Arabialaiset

Anonyymi

Ihmetyttä tämä arabien ryntäys "pakoon" tänne pohjolaan.
Sielähän olis lähellä useita rikkaita ja rauhaisia arabimaita, joissa on samanlainen uskonto, ilmasto ja muut olosuhteet.
Ei tarvitsisi opetella näille meidän tavoille ja elämänarvoille.

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitus heillä on vallata koko Eurooppa.
      Hyvin ovat onnistuneet.
      Saamme kiittää Orpoa ja Sipilää, sekä Stubia ja Kataista.
      Tyhmät KOK- ja KEPU-johtajat.
      He eivät käännyttäneet paperittomia rajalla takaisin Ruotsiin (Dublinin sopimus).

• Anonyymi

Demareihin ovat hyvin päässeet soluttautumaan ja vassareihin myös. Oulussa on imaamikin sdp:n jäsen! Ja yksi muslimi vihapuhuja pääsi sdp:n listoilta lakejakin säätämään eduskuntaan! Saadaan varmaan ripaus shariaa kohta perustuslakiin?

• Anonyymi

Meinasin just sanoa että uskonnon levitys on heidän syvin tarkoitus tulla tänne. Maahanmuutolla se leviää tehokkaasti, sekä erityisesti syntyvyydellä. Ruotsissa sukupolven (20v) päästä, jopa aiemmin, on toiset miehet (naisia ei johdossa silloin ole) puikoissa.

• Anonyymi

Jos oikein ymmärretään eivät nämä mieslomailijat niin hölmöjä ole mitä täällä pohjoisessa ovat nämä jotka haluavat elättää ja hoivata tänne lomailemaan tulleita haittamuuttajia. Arabimaat eivät elätä mitään ilmaiseksi lomailemaan tulleita miehiä vaan siellä pitää työllä elättää itsensä ja siinä syy miksi nämä haittamuuttajat tulevat tänne hölmöläämme. On muutakin mitä nämä haittamuuttajat pelkäävät jos menevät naapurimaihin siellä rikollisia rankaistaan, mutta täällä he saavat tehdä mitä rikoksia lystäävät eikä mistään joudu kiinni.

• Anonyymi

Pikemminkin niin että täällä ei joudu kadulle jos sattuu jäämään ilman työtä kovasta yrityksestä huolimatta. Ja hyvä niin. Onhan täälläkin kodittomia, mäkin olin, mutta vähän väkilukuun verrattuna (viimeksi oli joku 7000). Ja kodittomille suojia, vaikka aika karseita paikkoja kuulemma ovat, toiset vie sulta kaiken mitä irti saa jos käännät selkäs.

Meidän ihmisarvo perustuu siihen miten hyvin pidetään huolta kaikkein heikompiosaisista. Siks oikeistolaiset on yleensä mun silmissä yhtä arvokkaita kuin kasa paskaa. Tai no, vähemmän, sillä paskakin kelpaa lannoitteeksi.

Ihmiset uskoo mihin tykkää, kirjottelee miten tykkää ja äänestää miten tykkää, mutta se maailma muuttuu arkielämän teoilla kaikkein eniten.

• Anonyymi

Suuremmassa kuvassa rikkaat arabimaat mm. Saudi-arabia etunenässä haluavat työntää tämän ylijäämäväestön tänne Eurooppaan. He pitävät näitä aikamiespoikia ( naiset naitettu alfa-uroksille) turvallisuusuhkana, joka saattaisi aiheuttaa vallankumouksen. Heille myös on tehtävä, valloittaa Eurooppa ja siittää vaaleat eurooppalaiset naiset jolloin jälkikasvu olisi tummia muslimeja.

• Anonyymi

Ei mene yksiin. Jos ne haluais valloittaa euroopan ne lähettäis kaikki alfaurokset tänne siittämään ja nousemaan päättäjiksi, mutta sun sanojen mukaan ne lähettää luusereita jotka ei saa naisia ja joista ei ole mihinkään. Missä logiikka?

