Nyt kannattaa aloittaa joulusäästäminen heti. Ruvetkaa myös askartelemaan itse joulukoristeet. Minä tein jo tonttuoven ja himmelin. Seuraavaksi teen itse kynttilät, kaksi olkipukkia, tonttulakit. Askartelu on mukavaa!
Aloittakaa joulusäästäminen nyt!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös ne ihmisten joulurahat eli veronpalautukset tullut jo,joten ne myös meni jo,tullee lamajoulu monille.
- Anonyymi
Tein piparkakkutalon ja ekat joulutortut. Nams!
- Anonyymi
Veronpalautukset säästetään jouluksi, tietysti.
- Anonyymi
Mikä on tonttuovi ?
- Anonyymi
Ovi josta tonttu menee ulos ja tulee sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovi josta tonttu menee ulos ja tulee sisään.
Ai jaa. Mihin se tonttu sitte menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa. Mihin se tonttu sitte menee?
No kinkkuu ostamaan höh.
Tonttuovi on vähän kuin kissanluukku. Pieni ovi isommassa ovessaYleinen vanhoissa 1800-luvun hirsitaloissa. ja saunoissa. saunatontuthan osasiva lämmittää savusaunankin polttamatta sitä. Mikä taas ihmispösilöille on ominaista. Ja kehuvat vielä.. savusaunan kuuluukin palaa. Auta armias.
- Anonyymi
Meil on saunatonttu! Siellä se istuu joka joulu lauteiden alla meidän koiran kanssa. Meil on saunakoira joka tykkää saunoa.
Joskus laitetaan tontulle evästä lauteille ja se käy ne syömässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594703
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133241- 1143061
- 482894
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865