Lähettikö Ulla Taalasmaa sen kuvan toimittajalle, missä Gunnar nuoleskelee naisen rintoja?
Ullalta sellainen onnistuisi, kun aikaisemmin yritti polttaa poikansa autokorjaamon, tunkeutui useita kertoja yleisavaimella naapureiden asuntoihin, ja on muutenkin sotkenut ihmisten välisiä asioita.
Lähettikö Ulla kuvan toimittajalle?
20
<50
Vastaukset
- UllaGunnar
Oisko se voinu olla Ulla?
En olis uskonut tuollaista Ullasta, olisko Gunnar itse lähettänyt sen vai nuollut omia rintojaan? Se on tietysti ollu Tamara ite.
Eikujoo on se Ulla. Nyt äkkiä korjaus, että kuva on manipuloitu! Ainaskii että "tytöt" on shopattu isommaks.
- tuottoisa.kuva
Jos se oli tuo rietas typykkä joka tarjoaa kuvassa tissiään vanhuksen imettäväksi. Eikö se jo kerran kiristäny tällä kuvalla isoja rahoja ja Camilla maksoi kiltisti. Nyt kun haastattelua mainostettiin niin huomas myydä skandaaliainekseksi.
- danui
Gunnarin eukko sen lähetti
- Katkera.mies
Camillan mies sen lähetti.
Suunnitelmat valmiina millä korjaa tilanteen ja näyttäytyy sankarina ja etenee firmassa isoille palleille(?)
minkkilaukku kirjoitti:
Suunnitelmat valmiina millä korjaa tilanteen ja näyttäytyy sankarina ja etenee firmassa isoille palleille(?)
No ni, mä arvasin. Ai että se olikii myös Camillan juoni, mutta juoniiko Noel myös tämän selän takana???
minkkilaukku kirjoitti:
No ni, mä arvasin. Ai että se olikii myös Camillan juoni, mutta juoniiko Noel myös tämän selän takana???
Vaikka se oli mun kolmas arvaus, mutta kolmas kertahan se toden sanoo. Ensin Tamara, sit Ulla ja nyt Noel.
- näinköonkäynyttaas
minkkilaukku kirjoitti:
Tuleeko Noelista Kallen kaveri?
- KallenKaviaaria
näinköonkäynyttaas kirjoitti:
Tuleeko Noelista Kallen kaveri?
Noeli ja Kalle ne yhteen soppii!
Varmaan se Noeli sitten tykkää Kallen kaviaarista.
- präät
Ulla lähetti toimittajalle kuvan missä Ulla itse antaa rimjobin Gunnarille.
- jossa.miehet.ratsastaa
APPAPPAP, ei missä, vaan jossa
- Anonyymi
jossa.miehet.ratsastaa kirjoitti:
APPAPPAP, ei missä, vaan jossa
Se on alunperin äppäppäp, ei appappap kuten joku surkea putousnäyttelijä sen väänsi.
- lautahmies
Jarkkoh Nymanh on aika pateettinen tyyppi: Laulanu Patela-yhtyeessä ja esittänyt Postimies Patea, onpa vielä kotoisin Oulun Pateniemestä
- lautahko.mies
Äläpä kuule unoha sitä että mun lempruoka on patee
- Anonyymi
Camilla ja Noel ovat kaiken takana, ja haluavat Mustavaara-yhtiön itselleen.
- Anonyymi
Noel kaappaa yhtiön itselleen ja myy sen jollekin ulkomaiselle sijoittajalla. Jättää Camillan ja lähtee itsekin pois Suomesta.
Anonyymi kirjoitti:
Noel kaappaa yhtiön itselleen ja myy sen jollekin ulkomaiselle sijoittajalla. Jättää Camillan ja lähtee itsekin pois Suomesta.
On taidettu saada sarjaan sosio-/psykopaatti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2486318Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k364762Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,272633Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3152341Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501545Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1851540Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611379Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1341305- 361116
- 1821072