• Anonyymi

Nämä luuserit kelpaavat suvakki-ämmille. Siinä logiikka.

• Anonyymi

Raamatun 11 vitsaus paholainen nousee idästä

• Anonyymi

Tuo on järisyttävä dokumentti. Se pitäisi jokaikisen demarin sekä vihreän ja vasemmistoliittolaisen nähdä.

• Anonyymi

Kusipäät poisti tosi hyvän dokumentin

• Anonyymi

En kyllä ymmärrä mitä sääntöjen vastaista pelkässä linkissä oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on järisyttävä dokumentti. Se pitäisi jokaikisen demarin sekä vihreän ja vasemmistoliittolaisen nähdä.

Asia on niin, ettei tuota elokuvaa haluta suomalaisten näkevän. He voisivat saada siitä todellisen kuvan kuinka asia oikein on. Lähinnä viestit ja linkit poistetaan poliittisen näkökulman takia.
        Nuo poliittisen näkökulmat poistetaan koko EU:n alueella. Se on tosi sairasta ,ettei todellisuutta voida näyttää.
        Asukaamme edelleen lintukodossamme ja kärsikäämme sen seuraukset ja maksakaamme meidän hyvinvointiin tarkoitetut verot laittomille maahan tunkeutujille.
        Suomessa he ovat kunniakansalaisia, sana varsinaisessa merkityksessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on niin, ettei tuota elokuvaa haluta suomalaisten näkevän. He voisivat saada siitä todellisen kuvan kuinka asia oikein on. Lähinnä viestit ja linkit poistetaan poliittisen näkökulman takia.
        Nuo poliittisen näkökulmat poistetaan koko EU:n alueella. Se on tosi sairasta ,ettei todellisuutta voida näyttää.
        Asukaamme edelleen lintukodossamme ja kärsikäämme sen seuraukset ja maksakaamme meidän hyvinvointiin tarkoitetut verot laittomille maahan tunkeutujille.
        Suomessa he ovat kunniakansalaisia, sana varsinaisessa merkityksessään.

Nyt alan ymmärtää tämän poliittisen näkökulman Näin pitkällekö on suomessa menty?

• Anonyymi

Arabit ovat tunnetusti tyhmänpuoleisia, MUTTA hyvin viekkaita!

On aivan ilmiselvää, että arabihallinnot tekivät Castron tempun. Eli tyhjensivät tietysti vankilat taparikollisista ja lähettivät heidät Eurooppaan.

Niin minäkin olisin tehnyt arabijohtajana! Miksi en käyttäisi eurooppalaisten naiiviutta ja tyhmyyttä hyväkseni oman maani hyväksi???

• Anonyymi

irakin ja syyrian naapurina on maailman rikkain maa saudi-arabia jossa on n 4,5 milj vierastyöläistä.
      Miksi irak ja syyria ei mene sinne ?
      Muissa upporikkaisssa persianlahden öljymaissa on miljoonia vierastyöläisiä, miksi irak ja syyria ei mene sinne

Voisiko joku hyysäri tai viherpunikki kertoa

• Anonyymi

Olen persujen äänestäjä ja sanon syyn. Koska siellä on jo tämä uskonto. Se pitää viedä muualle. Näin yksinkertaista tämä on.

• Anonyymi

Mä olen vihervassari. Painan lähemmäs 100kg ja käyn salilla. Eikä mua pelota kuolema niin paljoo kuin sua koska oon jo tutustunu sen pelkoon.

