Siis 56 vuotiaalle naiselle. Kaikki muun ikäiset miehet ovat kaljamahaa roikottavia ällötyksiä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/56-vuotias-nainen-ei-halua-harrastaa-seksia-keski-ikaisten-miesten-kanssa-tassa-syy/7377492
Mies kelpaa vain 45-48 vuotiaana
21
<50
Vastaukset
Voi 50- vuotiaissakin olla harvoin tosin, urheilullisia ja nuorekkaita.
MUTTA nainen ei välttämättä kelpaa minkään ikäisenä... jos on mikä on.- Anonyymi
Kyllä maailmassa pärjää hyvin ilman naisiakin.
- Anonyymi
...ja paljon paremmin.
- Anonyymi
No niinhän se menee miehilläkin usein. Tosin isommalla ikäerolla, mies 56 v ja nainen 25-35 v. On kai niitäkin, jotka ovat samanikäisten kanssa.
Kieltämättä 10 v nuorempi mies näin keski-iässä on kiinnostavampi kuin itseään vanhempi. - Anonyymi
Höpöttimen juttuja. Minua pyytävät 18-72v naiset omakseen jatkuvasti, ja ikää on mulla 64v. Myös tyttöparit ehdottelevat, ja nuoremmat haluavat lapsen tekoon minun kanssa. Oon kuulemma ALFA-uros.
- Anonyymi
Ja sitten sinä heräsit.
- Anonyymi
Minä katselen BETA-nauhuristani käsityöohjelmia. Kuvan laatu on parempi kuin kilpailevassa vaihtoehdossa.
- Anonyymi
Arvein kuvien perusteella artikkelissa olevaa naista noin 60-63 välille ikäiseksi. Naisilla on usein liikoja luuloja siitä miltä näyttävät.
Suuri virhe on itse alkaa selittämään kuinkapaljon nuoremmalta mukamas näyttävät.
Olisi vain parasta antaa katsojan itse arvioida miltä kukin näyttää, ja jos katsoja sanoo että joku näyttäisi nuoremmalta (mitä juuri koskaan ei todellisuudessa ole) niin nainen todella voisi näyttääkin oikeasti nuoremmalta.
Naiset aina itse luulevat itsestään sitä sun tätä mutta totuus on toisenlainen.
Vanhojen luuskien näköisiä suurin osa. - Anonyymi
Taas näitä tätejä ,jotka kertovat, kuinka häntä luullaan paljon nuoremmaksi blaa blaa. No ei todellakaan ole 42-vuotiaan näköinen, ja pakkelitkin kun pudottaa niin wanhenee. Moni nyrkkeilijä voisi olla kyllä tuosta jyskyleuasta kateellinen.
- Anonyymi
Pari kertaa deittaillua itseä 9-13v vanhemman naisen kanssa, nuo oli tosi kauniita ulkoisesti mutta sisäisesti tosi rumia, hyi! Loppupelissä jopa kiinnostus seksiin lopahti, kun itse ihminen alkaa etomaan niin paljon. Kaunis vanhempi nainen ei välttämättä ole päässyt irti siitä "prinsessa-moodista", eli ikääntynyt teini pissis. Lisäksi aika paljon pakkelia on naamassa, että kuvat ei välttämättä kerro totuutta deittiprofiilissa.
M45v- Anonyymi
Kyllä, on epämiellyttävää kun 45-60 v nainen käyttäytyy kuin pissis. Aiheuttaa myötä häpeää enkä oikein ymmärrä tätä suuntausta. Nuoruus ajallaan ja keski-ikä ajallaan. Ei tarvitse mummoutua tietenkään, jos ei halua.
Ja eivät kaikki nuoret naisetkaan ole pissiksiä, järkeviäkin on. Tätä voisi odottaa myös jo biologisen nuoruutensa eläneiltä. Olen kerran joutunut asioimaan tällaisen ikäpissiksen kanssa hankalassa työasiassa ja vieläkin suututtaa. Jouduin itse tekemään sen mikä hälle olisi kuulunut ja palkka hälle juoksee tyhjän toimittamisesta. Olen itse ns järkevä nainen ollut teinistä lähtien.
- Anonyymi
Sinänsä on kuitenkin totuus, että todellisesti maailman kaunein nainen (Catherine Zeta-Jones) on valinnut itselleen itseään 25 vuotta vanhemman miehen.
Siinä on mallia ja todellisuutta noille kuusikymppisille pissiksille.
Catherine Zeta-Joneksen ja Michael Douglasin malli antaa todelliset raamit sille mitenpäin ikäerojen kuuluu olla.
Toki jos nainen hyväksyisi persaukisen elämäntyylin, mitä naisille ei yleensä tapoihinsa kuulu, voisi kai nainen ottaa samanikäisen pojan ilman taustoja ja menneisyyttä.
Usein sellaiset pikkupojat joilla ei ole taustoja eikä menneisyyttä ovat liian kokemattomia ja persaukisia. - Anonyymi
Olisihan se varmaan mielenkiintoista kokeilla ja nähdä nykymenoa ?
Tsemppiä vaan, yrittänyttä ei laiteta. - Anonyymi
Mieluummin olisin yksin kun vanhan naisen seurassa.
- Anonyymi
Hän kirjoitti ”Olen varma, että on myös hyväkuntoisia yli 50-vuotiaita miehiä, mutta itse en ole sellaisiin vielä törmännyt.”
Onhan niitä, mutta he eivät katsele samalla vuosikymmenellä syntyneitä hyvin säilyneitä naisia. He katselevat reilusti nuorempia ollessaan toisella tai kolmannella kierroksella. Ensimmäisellä kierroksella (silloin nuoruusvuosien aikana) kelpasi jopa vanhemmat naiset.
Tämän seurauksena hyvin säilyneet vanhemmat naiset siirtyvät nuorempien miesten pariin.
Olit mies tai nainen, niin kannattaa huolehtia terveydestä. Se on tärkein kortti, joka näkyy olemuksessasi. - Anonyymi
Ööh... ei todellakaan näytä 42-vuotiaalta, niinkuin väittää että on luultu. Ihan ikäiseltään kuuttakymppiä lähestyvältä mummelilta näyttää, eikä kyllä minua saisi kapakasta mukaansa edes uhkailemalla.
Naisille vinkki: jos sinua "luullaan" ikäistäsi nuoremmaksi, on kyseessä todennäköisesti epätoivoisen miehen p****ntoivossa heittämä mielistely, ei todellinen luulo. Kaveriporukassa ollaan usein juteltu, kuinka tuo oli melkoisen varma kikka nuorempana kollina saada hieman vanhempaa pirkkoa petiin, kun omanikäisten kanssa ei lykästänyt.
t. liikunnallinen ja hyväkroppainen 45 v mies. - Anonyymi
MILF. Minäkin haaveilin aina itseäni vanhemmista naisista , mutta fantasiat loppuivat kun vanhenin heidän ikäisekseen.
- Anonyymi
Ja kohta olette kaikki kahdeksankymppisiä. Kukas sitten katselee ja ketä?
- Anonyymi
Yli viiskymppinen nainen ei kelpaa enää kellekkään,perät jo löysät.
- Anonyymi
Kuiva kolpisko, ei kelpais mulle 58v.
- Anonyymi
Kun naisille annettiin äänioikeus niin kaikki alkoi mennä päin helvettiä. Mitä tuohon uutiseen tulee niin tarpeeksi massia niin kyllä ne kaljamaha ukot naisille kelpaa ja veikkaan että myös tuolle jutussa olevalle naiselle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535