No nythän on niin, että kohta tulee ryöppy, koskien että , eihän työtön voi lonkeroa juoda. Mulla onkin x tra lonkeroa 1.89 e maksava puteli. Tai niitä on kaksi.
Eihlän työtön voi laittaa likoon tuommoista summaa. Mutta miksi ei, pitää käyhänkin saada perjantyai lonkero juotua, minä ainakin .
Ennemmin ostan lonkeroita kaksi kuin paketin kauraryynejä tai pussin makaroonia.
HUOMIO! Mekin ollaan ihmisiä, tuntevia ja eläviä ihmisiä, joilla on tunteet, on intohimo ja makuaisti.
Rikkat sanovat että käyhälle pitää kelvata makarooni tai kauraryyni paketti, miksi klonkero on rikkaan oikeus? Onko rikkaat kateellisia? On ne, heidän aistinsa on metsästä, he luulevat että köyhä ei ole ihminen vaan olento jota voi määrätä ja haukkua ja ohjata kaurapuuroon.
Olen kapinoiva vanhahko ihminen joka juo lonkeron ja huit hait antaa kaurapuurolle.
Katsos, rikkaat ostaa lonkeron ja kaurapuutohiutaleita, molemmat, mutta me käyhät vaan jompikumpi. Ja se on oma valinta.
Nyt on perjantai lonkeron aika
5
<50
Vastaukset
- hehehehee
Jos edes elää kadehditaan ; )
Ei lonkeroita ..olen hakenut jo monta päivää litran kossuja niin ne vain hupenee vaikkei mitään kaatokännejä ole eikä halua. Mihin se kossu valuu? no suuhun ainakin..
- alkkis
En ymmärrä lonkeroihastusta.
Jos tarvitsen sen tyypin juomaa niin ostan giniä ja grapelimsaa ja teen haluamani vahvuista "lonkeroa".- viinaajaviiniä
Etkö ymmärrä sitä, että eri ihmiset saattavat tykätä erilaisista asioista? Entäpä ihmiset, jotka joskus ovat tykänneet sellaisista asioista, joista eivät enää tykkääkään... Sillä mistä sinä tykkäät, on harvoin mitään tekemistä sen kanssa, mistä muut tykkäävät.
- hain20olutta
Hain 20 olutta lidl kotimainen nimimerkkiä. Hörpin olusia ja kuuntelen radioo, tv n katselu vähentynyt.
Mitä sen väliä kuinka usein hörppii jos asiansa hoitaa eikä muutenkaan tule haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834243- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581