Ja täällä on varmasti parempi sosiaaliturva kuin arabimaissa, ja eksoottinen veri kiinnostaa vastakkaisen (ja saman joidenkin tapauksessa) sukupuolen edustajia. Ihan maasta ja rodusta riippumatta. Tutkittu juttu. Ei olisi kiva olla kodittomana Saudeissa ja nääntyä janoon kadulla kun et saa penniäkään mistään eikä ole edes järveä mistä juoda ja marjoja mitä syödä. Toisin kuin täällä. Moni varmaan tulee myös koska luonto ja on kyllästynyt kuumuuteen. Mulla on yks turkkilainen kaveri ja se inhoo kuumuutta ja tykkää kylmästä.

• Anonyymi

Ei nyt ihan auennut mitä tarkoitit?
        Koska Saudi-arabiassa ei olisi "paperittomana" mukava nääntyä nälkään ja janoon ( kun sielä on niin pirun kuumakin), on Suomessa hyvä kun "pakolaiselle" tarjotaan täysi ylläpito? Sitäkö tarkoitit?
        Suomalainen "paperiton" vietäisiin saudeissa välittömästi lentokentälle tai Suomen lähetystöön eli poistettaisiin maasta.
        Irakilaiset ja syyrialaiset ovat samaa kansaa kuin saudi-arabialaiset eli arabeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen vihervassari. Painan lähemmäs 100kg ja käyn salilla. Eikä mua pelota kuolema niin paljoo kuin sua koska oon jo tutustunu sen pelkoon.

Ja täällä on varmasti parempi sosiaaliturva kuin arabimaissa, ja eksoottinen veri kiinnostaa vastakkaisen (ja saman joidenkin tapauksessa) sukupuolen edustajia. Ihan maasta ja rodusta riippumatta. Tutkittu juttu. Ei olisi kiva olla kodittomana Saudeissa ja nääntyä janoon kadulla kun et saa penniäkään mistään eikä ole edes järveä mistä juoda ja marjoja mitä syödä. Toisin kuin täällä. Moni varmaan tulee myös koska luonto ja on kyllästynyt kuumuuteen. Mulla on yks turkkilainen kaveri ja se inhoo kuumuutta ja tykkää kylmästä.

Et kai vihervassari yritä väittää näitä nuoria miehiä pakolaisiksi kyllä tarkoitus on ihan muu.Jos veisellä kutitellaan kaulaa pelkäät kuolemaa yhtä paljon kun muutkin

• Anonyymi

oletteko uutisissa nähnet että isisi sota tantereella haastatellaan oman maan sotilasjohtajaa joka toimii oman maansa hyväksi
      en minäk'ään

• Anonyymi

Kyseessä on puhdas invaasio ja väestönvaihto.

• Anonyymi

Muslimit haluaa vallata koko maapallon ja väkivalloin pakottaa kaikki kumartamaan epäjumalaansa. Ydinpommi seuraa perässä.

• Anonyymi

el on ainoa valtio ja demokratia Lähi-idässä joka kuitenkin jotenkin on pystynyt tämän invaasion oalla maallaan pidättämään, vaikka arabit palestiinalaiset ovat YK:n voimalla koettaneet saada sinne omaa pakolaislaumaansa joka on Jordaniassa ja muuaalla rajamaissa, tällä islamin lisääntymis- synnyttämis talkoilla saatu kasvamaan miljooniksi.
      Olisi heille poliittinen itsemurha antaa ns. länsiranta hamas terroristeille, koska silloin olisi vain 10km säteellä Tel Aviv ja Israelin keskus,
      Siellä ei toistaiseksi ole ns. suomen kukkahattutätien kaltaiset saaneet vielä enemmistöä.
      Muslimit sielläkin haluavat ajaa toisuskoiset mereen.
      Islamin ensisijainen tarkoitus on alistaa kaikki muut uskonnot, toisaalta siellä on sunnit ja shiiat jotka taas keskenään tappelee, se sota ja tuho ei koskaan lopu lähi-idästä millään ns. demokratialla koska on kasvatettu kansa kovien diktaattorien ja mullahien vallan alle.

• Anonyymi

Arabit ovat tunnetusti tyhmänpuoleisia, MUTTA hyvin viekkaita!

