan rangasituksena joutua esperiin hoitoon.
however kirjoitti:
Niinpä, siksi sote, mutta tavalliselle tosiasioista ja näkemästään puhuvalle kansalaiselle saattaa pian olla puheistaan rangasituksena joutua esperiin hoitoon.
Siis rangaistuksena .....😂
- tässäpäkysymys
Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386