Meilä itetehtyä pottusalaattia, nakit, tuoresalaatti, silliä, patonkia..juomiin ei satsata.
Mitäs kööhät syötte/juotte Vappuna?
19
200
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä mitään ihmeitä meidän vapussa ole. Vappua me ei olla oikein koskaan juhlittu, kun ei oikein ole kuulunut meidän perheen perinteisiin.
Joskus on tehty itse perunasalaattia tai pääkaupunginsalaattia http://kanapeet.blogspot.com/2014/11/paakaupungin-salaatti-salat-stolitsnyi.html
perunasalaatti tai pääkaupungin salaatti ei ole kallis valmistaa. Silliä ostamme suuren pakkauksen ravintolafileitä, on edullinen ja osasta voi tehdä janssonin kiusauksen.
Simaa on tehty itse, ei sekään kovin kallista ole tehdä. Joskus on paistettu munkkeja, niihinkin saa jauhot EU-ruoka-apuna. - Anonyymi
todennäköisesri kahvi ja sämpylä lounaaksi, koska olen koiranäyttelyssä, ja sitten kotimatkalla seisovasta pöydästä niin että napa naukuu
- Anonyymi
Mitä sattuu olemaan. Vaikka jauhelihakeittoa tarvittaessa.
- Anonyymi
Vappu on duunareiden juhla minkäs takia me sellaista juhlittais ?
- Anonyymi
Rikkaat maksavat käyhien loikoilun.
Ja mitä ruokaan tulee niin vappuna nakkia, perunasalaattia, ranskalaisia, juustosämpylää, fantaa, ym herkkuja.
Näihin ja muuhunkin on varaa koska en juopottele, autoile, vedä tupakkia, napsi lääkkeitä.. - Anonyymi
Samaa mietin minäkin. Vappuna juhlivat työntekijät ja opiskelijat. Roskaväelle se on ihan normaali arkipäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä ruokaan tulee niin vappuna nakkia, perunasalaattia, ranskalaisia, juustosämpylää, fantaa, ym herkkuja.
Näihin ja muuhunkin on varaa koska en juopottele, autoile, vedä tupakkia, napsi lääkkeitä.."Rikkaat maksavat käyhien loikoilun."
Miten ne ovat rikkaita jos elättäisivät köyhät kun köyhiä on jo niin paljon. Rikkaat pystyvät kiertämään veroja, kyllä niillä kaikki porsaanreiät on käytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näihin ja muuhunkin on varaa koska en juopottele, autoile, vedä tupakkia, napsi lääkkeitä..Minä en juopottele, autoile, vedä tupakkia, mutta napsin lääkkeitä.
Diabetes, verenpaine, aivovamma, univaikeudet. Ei tällä reilun tonnin eläkkeellä juhlita. Pelkkä asuminen 690/kk.
- Anonyymi
Olutta ja makkaraa tietenkin.
Mitä tarjotaan. Itse meinaan tehdä kuitenkin siman.. en viikinkisimaa. Ehkä myös itsetehtyjä munkkeja puputan täällä. Viinaa ei.
- Anonyymi
Ajattelin syödä uunilohta, paahdettuja vihanneksia, yrttiperunoita ja juomana pullo Black Toweria. Huomenna on meinaan oleilutukirahan maksupäivä niin on varaa käytellä kokkareiden rahoja ihan vain kettuillakseni heille.
- Anonyymi
Olen haistavani lievää ironiaa kirjoituksessasi... 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen haistavani lievää ironiaa kirjoituksessasi... 😁
Eiipäs ollutkaan ironiaa, eheiii. Tosijuttu.
Ostokset ostettu ja vappu saapi täten tulla minun osalleni. Kassavirta on sen verran runsaanpuoleinen, jotta vuokranmaksun jälkeen jää vielä 334 €. Tuolla summalla saa vaikka kymmenen herkkupäivää vietettyä toukokuun aikana. Lohta ja vihanneksia sitä pitää ihmisen syödä. Verenpaine aleni minullakin luvuista 148/ 99 lukuihin 126/83. Siinä riittää kokkareilla elätettävää, kun minua passaavat.
Ajattelin seuraavaksi-sään niin salliessa-heti aamutuimaan herättyäni siirtyä nauttimaan aamupalani läheisyydessä sijaitsevan mitä hurvaamimman juna-aseman läheisyyteen. Siellä lepotuolissani ja picniq-korin antimista nauttiessani saavat aamuruuhkassa ohitse kävelevät oikeat ihmiset havaita mitä kaikkea hyvää heidän työnsä tuotoksilla aikaansaadaan. Koristani nostelen picniqpöytääni juuri aamulla itsevalmistamiani tuoksuvia voisarvia ja avaten termospulloni saan kaadettua kahvikupissani olevan lämmitetyn maidon päälle mitä tuoksuvimman ja makoisimma caputschinon. Tässä vaiheessa kokoomusjyrät ynnä persut, jos ovat miespuolisia, murisevat ja mulkoilevat minua vaan naiset oih naiset. Naiset hymyillen ja kikattaen katselevat minua flanellipyjamassani istuvaa bodybilderia istahtaen heille tarjoamiini istuimiin. Kahvituokiomme päätteeksi poksautamme mukavat kuohuviinit laseihimme, jonka jälkeen kauhuksemme huomaamme kahden tunnin kuluneen kuin siivillä. Naiset lähtevät töihin ja minä aamupesulle !
- Anonyymi
Pihkaviinaa ja piknikille tohon lähimetsän laitaan.
- Anonyymi
Höh. Tietenkin nakkisoppaa pitkään veteen tehtynä. Ruokajuomaksi raikasta hanavettä.
Jos osaisin, niin ehkä tekisin itse perunasalaattia.
Löytyisköhän martoilta ohjetta? Oikeasti, ovat pelastaneet ohjeillaan minut monasti. - Anonyymi
Kiljua tietenkin. Jos se ei riitä niin makaroonia.
- Anonyymi
Ostin lidlistä erilaisia pizzoja. 330 g pizza maksaa 1,45 ja toisia pizzoja kaks maksaa 3,49 tonnikalapizza. Juomaksi limua ja vichyy
- Anonyymi
Meillä joulukinkku pöydässä, ja vihersalaattia. Krillissä on lenkkimakkara ja loimulohi. Yöpalaksi varattu kyljykset ja sima.
- Anonyymi
Minä ostin jo Pääsiäiseltä jääneet kaikki mahdolliset 150 g:n kylmäsavulohisiivut -60% pakkaseen.
Vielä riitti vapuksi, ja vieläkin pari pakkausta on... Ehkä äitienpäiväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5531811Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 66688
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543