On aivan ilmiselvää, että arabihallinnot tekivät Castron tempun. Eli tyhjensivät tietysti vankilat taparikollisista ja lähettivät heidät Eurooppaan.
      Muslimit haluaa vallata koko maapallon ja väkivalloin pakottaa kaikki kumartamaan epäjumalaansa. Ydinpommi seuraa perässä.

• Anonyymi

Täällä aika moni sanoo että islamin tarkoitus on alistaa muut uskonnot. Nukuitteko historiantunnilla?

Eurooppa osin valloitettiin jo kerran muslimien toimesta. Ja he eivät ruvenneet vainoamaan "vääräuskoisia" toisin kuin senaikaiset kristityt, kristinusko sai olla eikä vatikaania romutettu maan tasalle vaikka hyvin olisi voitu.

Te olette oikeasti uskomattomia. Puhutte ihan kuin elettäisiin jossain 1500-luvulla mutta kristityt oliskin muslimeja. Kyllä niiden viisaat on jo tajunnu ettei pakkokäännytys toimi. Ei suuri osa niistä muslimeistakaan ole muslimeja koska kokevat sen uskonnon jotenkin paremmaksi vaan koska vanhemmat ja vaimo tai mies ei hyväksyisi jos lakkaisi tunnustamasta uskontoa. Ihan samanlaisia laumasieluja kuin kristitytkin, hyväksikäyttää tarvetta lähimmäisiin.

Hyvät uskonhaarat hyväksyy eriuskoset perheissään.

• Anonyymi

Jos et itse nukkunut koulussa, niin pitäs tietää, että muslimit ovat aina olleet hyvin tarkkoja siitä, miten muita alistavat. Kristityt ja juutalaiset ovat aina joutuneet noudattamaan tiukkoja sääntöjä muslimialueilla ja heistä on ollut samalla muslimeille monenlaista hyötyä. Myös suomalaisia on ollut muslimeilla orjina. Montako muslimiorjaa on suomalaisilla ollut?

Vai, että muslimit ovat valloittaneet Euroopan? Mistäs sä sellaista olet päähäs saanut. Osia Euroopasta, kuten Espanjaa muslimit ovat toki aikoinaan pitäneet vallassaan. Italian rannikot olivat aikoinaan asumattomia, koska muslimit varastivat orjia rannikkoalueilta.

Homma on ollut edes jotenkin käytännöllistä kautta historian, mutta nykyään muslimit kiihkoilevat liikaa monin eri tavoin ja perustavat terroristijärjestöjä. Ei ne näin hulluja ennen olleet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et itse nukkunut koulussa, niin pitäs tietää, että muslimit ovat aina olleet hyvin tarkkoja siitä, miten muita alistavat. Kristityt ja juutalaiset ovat aina joutuneet noudattamaan tiukkoja sääntöjä muslimialueilla ja heistä on ollut samalla muslimeille monenlaista hyötyä. Myös suomalaisia on ollut muslimeilla orjina. Montako muslimiorjaa on suomalaisilla ollut?

Vai, että muslimit ovat valloittaneet Euroopan? Mistäs sä sellaista olet päähäs saanut. Osia Euroopasta, kuten Espanjaa muslimit ovat toki aikoinaan pitäneet vallassaan. Italian rannikot olivat aikoinaan asumattomia, koska muslimit varastivat orjia rannikkoalueilta.

Homma on ollut edes jotenkin käytännöllistä kautta historian, mutta nykyään muslimit kiihkoilevat liikaa monin eri tavoin ja perustavat terroristijärjestöjä. Ei ne näin hulluja ennen olleet.

Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?

• however

Siellä ei kaiketi vain laiteta rahaa seinästä revittäväksi ilman mitään vastiketta ja huom. ovat todellakin rikkaita öljyvaltioita, toisin kuin tämä pohjoinen, jossa raha tule seinästä.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe