POLIISIALAN opintolinja?????

Anonyymi

Onko tää joku rikkaiden lellipentujen ohituskaista suoraan poliisikouluun? Vai joku uusi yritys puliveivata rahaa ja keksiä mukatärkeetä tekemistä poliisiksi soveltumattomille etteivät pura turhautumistaan väkivallalla ja rikollisuudella? Vai häh? Tuu kansanopistoon leikkiin poliisia??? Sinne varmaan menee opiskeleen kaikki koulukiusatut hylkiöt ja väkivaltaiset steroidihörhöt, jotka muuten ei ikinä läpäisis pääsykokeita. Tietääkö joku?

20

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyyssölän keino kupata veronmaksajien hillot mamubisnekseen.

    • Anonyymi

      Poliisi opisto. Opettelevat selvittämään itse opistolla tapahtuneet Ahdit.

    • Anonyymi

      Kukaan ei halua enää poliisiksi tai opettajaksi, syynä vieraslajien tuomat ongelmat.

      • Anonyymi

        Poliisikin voi saada kuokasta
        Pottumainen ammatti


      • Anonyymi

        Vieläkö ne poliisit jotka murhas miehen hautuumaalla on vapaalla taittu ylentääkkin seinäjoen poliisin toimesta hyvästä poliisityöstä
        Aravatenkin kummankaan housusta ei oo löytyny sen vertaa että olisivat ilmiantaneet itsensä näin suomessa rikollisia oikeasti suojellaan.
        Jokainen murhaaja viilettää vapaalla jalalla ja jatkaa toimiaan suurena sankarina.


    • Anonyymi

      Vai olisiko syynä ne persuomalaiset hengiltäpotkijat?

    • Anonyymi

      Poliisien ja vartijoiden kannattaisi lopettaa se "rikollisten" huumaaminen.
      Siis olettekos TE ihan oikeasti HOMOJA?

      T: Panin muuten sunkin blondia

      Kannattaa muuten tutustua "HITMAN" hinnastoihin ... on siellä sunkin nartun panemisen hinta. Ei siinä yleensä mene kuin 15min, niin jo on kissa kuumana.

      • Anonyymi

        Opistolla ja Imossa seinäjokiset peliveljet miettivät kuinka kupata valtiolta rahaa.
        Jakk Jalasjärvi on varoittava esimerkki pelailusta.
        Siivoojista tehtiin merkonomeja pelkillä läsnäolokuittauksilla, joka oli rangaistavaa.


    • Anonyymi

      Poliiseja koulutettava lisää ja virkoja perustettava kiireesti, koska perussuomalaisuus lisääntyy ja poliisitutkinnat esim persuloisten kansanedustajien toilailuista on jatkuvaa. Tämän takia Mestari vaatii jopa 6000 uutta poliisvakanssia. Nämä rahat vois käyttää esim. vanhustenhoitoon. Voisko Mesu opettaa näille urpoille käytöstapoja ? Olis halpa keino.

    • Anonyymi

      Kirjoituksista päätellen ovat kokoomuslaiset ja poliiseille tutut "mitävittua mitään en oo tehnyt" jätkät heränneet heittämään herjaa. Terveyden ja vanhusten hoitoon ehdottomasti lisää rahaa ja poliisille samoin, tosin täysin eri syystä kuin persujen takia. Vaikkapa tekemään jotain tälle multikulttimädätykselle.

    • Tehkää dokumentti mamuista hönöt

    • Anonyymi

      Onko Nunnu Nakkanen hullu vai vain sairas ilkeilijä ? Mikä mättää ? Joku epätoivoinen peesaa vielä jopa tätä paskanjauhantaa mm. facessa ?

      • Anonyymi

        Se on vaan tyypillinen Vennamolainen. Nuo kaikki kuuluu taudin kuvaan. Ja aina vika löytyy muualta.


      • Anonyymi

        Mee ja kysy siltä, mitä täälä uikutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan tyypillinen Vennamolainen. Nuo kaikki kuuluu taudin kuvaan. Ja aina vika löytyy muualta.

        Totuus satuttaa. Tuskin se on sielä kunnas ketää nuoleskelemas, kuten kysyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus satuttaa. Tuskin se on sielä kunnas ketää nuoleskelemas, kuten kysyjä.

        Väärä puolua. Kun se olis kepussa, se olisi heti minusta seuraava.


      • Anonyymi
        suominousuun kirjoitti:

        Väärä puolua. Kun se olis kepussa, se olisi heti minusta seuraava.

        Mmamuja ja vartijakurssilaisia tulossa.
        Kissa- ja hiirileikki alkaa.
        Leikitään ja ollaan oikeasti muka rosvoa ja poliisia.
        Nurkkajussia ollaan opiston ympärillä.
        Puskassa käydään välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmamuja ja vartijakurssilaisia tulossa.
        Kissa- ja hiirileikki alkaa.
        Leikitään ja ollaan oikeasti muka rosvoa ja poliisia.
        Nurkkajussia ollaan opiston ympärillä.
        Puskassa käydään välillä.

        Pian siellä on enää kangaspuut, joita vanhat akat käy hakkaamassa. Ei tuollaisella tekohengityksellä ja valtion kuppaamisella pitkälle pötkitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian siellä on enää kangaspuut, joita vanhat akat käy hakkaamassa. Ei tuollaisella tekohengityksellä ja valtion kuppaamisella pitkälle pötkitä.

        Raittiuskasvatus-, elämänhallinta- ja käytös-kursseja Suomi, Etelä-Pohjanmaa tarvitsee, kun niin paljon huumeiden ja viinan käyttäjiä, päämäärättömiä, änkyröijiä ja väkivaltaisia varkaita ja rikollisia, luonnon turmelijoita. Ilmeisesti huonoja esimerkkejä, kotona, kouluissa, harrastuksissa, netissä, vapaalla. Olisi jo aika vastuullisten aikuisten tarttua ennaltaehkäiseviin toimiin lasten, nuorten, aikuisten ohjaamiseen pois rappion, väkivallan, rikosten, ilkivallan teiltä. Pahuuksiin ohjaajia kyllä näkyy riittävän.


      • Anonyymi
        suominousuun kirjoitti:

        Väärä puolua. Kun se olis kepussa, se olisi heti minusta seuraava.

        urkkikaan ei tuota mamutusta kauaa kattelisi sanois menkää tunarit omiin maihinne siitä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe